Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Schism;
De tekst gaat denk ik over de connectie die twee (of meerdere?) mensen met elkaar kunnen hebben, en over het herstellen daarvan als die connectie zeg maar verbroken is. (door bijvoorbeeld ruzie ofzo) "Point the finger, blame the other, watch the temple topple over. To bring the pieces back together, rediscover communication" En hoe zo'n situatie uitzichtloos kan worden... "Doomed to crumble unless we grow, and strengthen our communication." Ook in de clip zie je hier heel veel verwijzingen naar; naar de band tussen twee personen. Ook zou de tekst kunnen gaan over de band zelf. Misschien omdat ze bijvoorbeeld in de jaren tussen Aenima en Lateralus allerlei problemen en vertragingen hebben gehad (rechtszaken en ook door A Perfect Circle), waardoor het zo lang duurde dat en weer een nieuwe cd (Lateralus) uitkwam. Eigelijk is de cd zelf in een korte tijd opgenomen, ze hadden daarvoor door al die problemen gewoon geen tijd gehad om aan een nieuwe cd te werken. Ze moesten dus na al die jaren van (bijna) niet met elkaar spelen, weer een hele nieuwe cd gaan maken. Herstellen van die connectie tussen de bandleden dus. Verder kan ik geen andere verdere diepgang of verwijzingen ofzo kunnen ontdekken....(maar dat kan ook aan mij liggen ![]()
|
The Patient;
The Patient gaat denk ik over een doel proberen te bereiken dat onmogelijk lijkt, en op de weg naar dat doel erover denken om het op te geven, maar jezelf ervan overtuigen dat het heus wel goed komt, en realiseren dat het niet meteen kan lukken. Zoiets. ![]() Ik vind de nummers op Aenima trouwens veel interessanter dan die van Lateralus.... (met als hoogtepunt de wetenschappelijke theorieën achter 46 & 2 ![]()
|
Stinkfist gaat volges mij over iemand die op et punt staat een moeilijke beslissing te nemen en hem dan ook neemt omdattie niet bang is voor et leven cq z'n handen smerig te krijgen.
[Something has to change. Un-deniable dilemma. Boredom's not a burden Anyone should bear.] maar tgaat volgens mij uiteindelijk toch mis omdat de persoon teveel wil.. [It's not enough. I need more. Nothing seems to satisfy. Finger deep within the borderline. Knuckle deep inside the borderline. Elbow deep inside the borderline. Shoulder deep within the borderline. en Something kinda sad about the way that things have come to be] der zal wel geen reet van kloppen maar goed zo zie ik et ![]()
|
Verwijderd
|
kijk es hier
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de teksten uit worden gelegd, iedereen zou er zijn eigen interpretatie bij moeten hebben. Je moet er over nadenken. Think for yourself. Als je wat hulp wil hebben kan je wel op http://toolshed.down.net kijken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stinkfist gaat net zo veel over vuistneuken als 4 degrees over anaal neuken... |
![]() |
|
![]() |
I find that I can see a light at the end down
Beneath my self-indulgent pitiful hole. Defeated I Concede and move closer. I may find comfort here I may find peace within the emptiness. How pitiful. It's calling me. It's calling me. It's calling me. It's calling me. And in my darkest moment, fetal and weeping. The moon tells me a secret. My confidant. As full and bright as I am, this light is not my own A million light reflections pass over me It's source is bright and endless. She resuscitates the hopeless Without her we are lifeless satellites dreaming dreams. And as I pull my head out I am without one doubt Don't want to be down here feeding my narcissism I must crucify the ego before it's far too late I pray the light lifts me out before I pine away. before I pine away. before I pine away. before I pine away. So crucify the ego before it's far too late To leave behind this place so negative and blind and cynical And you will come to find that we are all one mind (*) Just let the light touch you and let the words spill thorough Just let them pass right through, bringing out our hope and reason. before I pine away. before I pine away. before I pine away. before I pine away. (*) waiting for confirmation kan iemand dit enigszins verklaren?
||
Citaat:
die heeft de bassist van m'n band me net gestuurd via msn cutthroat55@hotmail.com ik stuur em je wel.
|
![]() |
||
Citaat:
Maynard groeide op in een streng kerkelijk gezin.. volgens mij gaat et over zijn haat tegen de kerk.
||
Citaat:
|
|