Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2007, 18:58
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Ik ben een meisje van 19 en ik ben 2,5 jaar samen geweest met mijn ex. Hij heeft het plots uitgemaakt omdat hij mij minder graag ziet dan in het begin doordat hij mij door mijn studie niet zoveel kan zien als hij wil.
Het is nu zo drie weken uit , maar de pijn is nog altijd even erg. Ik weet echt niet hoe ik dit moet verwerken. Ik ben mijn vertrouwen in jongens kwijt.
Ik heb nooit echt afscheid van hem kunnen nemen.... Ik heb nooit echt kunnen genieten van onze laatste kus, van de laatste keer seks omdat ik het niet wist dat het de laatste keer was.
Ik heb hem dit verteld en hij vindt het wel een goed idee om nog eens te vrijen.
Maar ik weet niet of dit wel een goed idee is. Ik weet niet of ik mij beter zal voelen daarna of slechter.
Ik lig echt met mijzelf in de knoop.
Heeft iemand raad?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2007, 19:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Calcioragazza schreef op 29-04-2007 @ 19:58 :
Ik weet echt niet hoe ik dit moet verwerken. Ik ben mijn vertrouwen in jongens kwijt.
Hij heeft je toch niet bedrogen ofzo? Hij heeft het toch 'alleen maar' uitgemaakt? Dat heeft weinig met vertrouwen te maken vind ik, zelfs als je het niet zag aankomen. Maar goed.

Verder; twijfel is nee. Er zijn ongetwijfeld veel mensen die er ervaring mee hebben (ik ook), maar het kan bij iedereen en bij elke keer anders uitpakken. Dus als je bang bent voor een negatief gevoel achteraf, begin er dan niet aan
Oud 29-04-2007, 19:09
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
uuuuuhm, niet doen,,,
Oud 29-04-2007, 19:12
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Nee, hij heeft mij niet bedrogen. Ik ben mijn vertrouwen in iedereen gewoon kwijt omdat hij de persoon was die ik het meest vertrouwde en hij heeft mij heel erg gekwetst niet alleen doordat hij het uitmaakte maar de manier waarop. Hij heeft het uitgemaakt op msn en liet niets meer van hem horen terwijl we 2,5j samen waren.
Ik heb geen vertrouwen meer in jongens omdat ik bang ben dat ik dit nog eens ga meemaken. Ik wil geen serieuze en lange relatie meer.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jouw ex wil je blijkbaar gewoon als sexvriendin erbij, maar ik denk dat je jezelf dan tekort doet
Oud 29-04-2007, 19:13
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-04-2007 @ 20:12 :
Jouw ex wil je blijkbaar gewoon als sexvriendin erbij,
Oud 29-04-2007, 19:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Das wel lullig ja, dan begrijp ik je reactie wat beter. En nee, dit zeg ik niet om je gevoel te bagatelliseren, maar geloof mij dat als je eenmaal over de breuk heen bent, je op gegeven moment wel weer vertrouwen in anderen kunt krijgen en je wel weer openstaat voor een nieuwe relatie. Maar das voor later

Wat ik me dan wel afvraag: als hij je zo gekwetst heeft, waarom zou je dan überhaupt nog seks met hem willen? Lekker lullig van zijn kant ook. Eerst niks van zich laten horen, maar eventueel wel instemmen met het idee van seks
Oud 29-04-2007, 19:19
Verwijderd
Zo lang jij wel wat voor hem voelt en hij niet voor jou: niet doen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:27
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Eigenlijk zou ik echt kwaad op hem moeten zijn omdat hij mij zo gekwetst heeft. Ik zou dat echt zo graag willen, hé. Maar ik kan het niet omdat ik hem nog alt even graag zie.
Gisteren wou hij mij plots zien. Hij kon niet van mij blijven.
Toen ben ik beginnen nadenken.
Alleen door seks kan hij ff terug van mij zijn.
Pff die maakt mij echt gek. Ik zou aan zoiets vroeger nooit gedacht hebben. Ik had altijd mijn principes. Ik heb zelfs meer dan een jaar gewacht om seks te hebben met hem zodak zeker zou weten da hij het serieus meende met mij.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:30
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Hij zegt dat hij mij nog altijd graag ziet, maar niet genoeg meer.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:30
Neith
Neith is offline
Is het niet gewoon je bedoeling dat als hij je nog een keer ziet op deze manier en jullie nog een keer met elkaar naar bed gaan jij hoopt dat hij er spijt van heeft en je terug wil?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:37
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Nee, ik wil hem niet terug. Hij heeft mij te erg gekwetst.
Hij wil mij miss wel nog terug als ik afgestudeerd ben. Zeg nooit, nooit.
We gaan wel nog proberen om vrienden te zijn.

Ik mis dat wel dat ik hem niet meer kan kussen of dat ik niet meer kan vrijen met hem en ik wil er op die manier voor de laatste keer extra van genieten en er afscheid van nemen.

Het is niet dat ik seks in het algemeen mis. Ik mis de seks met hem.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:48
Neith
Neith is offline
Echt, get over it. Niet om je te kwetsen oid, maar om jezelf een plezier te doen.
Vrienden blijven is vaak net zoiets, zeker als de ene partij nog wel wat voor de andere voelt. Eerst afstand nemen, eroverheen komen en dan pas een poging doen om vrienden te blijven anders wordt het alleen maar moeilijker voor je om er afstand van te nemen.

Tuurlijk mis je het vrijen, knuffelen en zoenen met hem. (en helemaal als het je eerste is, je kent ook geen ander dan) Maar seks met anderen kan net zo goed ook heel leuk en goed zijn. Iedereen heeft er behoefte aan, dus niet meer dan logisch dat je het mist. Maar dat moet je niet laten lijden om het nog maar een keer te doen. Hij heeft je gekwetst, dus neem afstand van hem en maak het jezelf niet moeilijker dan het is door nog een keer met hem naar bed te gaan en te hopen dat hij inziet een enorme fout gemaakt te hebben en je terug wil.

Je zegt dat je hem niet terug wil en ondertussen zeg je wel dat hij je misschien wel terug wil na zijn studie en dan zeg jij hier zeg nooit nooit. Werkelijk, volgens mij wil je hem echt nog wel terug ook al zeg je hier misschien verstandelijk van niet. Het slaat toch nergens op dat hij je misschien na het studeren terug wil? Eerst even van het vrije leven genieten en dan weer met jou verder op het monent dat meneer dat uitkomt?

Kom, neem afstand van hem. Geen contact en ga verder met je leven en maak het jezelf niet moeilijker door proberen vrienden te blijven of door nog een keer met hem naar bed te gaan. Over een poos kan je het vriendenstuk wel proberen, maar niet voordat je er enige afstand van hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:49
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Calcioragazza schreef op 29-04-2007 @ 20:37 :
Het is niet dat ik seks in het algemeen mis. Ik mis de seks met hem.
Dan zou ik zeker niet nog een keer seks met hem hebben. Waarschijnlijk betekent het dan voor jou meer dan voor hem, en daar raak je alleen nog maar meer gekwetst van.

Gewoon even de tijd geven om te verwerken, en dan komt het vertrouwen in jongens ook vanzelf wel weer terug.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Van vrienden blijven direct nadat het uit is en elkaar dus ook nog zien, komt 9 van de 10 keer seks. Bovendien vraag je hier om advies, maar heb je volgens mij je keuze al gemaakt, aangezien je in elke post aan blijft geven dat je seks met hem wil. Dus je komt er vanzelf wel achter of het slim is of niet. Bovendien zorgt niet de actie zelf ervoor dat je je er achteraf slecht over voelt (de seks met hem zal nu echt niet ineens slecht of vervelend zijn nu het uit is), maar de gedachten die je er naderhand aanvast plakt. Kun je dus gewoon seks hebben om de seks, dan is er niks aan de hand. Zo niet, ach, dan merk je dat vanzelf wel
Oud 29-04-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-04-2007 @ 20:51 :
Van vrienden blijven direct nadat het uit is en elkaar dus ook nog zien, komt 9 van de 10 keer seks.
Eens.

Toen mijn vriend en ik uit elkaar gingen, hadden we ook niet echt afscheid genomen bladiebla en daar kwam dus ook seks van.
Daarna zijn we trouwens wel goede vrienden gebleven, ook al zijn we nu weer bij elkaar. Maar dat heeft andere redenen.

Als jij denkt dat het voor een keer nog goed is, dan moet je het doen. Maar als je twijfelt niet. Simpel.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 20:31
Verwijderd
Allereerst: gefeliciteerd met de juiste spelling van het woord 'seks'.

Hij zoekt duidelijk een neukobject tot hij een nieuwe vlam heeft, de vraag is dus: wil jij een neukobject zijn?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-04-2007 @ 20:51 :
Bovendien vraag je hier om advies, maar heb je volgens mij je keuze al gemaakt, aangezien je in elke post aan blijft geven dat je seks met hem wil.

Kun je dus gewoon seks hebben om de seks, dan is er niks aan de hand. Zo niet, ach, dan merk je dat vanzelf wel
wat Thee Muts zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 20:46
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-04-2007 @ 21:31 :
Allereerst: gefeliciteerd met de juiste spelling van het woord 'seks'.

Hij zoekt duidelijk een neukobject tot hij een nieuwe vlam heeft, de vraag is dus: wil jij een neukobject zijn?
Eigenlijk hebben jullie allemaal wel gelijk. Ik wil geen neukobject zijn. Ik denk dat ik mij achteraf e slet ga voelen.
Ik denk dat hij nog wat van mij profiteren tot hij e nieuw lief heeft.
Hij zei ook zo van ja, ik wil zeker vrienden blijven tot ik e nieuw lief heb, maar daarna weet ik het ook niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 20:59
gurl19
gurl19 is offline
seks met je ex kan best. Maar in deze situatie zou ik het niet doen. Voor hem is het fun, voor jou is er nog verdriet en liefde in het spel.

Ik denk dat je heel blij wordt als je het doet, maar erna er heel veel last van krijgt. Daarmee bedoel ik verwarring etc.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 21:35
Menahem
Menahem is offline
Uiteraard niet doen.
Oud 29-04-2007, 21:58
Metal
Metal is offline
Ben je nou echt zo naïef? wtf. Leuke vriend is dat.
Oud 29-04-2007, 22:10
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Calcioragazza schreef op 29-04-2007 @ 21:46 :
Eigenlijk hebben jullie allemaal wel gelijk. Ik wil geen neukobject zijn. Ik denk dat ik mij achteraf e slet ga voelen.
Hij zei ook zo van ja, ik wil zeker vrienden blijven tot ik e nieuw lief heb, maar daarna weet ik het ook niet zeker.
als hij alleen vrienden wil blijven tot hij een nieuwe vriendin heeft, dan wil hij dus helemaal geen vrienden zijn. echte vriendschappen doen namelijk niet aan voorwaarden!

En echt, het is nog maar 3 weken uit, áls je dan al zomaar seks met iemand wilt hebben, doe dat dan niet met hem want je zal jezelf er alleen maar mee kwetsen en het je nog moeilijker maken om afstand van hem te nemen. Je ex vergeten kost tijd, maar laat hem gewoon gaan. Als hij niet meer wil is er toch geen houden meer aan.

Ga gewoon lekker uit met je vrienden en probeer te genieten van je vrijheid . Je mag weer openlijk naar andere jongens kijken en flirten en waar je maar zin in hebt!
Oud 29-04-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Calcioragazza schreef op 29-04-2007 @ 20:12 :
Hij heeft het uitgemaakt op msn en liet niets meer van hem horen terwijl we 2,5j samen waren.
Maar hij wil nog wel seks met je hebben?

Ik heb zin om dit topic helemaal onder te kotsen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 02:06
Verwijderd
Met andere woorden, hij heeft geen zin in de verplichtingen, maar wil je wel gewoon bonen.

Gewoon ervoor gaan, je kiest ze wel uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2007, 10:05
Roos
Roos is offline
Niet doen, je kan het niet aan.
Oud 30-04-2007, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Calcioragazza schreef op 29-04-2007 @ 21:46 :
Zoooo, dan had ik echt al wel geweten zeg! Die zou ik niet meer willen zien. Wat moet het verschil zijn tussen wel of geen vrienden zijn, hij met of zonder nieuwe vriendin. Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo bot kan zijn.

Als ik jou was, zou ik heeeel snel hem vergeten en verder gaan met je leven, en vooral niet met hem naar bed gaan 'omdat je geen laatste keer hebt gehad'
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 11:00
Joostje
Joostje is offline
Ja doen natuurlijk, want je krijgt gelijk je vertrouwen in jongens terug

Oud 30-04-2007, 13:17
Krabs
Krabs is offline
Ben blij dat het uit is, wat een dorpsherder.
Oud 30-04-2007, 14:15
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Wat kan jou het schelen dat het uit is of niet?
E dorpsherder wat is dat voor iets?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 14:55
Metal
Metal is offline
Je interpreteert de zin verkeerd. Jij hoort blij te zijn, en wanneer je dat niet bent, ben je wel aardig stom.
Oud 30-04-2007, 15:02
Verwijderd
Zet alles eens op een rijtje. Hij heeft het uitgemaakt over msn, hij wil nu best seks met je, tot hij een nieuwe vriendin heeft, hij wil ook best vrienden proberen te blijven, maar als hij een nieuwe vriendin heeft mogelijk niet meer, hij wil 't mogelijk nog wel eens proberen als je bent afgestudeerd. Hij wil dus alleen de makkelijke tijden, niet de moeilijke. En hij wil seks.

Niet doen dus. Hij wil jou niet. Hij wil seks. En jij wil seks met hem. Dat kan alleen maar meer pijn gaan doen dan het nu doet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 30-04-2007 @ 15:55 :
Je interpreteert de zin verkeerd. Jij hoort blij te zijn, en wanneer je dat niet bent, ben je wel aardig stom.
Klopt, maar dan moet er eigenlijk "wees blij" staan

Ontopic: ik zou het niet doen. Roept alleen maar een hoop gevoelens op en het is voor jou veel meer dan voor hem.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 21:49
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-04-2007 @ 16:02 :
Zet alles eens op een rijtje. Hij heeft het uitgemaakt over msn, hij wil nu best seks met je, tot hij een nieuwe vriendin heeft, hij wil ook best vrienden proberen te blijven, maar als hij een nieuwe vriendin heeft mogelijk niet meer, hij wil 't mogelijk nog wel eens proberen als je bent afgestudeerd. Hij wil dus alleen de makkelijke tijden, niet de moeilijke. En hij wil seks.

Niet doen dus. Hij wil jou niet. Hij wil seks. En jij wil seks met hem. Dat kan alleen maar meer pijn gaan doen dan het nu doet.
dit ja.
Oud 01-05-2007, 22:51
Verwijderd
Met een laatste sekspartij afsluiten werkt alleen als het door allebei zo gezien wordt. Als hij alleen maar even wil klaarkomen en jij alleen maar een willekeurig slachtoffer bent, voelt het voor jou hoogstwaarschijnlijk flink kut naderhand. Zou het in dit geval dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 01:26
bamiPoep
bamiPoep is offline
gewoon sekse. jij beleeft er ook plezier aan. dus.
Oud 02-05-2007, 07:37
Verwijderd
uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het niet verstandig is om te doen wanneer je zelf nog een hoop gevoelens voor je ex koestert..

het haalt een boel oud zeer omhoog en het brengt je nergens heen

niet doen dus
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 08:58
juno
juno is offline
Als je je nog rotter wilt voelen dan je nu al doet, zou ik vooral met hem naar bed gaan ja.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 13:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
Calcioragazza schreef op 29-04-2007 @ 20:27 :
Alleen door seks kan hij ff terug van mij zijn.
Fout. Ik heb zelf ook (onbewust) zo gedacht toen het uit was tussen mij en mijn vriend en daardoor het pijnlijke gedeelte veel te lang aan laten slepen.
Hij is niet van jou als hij alleen seks met je wil, en jij bent niet meer van hem. Dus als je dit soort gedachten zou hebben bij de seks: niet doen.
Oud 02-05-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-05-2007 @ 20:52 :
Klopt, maar dan moet er eigenlijk "wees blij" staan
Dat wordt ook al zo'n landelijk probleem, ja. Ik weet niet wanneer mensen er van overtuigd zijn geraakt dat 'ben' een imperatief is, maar ze mogen er van mij per direct mee ophouden. Vast een Brabantse ontwikkeling
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:31
Dwaalspoor
Dwaalspoor is offline
My advice to you is: don't do it (yet)!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 22:14
DvoorA
DvoorA is offline
max don't have sex with your ex it will make your life complex my max(8)

dat vat zo ongeveer wel de kern van de boodschap samen
Oud 03-05-2007, 22:39
Vice
Vice is offline
Vind je het een eikel, maar wil je wel graag seks->wel doen
Ben je nog verliefd op hem->niet doen
Oud 06-05-2007, 15:00
Jannekie
Jannekie is offline
Dit klinkt echt zo bekend..
Mijn advies: niet doen! Ik dacht er precies hetzelfde over als jij.. Ik wilde me ook weer even zo voelen als wanneer we nog een relatie hadden. En op het moment dat ik dan weer bij hem was voelde het gewoon hartstikke goed en zoals het altijd was.. Maar achteraf voel je je gebruikt. Dus niet doen!
Oud 06-05-2007, 17:50
Little Sister
Little Sister is offline
Misschien moet je jezelf afvragen of je de seks mist of de intimiteit en het vertrouwen. Want als je dat tweede mist en je met die gedachte aan de seks begint dan kan het wel eens een grote teleurstelling worden.

Maar als je zeker weet dat je alleen voor de seks kan gaan en dit duidelijk kan scheiden van gevoelens/emoties, dan is er niet zoveel op tegen (hoewel hij zich natuurlijk wel als een eikel heeft gedragen, maar als jij hier verder geen moeite mee hebt)
Oud 06-05-2007, 19:47
Kaps
Kaps is offline
Ach... Je ken er nooit op achteruit gaan...
Oud 07-05-2007, 08:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
EPD schreef op 06-05-2007 @ 20:47 :
Ach... Je ken er nooit op achteruit gaan...
Dat is dus het probleem
Juist als je seks met je ex hebt en jij er gevoelens bij hebt, ga jij er op achteruit. Het is dan namelijk weer moeilijker om over je ex heen te komen en het niet nog eens te laten gebeuren!
Oud 07-05-2007, 20:31
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 07-05-2007 @ 09:05 :
Dat is dus het probleem
Juist als je seks met je ex hebt en jij er gevoelens bij hebt, ga jij er op achteruit. Het is dan namelijk weer moeilijker om over je ex heen te komen en het niet nog eens te laten gebeuren!
Mwoah
Over exen heenkomen zuigt sowieso, of je nou seks met ze hebt of niet.

...

Haha, die zin zit vol dubbelzinnigheden.
Oud 08-05-2007, 15:28
Dott
Dott is offline
NEE

geloof me, het blijft niet bij 'een laatste keer' en je laat elkaar nooit los op die manier
Oud 08-05-2007, 17:13
flanke
flanke is offline
NIET DOEN!

--> Je gaat er jou absoluut niet beter door gaan voelen.
Misschien is het op het moment leuk omdat hij lief doet ofzo, maar achteraf zal je jou ontzettend rot voelen.

En een vriend die je even als vriendin wil tot hij een nieuw lief heeft, dat kan jij toch ook niet oké vinden???

Je bent hem kwijt. Dus verbreek het contact ook maak en zoek een andere leuke jongen of geniet van het vrijgezellenleven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten