Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder; twijfel is nee. Er zijn ongetwijfeld veel mensen die er ervaring mee hebben (ik ook), maar het kan bij iedereen en bij elke keer anders uitpakken. Dus als je bang bent voor een negatief gevoel achteraf, begin er dan niet aan ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Gewoon even de tijd geven om te verwerken, en dan komt het vertrouwen in jongens ook vanzelf wel weer terug. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen mijn vriend en ik uit elkaar gingen, hadden we ook niet echt afscheid genomen bladiebla en daar kwam dus ook seks van. Daarna zijn we trouwens wel goede vrienden gebleven, ook al zijn we nu weer bij elkaar. Maar dat heeft andere redenen. Als jij denkt dat het voor een keer nog goed is, dan moet je het doen. Maar als je twijfelt niet. Simpel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat hij nog wat van mij profiteren tot hij e nieuw lief heeft. Hij zei ook zo van ja, ik wil zeker vrienden blijven tot ik e nieuw lief heb, maar daarna weet ik het ook niet zeker. |
![]() |
||
Citaat:
En echt, het is nog maar 3 weken uit, áls je dan al zomaar seks met iemand wilt hebben, doe dat dan niet met hem want je zal jezelf er alleen maar mee kwetsen en het je nog moeilijker maken om afstand van hem te nemen. Je ex vergeten kost tijd, maar laat hem gewoon gaan. Als hij niet meer wil is er toch geen houden meer aan. Ga gewoon lekker uit met je vrienden en probeer te genieten van je vrijheid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zin om dit topic helemaal onder te kotsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik jou was, zou ik heeeel snel hem vergeten en verder gaan met je leven, en vooral niet met hem naar bed gaan 'omdat je geen laatste keer hebt gehad' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik zou het niet doen. Roept alleen maar een hoop gevoelens op en het is voor jou veel meer dan voor hem. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij is niet van jou als hij alleen seks met je wil, en jij bent niet meer van hem. Dus als je dit soort gedachten zou hebben bij de seks: niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Juist als je seks met je ex hebt en jij er gevoelens bij hebt, ga jij er op achteruit. Het is dan namelijk weer moeilijker om over je ex heen te komen en het niet nog eens te laten gebeuren!
||
Citaat:
Over exen heenkomen zuigt sowieso, of je nou seks met ze hebt of niet. ... Haha, die zin zit vol dubbelzinnigheden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
seks met je ex justhanna | 457 | 23-08-2021 11:55 | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
seks met mijn 'ex' my look a like | 16 | 23-09-2011 08:51 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 |