Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien bestaat er wel een zelfhulpgroep of praatgroep voor. OT: sommige mensen kussen supergraag. Sommigen vinden er niks aan. Op zich zie ik het probleem niet. Als je vindt dat het erbij hoort: gewoon doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je moet het gewoon doen want jullie hebben toch niet voor niets. ze verwacht(wil) dat het gebeurt want anders was ze niets met je begonnen. als je onzeker bent dat maakt het wel wat lastiger, maar goed je moet het toch een keer leren. en hoe langer je wacht hoe moeilijker het word waarschijnlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ze hebben toch al eens gezoend (ookal waren ze dronken). Waarom zou ze dat nu dan niet willen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed. Ik snap dat als je nog maar één keer gezoend hebt, je het een beetje eng vindt. Zij durft nu niet nog een keer, en jij ook niet, maar als jullie allebei niets doen, gebeurt er natuurlijk ook niets. Misschien is het makkelijker als je het een beetje rustig opbouwt. Spreek af bij jou thuis of bij haar thuis om een dvd te kijken ofzo, en zet de tv op je kamer als je die geen hebt, dan heb je geen last van andere mensen die misschien wel naar jullie kijken. Ga dan eerst gewoon dicht tegen haar aan zitten, je kunt ook een arm om haar heen doen. Als je al zo zit is het niet zo egn om haar een kus op haar wang te geven. Als je dat doet en ze lijkt het goed te vinden, kun je dat nog een paar keer doen en haar dan een kus op haar mond geven. Als ze dan terugkust kun je misschien eens proberen om te zoenen ![]() Toen ik 16 was durfden mijn vriendje en ik ook pas te zoenen toen we twee weken verkering hadden, maar het is uiteindelijk wel gelukt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |