Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2007, 19:00
Verwijderd
Ik zag herhaling van de week en vond het leuk, dus ik ga het volgen.

Kzoek zo ff de info.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2007, 08:18
Verwijderd
Haha, leuk topic.

Ik hoop dat Laura en Bas winnen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 09:01
@Moon
@Moon is offline
Wat een leeg topic, vandaarrr dat ik niet wist dat er een topic bestond voor hartstoch Maar de wedstrijd is dan ook totaal niet zoals ik had verwacht. Dacht dat ze veel meer dingen moesten doen. De laatste aflevering was wel cool met dat bungeejumpen. En ik hoop dat Monique en Rob winnen (alleen wel erg zonde van de jurk van Monique)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 09:19
Alwien
Alwien is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-05-2007 @ 09:18 :
Haha, leuk topic.

Ik hoop dat Laura en Bas winnen.
Neee! Niet Laura! Ze praat zo dom. Ze zeurt zoveel.

Ik ben nu ook voor Monique en Rob, daarvoor wist ik het eigenlijk niet zo goed. Maar inderdaad, ze heeft wel een afgrijselijke jurk, dat is wel zielig.

Mijn moeder en ik verbazen ons vooral iedere keer over de lange tijd dat die mensen in Australië zitten. Nu al iets van 50 dagen!
Oud 02-05-2007, 09:33
Verwijderd
NJa, ik zou het monique en rob ook gunnen, maar laura en bas ook dus. En aangezien die jurk van monique afgrijselijk is, hoop ik dat ze e rniet in hoeft te trouwen.

Ik vind veel van die opdrachten btw gestoord, uren lang vis schoonmaken en dat soort crap.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 10:42
Alwien
Alwien is offline
Mja. Aan de andere kant: zoveel hebben ze nu ook weer niet hoeven doen, in die vijftig dagen. Maar ik ben het met je eens dat die taken meestal best zwaar zijn.

Ik vind trouwens ook dat sommige personen totaal overdreven reageren als ze vierentwintig uur van elkaar gescheiden worden, dan denk ik echt: Hallo, het is maar vierentwintig uur, hoor. Doe even niet alsof je vermoord wordt.
Oud 02-05-2007, 11:02
AlopiA
AlopiA is offline
Ik wil ook dat Laura en Sebas winnen, maar het maakt me niet heel veel uit.
Oud 02-05-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Alwien schreef op 02-05-2007 @ 11:42 :
Mja. Aan de andere kant: zoveel hebben ze nu ook weer niet hoeven doen, in die vijftig dagen. Maar ik ben het met je eens dat die taken meestal best zwaar zijn.

Ik vind trouwens ook dat sommige personen totaal overdreven reageren als ze vierentwintig uur van elkaar gescheiden worden, dan denk ik echt: Hallo, het is maar vierentwintig uur, hoor. Doe even niet alsof je vermoord wordt.
uhuh, aanstellers

oh en verder is die jannette oid een trut rob en monique hadden gewoon gelijk
maar ja Bye bye, zwaai zwaai
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 12:55
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Alwien schreef op 02-05-2007 @ 11:42 :

Inderdaad. Zo'n straf vind ik het niet eens Ik zou het misschien zelfs wel fijn vinden. Ik zou er echt niet tegen kunnen om constant tussen anderen te bevinden. Even wat tijd voor jezelf zou ik wel fijn vinden, zoals Inez dat had.
Ook de relatietest vind ik maar slappe hap. Het is al vantevoren ingevuld. Dat is toch geen zak aan. Als Regina nou bv. de vragen stelt en de kandidaten op een bordje het antwoord moeten schrijven was het misschien nog wel leuker geweest. Of iets anders uiteraard.

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 13:01
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-05-2007 @ 12:20 :
uhuh, aanstellers

oh en verder is die jannette oid een trut rob en monique hadden gewoon gelijk
maar ja Bye bye, zwaai zwaai [afbeelding]
Ohh, wat werd ik toch misselijk van haar. Ben blij dat ze eruit is gevlogen. Ook die twee meiden.

Wat ik eigenlijk wel jammer vond is dat Inez en Rachid eruit zijn gegaan. Ondanks die hyperactieve Rachid vond ik ze toch wel wat hebben. Ze bleven gewoon zichzelf en trokken niets van de anderen aan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 03-05-2007 @ 14:01 :
Ohh, wat werd ik toch misselijk van haar. Ben blij dat ze eruit is gevlogen. Ook die twee meiden.

Wat ik eigenlijk wel jammer vond is dat Inez en Rachid eruit zijn gegaan. Ondanks die hyperactieve Rachid vond ik ze toch wel wat hebben. Ze bleven gewoon zichzelf en trokken niets van de anderen aan.
Nja, die twee meiden vnd ik wel leuk eerst, maar nu moesten ze er idd wel uit.

Ja Inez en Rachid waren mn favoriet vanaf het begin.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 11:53
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vond die 2 die er als eerste uitgingen ook wel leuk. Ik ben de namen even kwijt
Oud 04-05-2007, 12:15
Balance
Balance is offline
Zij die lesbische meiden eruit?
Oud 04-05-2007, 12:16
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2007 @ 13:15 :
Zij die lesbische meiden eruit?
Ja ik vond die Kim echt een rotwijf.
Oud 04-05-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 04-05-2007 @ 12:53 :
Ik vond die 2 die er als eerste uitgingen ook wel leuk. Ik ben de namen even kwijt
die stilleren, nja, viel wel mee
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 14:46
Nuck
Nuck is offline
Heb t vorige week voor het eerst gezien, Sebas is cute dus ik hoop dat zij winnen. Vind het wel een vermakelijk programma .
Oud 04-05-2007, 14:50
Roepka
Roepka is offline
Het verbaast mij idd ook dat ze daar echt 3 maanden hebben gezeten...en ik krijg ook niet echt de indruk dat ze heel veel van australie zien...ik zie ze hoofdzakelijk hun tijd op de camping of in t zwembad op de camping doorbrengen en zo nu en dan een een stellenspel en dan jawel: de taak....en wat hysterisch dat ze idd als een van hen een nachtje en een dagje alleen moet zijn...zo'n grote straf is dat toch ook weer niet...en die relatietest had idd flitsender gekunt

Maar wat dat grapje van Laura/Sebas om Rob&monique over te halen Tamara en Kim ook in de gevarenzone te zetten, schrijven de dames het volgende op hun weblog: ....misschien hadden monique en rob toch even de regels moeten doornemen

Gaap gaap, we zijn een beetje moe, gister Hartstocht met Marcel, Pascal, Milo & Janet gekeken! Was mega gezellig en fijn elkaar weer te zien! JIPPIE! Lagen om half 2 in bed en om half 7 ging de wekker :0(

God wat was het weer een uitzending!
Weer lekker knip en plak werk... ze hadden er wel een Big Brother achtig programma van kunnen maken, dan zagen de mensen allemaal echt hoe de kandidaten zijn! Nu filmen ze 4 dagen en maken ze daar een verhaaltje van 40 minuten van...

Wat is er allemaal in Hartstocht gebeurd?

Milo en Janet zijn vorige week al op de stoel gezet om de relatietest te spelen, kut dus!

We kregen een koppelspel: maak foto's van zoveel mogelijk verschillende dieren die je in het wild tegen komt. Per dier krijg je zoveel punten.... de gene met de meeste punten gaat op beloning...

De avond voor het spel kregen we allemaal een camera om mee te oefenen en in te stellen...
We hadden hem zo ingesteld dat de foto's echt mooi en scherp waren!

Beetje jammer dat we de camera's weer in moesten leven bij de productie.... de dag van het spel kregen we een camera in onze handen gedrukt maar wie zegt dat dat echt onze camera was?

Hij was namelijk heel anders ingesteld dan wat wij de avond ervoor gedaan hadden.
Ach, dan doen we het toch even opnieuw! We zagen vel veel beesten, kangeroes, slangen, muis, vissen, vogels, krokodillen vele inseken etc etc. Tijdens de uitzending zie je ineens allemaal slechte en onduidelijke foto's! Hoe kan dat? Een aantal foto's hebben we terug gezien en die waren goed! Voorbedachte raden? Maar goed we verloren dus en Rob en Monique die wonnen het spel!

Wat wel opviel is dat wij altijd bij de spelletjes relaxt blijven en lief zijn voor elkaar! Laura en Sebas waren weer eens lekker aan het zeiken op elkaar! Ware liefde zeker?
Anyway... Rob en monique gaven ons de taak!

Wij dachten dat we de taak zouden krijgen omdat Rob en Monique op Laura en Sebas zouden stemmen.
Wij wisten toen nog niets van hun afspraak.

Achteraf was het ook zo vreemd... Rob en Monique kwamen terug van beloning en sprongen in onze armen... gaven een zoen etc. maar toen wisten ze al dat ze ons weg gingen stemmen... proeft wel een beetje zuur...
Monique zegt op een gegeven moment dat ze het wil gaan vertellen maar het nog niet doen omdat het geen geschikt moment is en onze dag anders verpest zou worden! Denk dat ze bang was dat haar dag zelf verpest zou worden, want ieder intelligent persoon snapt dat je dit soort dingen niet flikt bij 'echte vrienden'.

Op een gegeven moment zijn we terug bij het backpackers-hotel en komt monique met Rob en de camera-ploeg op ons af: We moeten jullie iets vertellen!

Voor ons was het al duidelijk! Wij gaan op de stoel!

Toch was monique verbaast dat wij boos werden! Wat had ze dan verwacht?

Ten eerste kregen wij de taak, EN werden we ook nog op de stoel gezet!

Monique en Rob zeiden heel vaak tegen ons: We houden van jullie! WE zijn zelfs een beetje jaloers op jullie relatie etc. ect. we waren goede vrienden. en dan nu dit!

Sebas en Laura daarin tegen zijn hele andere types. Zij probeerde voor de camera vaak rustig te zijn en aardig over te komen maar als de camera weg was, kwam de ware aard van het beestje boven...

Wat ze niet hebben laten zien is dat Monique zegt: wij doen dit omdat jullie (milo, Janet, & kim en Tamara) ons anders volgende week op de stoel zetten!

BULL SHIT!
Monique en Rob kende de spelregels niet die we notabene op papier van de productie hadden gehad!

Daarin staat: als er nog 3 koppels over zijn, hoeft er niet meer gestemd te worden! Er wordt een koppelspel gespeeld en de winnaar daarvan zit in de finale. De andere 2 koppels spelen automatisch de relatie-est tegen elkaar!
Dat wisten rob en monique niet!

Laura en Sebas zaten op het terras een stuk verder op, steeds te kijken en te lachen! Toen ik daar langs liep zei laura ineens: 'en? is het een leuk gesprek?'

Ik liep weer naar Rob en monique en vroeg monique of Laura en sebas al op de hoogte waren? Monique zei toen NEE!

Monique ging vlak daarna naar dr kamer en rob ging met haar mee.

Een kwartier laten kwamen ze weer terug... monique zei dat ze tegen ons gelogen had. Laura en sebas waren wel op de hoogte van het gesprek en de afspraak tussen hun werd op tafel gegooid!

Enkele weken eerder kon Monique laura niet uitstaan! Ze moesten een kamer delen en dat wilde monique eerst helemaal niet! Maar ook die beelden zijn anders neergezet...
Ze had niets met laura en sebas, en juist daarom hadden wij zo iets van: waarom verkies je Laura en sebas nu boven ons?

Maar goed, laura kwam ook lekker negatief over doordat ze zei dat ze heerlijk vanaf het terras toe had zitten kijken etc. Dat ze ervan genoot! Ach zegt ook weer wat over het karaktertje Laura...

Laura speelt zoals op internet staat, toneel. Dat was laatst ook goed te zien!
Toen wij namelijk in de grotten sliepen, kwamen laura en sebas ons vertellen dat Sebas haar ten huwelijk had gevraagd, zonder camera's, lekker met zijn 2tjes!

Ineens hebben ze de vrijstelling / beloning nodig en geven ze aan bij de productie dat hij haar wilt vragen (dit had hij dus al gedaan!)

En je raadt het al, ze wonnen de beloning en laura speelde erg goed mee op het huwelijksaanzoek van sebas! Wat was ze verrast! duhh de toneelschool kwam dus goed van pas!

Zo wie zo wel vreemd dat iedereen die een ander ten huwelijk vroeg en dit aan gegeven had bij de productie, een beloning won!
Heel toevallig! De spelletjes om een beloning te winnen zijn namelijk ook niet te controleren! de spelletjes gaan op tijd, maar je mag geen horloge of iets dergelijks zelf om. Je krijgt je tijd zelf ook niet te zien... dus tsja ? in hoeverre is het werkelijkheid?

We zullen het nooit weten!
Oud 04-05-2007, 18:22
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Roepka schreef op 04-05-2007 @ 15:50 :
*knip*
Wow! Had jij niets te doen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 08:56
Verwijderd
Jeuj! Laura en Bas.

Had alleen wel gedacht dat familie bij het huwelijk zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:05
Missy
Missy is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 07-05-2007 @ 09:56 :
Jeuj! Laura en Bas.

Had alleen wel gedacht dat familie bij het huwelijk zou zijn.
Inderdaad. Ik vond het huwelijk alleen een beetje raar. Op een strandje gaan trouwen. Alleen, zonder famillie enzow. Ik had een groot feest met famillie verwacht.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 12:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 04-05-2007 @ 13:16 :
Ja ik vond die Kim echt een rotwijf.
Hehe geweldig.
Die rotmeiden eruit én dat andere stelletje. Ik vond hen zo dom met hun reactie op dat pact. Ze maken toch zelf ook afspraken? Sowieso, erg slim ben je niet als je je niet kan inbeelden dat een ander er is om zelf te winnen en het niet voor jou doet.
Oud 07-05-2007, 13:00
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Missy schreef op 07-05-2007 @ 10:05 :
Inderdaad. Ik vond het huwelijk alleen een beetje raar. Op een strandje gaan trouwen. Alleen, zonder famillie enzow. Ik had een groot feest met famillie verwacht.
Ik vond het huwelijk wel bijzonder, op een smal strandje en overal water om je heen. Ik vond het wel romantisch. Alleen vond ik dat Regina weg moest, niet dat ik iets tegen haar heb, maar ik denk dat het leuker zou zijn geweest dat alleen Laura en Sebas en die ene vrouw die het huwelijk leidde zouden zijn. Verder vond ik het vooral vreemd en lelijk dat Sebas zijn broek had opgestroopt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 07-05-2007 @ 14:00 :
Ik vond het huwelijk wel bijzonder, op een smal strandje en overal water om je heen. Ik vond het wel romantisch. Alleen vond ik dat Regina weg moest, niet dat ik iets tegen haar heb, maar ik denk dat het leuker zou zijn geweest dat alleen Laura en Sebas en die ene vrouw die het huwelijk leidde zouden zijn. Verder vond ik het vooral vreemd en lelijk dat Sebas zijn broek had opgestroopt.
Wtf, dat van die broek is me niet opgevallen

NJa, ik zou Regina erbij hebben gewild.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 18:19
Boef
Boef is offline
Citaat:
@Moon schreef op 07-05-2007 @ 14:00 :
...Verder vond ik het vooral vreemd en lelijk dat Sebas zijn broek had opgestroopt.
Ik vond die opgestroopte broek wel grappig. Lekker nonchalant, weer eens wat anders. Ze zijn jong, gelukkig, op een tropisch eiland enz. Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten