Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 10:22
Maija
Maija is offline
Hebben hier meer mensen ervaring mee?
Oud 14-05-2007, 11:22
Konijn
Konijn is offline
Ik ben ook benieuwd.
Oud 14-05-2007, 17:41
Verwijderd
nee
sorry
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 11:39
IJsvuur
IJsvuur is offline
hoe werk dat dan?

spuiten ze dan botox in je zweetklieren ofzo?
Oud 16-05-2007, 17:40
1986M
1986M is offline
Heb laatst ook gehoord dat dit mogelijk is. De botox zorgt gewoon dat je zweetklier voor een bepaalde tijd niet werkt(6maanden dacht ik, maar weet dit niet zeker). Maar het lijkt me zelf erg vreemd. Want als je niet kan zweten dan word je lichaam veel te warm. Lijkt me gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 18:16
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
1986M schreef op 16-05-2007 @ 18:40 :
Heb laatst ook gehoord dat dit mogelijk is. De botox zorgt gewoon dat je zweetklier voor een bepaalde tijd niet werkt(6maanden dacht ik, maar weet dit niet zeker). Maar het lijkt me zelf erg vreemd. Want als je niet kan zweten dan word je lichaam veel te warm. Lijkt me gevaarlijk.
Ze spuiten niet je hele lichaam dicht hè, alleen je oksels. En dus zweet je op andere plekken misschien wat meer.
Oud 16-05-2007, 18:42
Apomes
Apomes is offline
Idd, in de zweetklieren worden botox gespoten zodat ze eigenlijk vast hangen en niet meer overmatig kunnen produceren. Ze zijn dus nog wel open maar produceren veeles minder.

ong. 450 EUR voor de oksels! resultaat voor minstens 6 maanden! Maar net als bij de gewone botox hoe vaker je het doet tes te langer het resultaat blijft! Dus na 5 behandelingen kan het wel een jaar wegblijven.
Oud 16-05-2007, 19:11
Estar
Estar is offline
Ik heb gehoord van een klasgenoot dat dit toch wel heel goed werkt. Alleen je mag het niet meer doen dan 3 keer.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 21:21
Apomes
Apomes is offline
Trouwens als je wat lef hebt en je verdiept je er even in, kan je gemakkelijk zelf botox inspuiten.

Kopen via internet et voila!
Oud 16-05-2007, 21:38
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Apomes schreef op 16-05-2007 @ 22:21 :
Trouwens als je wat lef hebt en je verdiept je er even in, kan je gemakkelijk zelf botox inspuiten.

Kopen via internet et voila!
Verkeerd spuiten, verlamde arm, voila!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 22:54
1986M
1986M is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 16-05-2007 @ 19:16 :
Ze spuiten niet je hele lichaam dicht hè, alleen je oksels. En dus zweet je op andere plekken misschien wat meer.
Dat is natuurlijk waar Jan. Maar mischien dat je niet voor niks op die plekken zweet? Mischien iemand die hier opheldering in kan geven?

kan ook met mijn oogjes rollen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 22:55
DDM
DDM is offline
Citaat:
Bloem schreef op 16-05-2007 @ 22:38 :
Verkeerd spuiten, verlamde arm, voila!
Oud 16-05-2007, 23:00
DDM
DDM is offline
Citaat:
1986M schreef op 16-05-2007 @ 23:54 :
Dat is natuurlijk waar Jan. Maar mischien dat je niet voor niks op die plekken zweet? Mischien iemand die hier opheldering in kan geven?

kan ook met mijn oogjes rollen
Zweten heeft 2 functies: Het is een manier voor het lichaam om warmte kwijt te raken en het heeft een seksuele functie. Het scheidt namelijk feromonen af. En juist het zweet in o.a. de oksels is daar verantwoordelijk voor (daarom gaat daar ook haar groeien in de puberteit). De seksuele functie is (gelukkig) al lang verloren gegaan. Rest nog de warmteregulatiefunctie. Als je botox inspuit in de oksels, kan je lichaam in theorie minder warmte afscheiden en zal het dus op andere plekken in het lichaam toenemen. Maar het is maar theorie, aangezien dit nauwelijks invloed heeft. Daarnaast hangt het ook af van de mate van inspanning etc. En dan nog. De persoon in kwestie heeft dan zelf niet door dat je meer zweet dan normaal.

Regels voor berichten