Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 23:34
vakkenvuller
vakkenvuller is offline
Hi,
ik heb nu al een tijdje iets met een meisje. Maar we kussen nooit. Wel eens gedaan maar toen waren we dronken..

Vandaag stond ik voor haar maar ik durfde het niet, waarom weet ik niet.. ben wel onzeker daarover..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2007, 23:34
Bloem
Bloem is offline
Hoe oud zijn jullie, en waar blijkt uit dat jullie iets hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 23:40
vakkenvuller
vakkenvuller is offline
15 en16

elkaar bijna elke dag zien en we hebben gewoon wat met elkaar.. het is gewoon mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 23:42
Bloem
Bloem is offline
Misschien kun je dan beginnen met een kusje op haar wang als je haar weer ziet, of als jullie samen iets aan het doen zijn. Als je daar een beetje aan gewend bent kun je haar een keer op haar mond zoenen, aan haar reactie merk je vanzelf wel of zij dat ook weet te waarderen. Zo kun je het een beetje opbouwen naar echt kussen zonder dat het meteen heel ongemakkelijk is of uit het niks komt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 07:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat doen jullie elke dag dan met elkaar? Gewoon een beetje op de bank hangen en kletsen?
Zoek eens activiteiten uit waarbij je wat intiemer met elkaar kunt zijn, zoals bijvoorbeeld een romantische film kijken met een dekentje op de bank
Oud 07-05-2007, 09:03
Pruts0r
Pruts0r is offline
Je kunt idd het beste beginnen met een knuffel en/of een kus op de wang...

Als je zoiets af en toe doet, bijvoorbeeld bij het binnenkomen of weggaan, merk je vanzelf wel of ze dat wil... Het kan ook zijn dat zij iemand is wat zelf helemaal geen initiatief neemt, die zijn er dus ook....

Of mss is ze zelf wel bang voor t zoenen, mja mss moet je gewoon op zo'n moment even niet te bang zijn, je ogen sluiten en zonder nadenken dr even kort op de mond kussen... Dan merk je het vanzelf wel....

Hoelang "heb" je al iets met haar?
Oud 07-05-2007, 10:32
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
vakkenvuller schreef op 07-05-2007 @ 00:40 :
15 en16

elkaar bijna elke dag zien en we hebben gewoon wat met elkaar.. het is gewoon mijn vriendin
Waar blijkt dat dan uit? Jullie 'bespreken' dat? zo ja, leer dan dan onmiddelijk af. Daarnaast.. zij is vast veel te bang, en jij ook..maar daarom moet jij jezelf als 'man' opstellen en haar gewoon rustig zoenen. Geef eerst maar eens een keertje een kus op de mond bij het afscheid...let dan op haar reactie en wie weet onstaat er wel een fijne zoenpartij..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 10:55
Verwijderd
Och, ik ken een stel, die zijn bijna een jaar bij elkaar geweest, hebben niet een keer gezoend. 17 en 18
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 11:12
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 07-05-2007 @ 11:32 :
Jullie 'bespreken' dat? zo ja, leer dan dan onmiddelijk af.
Dat is het gevolg van de Nederlandse open-debat-cultuur. Als je L&R zo af en toe bekijkt wordt op elk probleem wel gereageerd met "praat erover". Nu praten ze er al over nog voor ze op L&R komen en nu is het ook weer niet goed?

Misschien bestaat er wel een zelfhulpgroep of praatgroep voor.

OT: sommige mensen kussen supergraag. Sommigen vinden er niks aan. Op zich zie ik het probleem niet. Als je vindt dat het erbij hoort: gewoon doen.
Oud 07-05-2007, 11:16
Pruts0r
Pruts0r is offline
Trouwens, dat valt mij net ineens in, zo'n soort relatie heb ik ook....

Ik heb dus met iemand een héél intense vriendschap, maar dan net ietsje meer. Niet op seksueel gebied, maar kweet niet hoe je dat moet omschrijven...

Voor hetzelfde geld ziet zij dat wat jullie hebben precies hetzelfde als hoe ik dat in mijn geval zie en dan komt die zoen er niet denk ik zo.

Voor mij was het best lastig dat te accepteren, maar dat is me nu gelukt. Praat daar eens over met haar, hoe zij ertegenaan kijkt wat jullie hebben en of ze meer wil dan dat... Wil ze dat niet, dan is het verstandig dat te accepteren, want soms is zo'n vriendschap mooier dan liefde..

En nja, knuffelen kan in zo'n geval natuurlijk wel Mja, ik zou dus nog even wachten dan voor de zekerheid met die zoen, of je moet het idee hebben dat bovenstaande zeker niet het geval is, dan kun je van mijn eerste post uitgaan.

Is ze verder nog terughoudend ofzo? Heb je haar wel eens echt goed geknuffeld, of een kus op de wang gegeven? Heb je verder wel eens signalen gegeven dat je meer wil als wat je op dit moment hebt? Schrijf anders eens een gedicht ofzo, of een brief waarin je dat uit (maar dan niet letterlijk).

Niet meteen denken dat je dat niet kunt, want als je eenmaal bezig bent, dan komen de woorden vanzelf
Oud 10-05-2007, 19:06
Myrtille
Myrtille is offline
Ik zal inderdaad eerst met haar erover praten. Jullie hebben een tijdje wat met elkaar, dan is er toch niks mis mee als jij wat meer intiem wilt zijn? En je hoeft je niet te schamen zoiets aan je eigen vriendin te hoeven vragen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 07-05-2007 @ 11:32 :
jezelf als 'man' opstellen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 21:04
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
vakkenvuller schreef op 07-05-2007 @ 00:34 :
Hi,
ik heb nu al een tijdje iets met een meisje. Maar we kussen nooit. Wel eens gedaan maar toen waren we dronken..

Vandaag stond ik voor haar maar ik durfde het niet, waarom weet ik niet.. ben wel onzeker daarover..

je moet het gewoon doen want jullie hebben toch niet voor niets. ze verwacht(wil) dat het gebeurt want anders was ze niets met je begonnen. als je onzeker bent dat maakt het wel wat lastiger, maar goed je moet het toch een keer leren.
en hoe langer je wacht hoe moeilijker het word waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Alessia schreef op 10-05-2007 @ 22:04 :
je moet het gewoon doen want jullie hebben toch niet voor niets. ze verwacht(wil) dat het gebeurt want anders was ze niets met je begonnen. als je onzeker bent dat maakt het wel wat lastiger, maar goed je moet het toch een keer leren.
en hoe langer je wacht hoe moeilijker het word waarschijnlijk.
Echt niet iedere vijftienjarige verwacht of wil gezoend worden dus je trekt een beetje een voorbarige conclusie.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 12:38
danaa
danaa is offline
hebben jullie 'verkering gevraagd' ofzo dan? want meestal, als je een relatie hebt, blijkt dat wel uit iets..

stop onmiddelijk met vragen of weet ik veel wat.. je hebt pas een relatie als dat ook blijkt uit hoe je met elkaar omgaat..

en op dit moment lijkt het er volgens mij niet op dat jullie een relatie hebben.. een kus moet namelijk wel kunnen..

het is normaal om een kus te geven aan je vriendin en als je vriendin er wat op tegen heeft, dan klopt er iets niet met haar..

probeer er anders met haar over te praten.. hoe zij een perfecte relatie bijvoorbeeld ziet en of daarin gezoend wordt ofniet..

succes!
Oud 11-05-2007, 12:40
danaa
danaa is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-05-2007 @ 11:55 :
Och, ik ken een stel, die zijn bijna een jaar bij elkaar geweest, hebben niet een keer gezoend. 17 en 18
gezoend misschien niet, maar ik neem aan een kus wel..
Oud 11-05-2007, 13:46
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
Quis schreef op 10-05-2007 @ 23:20 :
Echt niet iedere vijftienjarige verwacht of wil gezoend worden dus je trekt een beetje een voorbarige conclusie.
ik heb er eigentlijk nooit een gekend die dat niet wou..
en ze hebben toch al eens gezoend (ookal waren ze dronken). Waarom zou ze dat nu dan niet willen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 13:51
Alessia
Alessia is offline
ik zat te denken (nouja, dat gebeurt ook wel soms ): waarom wragje het dan niet aan haar of je haar mag zoenen?
stel je voor dat jullie een keertje alleen zijn, dan kijk jij haar in haar ogen en zeg je zoiets als: 'ik zou je graag willen zoenen' of 'mag ik je zoenen?'...
had een vriend van mij ook ooit gedaan.. (en zij had ja gezegd)

99% kans dat ze het ook wilt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 23:28
gioia221
gioia221 is offline
ik was 12 voorde eerste keer.
was WEL egt, weet nog precies hoe het ging.
We laen naast elkaar filmpje te kijken en op een gegeven moment keken we elkaar aan.
Ik wist op dat moment datdat HET moment was.
En we zoende voor halfuur ofzow
Ben btw nu 17
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:09
Verwijderd
Citaat:
vakkenvuller schreef op 07-05-2007 @ 00:34 :
Hi,

schattig

Maargoed. Ik snap dat als je nog maar één keer gezoend hebt, je het een beetje eng vindt. Zij durft nu niet nog een keer, en jij ook niet, maar als jullie allebei niets doen, gebeurt er natuurlijk ook niets. Misschien is het makkelijker als je het een beetje rustig opbouwt. Spreek af bij jou thuis of bij haar thuis om een dvd te kijken ofzo, en zet de tv op je kamer als je die geen hebt, dan heb je geen last van andere mensen die misschien wel naar jullie kijken. Ga dan eerst gewoon dicht tegen haar aan zitten, je kunt ook een arm om haar heen doen. Als je al zo zit is het niet zo egn om haar een kus op haar wang te geven. Als je dat doet en ze lijkt het goed te vinden, kun je dat nog een paar keer doen en haar dan een kus op haar mond geven. Als ze dan terugkust kun je misschien eens proberen om te zoenen

Toen ik 16 was durfden mijn vriendje en ik ook pas te zoenen toen we twee weken verkering hadden, maar het is uiteindelijk wel gelukt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 11:45
DvoorA
DvoorA is offline
gewoon doen...zij verwacht dat vast wel van jou, aangezien jij de man hier bent.
Oud 12-05-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 07-05-2007 @ 11:55 :
Je was er niet de hele tijd bij? Mag ik hopen Anders verklaart dat het wel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:01
bamboocha
bamboocha is offline
Ach.. Ik denk wel dat zij het ook wil hoor. Jullie hebben natuurlijk al een keer gezoend, ook al waren jullie toen dronken. Maar op zo'n moment gaat alles gewoon wat makkelijker.. en ze zal vast niet zó dronken zijn geweest dat ze het niet meer wist wat ze deed. Dus ik zou (net zoals de rest zegt) het een beetje rustig opbouwen. Misschien een beetje stille hintjes geven.. Een beetje met haar flirten als je samen met er bent. paar seconde haar blik vasthouden en dan lief lachen.
Als ze ook een beetje met jou flirt, zal het zoenen ook wel goed zitten hoor! Ze durft alleen niet de eerste stap te zetten, dus moet jij dat proberen.

Maar goed, ik denk niet dat ze je zal afwijzen, want jullie hebben immers al een keertje gezoend

Succes ermee!
Oud 15-05-2007, 21:32
Euphemia
Euphemia is offline
Niet denken maar doen. Als ze echt van je houd zal ze zich niet terugtrekken (denk ik ) Of bouw het langzaam op, gewoon lekker knus bij elkaar en wangetjes tegen elkaar en tv kijken, dan komt het wel een keer.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 08:27
Verwijderd
Maak het romantisch, kaarsjes aan enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten