Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
ok ik had dus inderdaad ook een mcafee firewall. heb ik gedeinstalleerd en die andere uitgeschakeld, maar het werkte nog niet. (ondertussen de normale firewall maar weer aangezet..)
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Een router blokkeert namelijk net zoals een firewall ook poorten en dan is het verstandig om bepaalde poorten te openen en de verbinding door sturen naar je computer (oftewel [urlhttp://www.digimuziek.nl/poorten.htm]port-forwarding[/url]) (Ip-adressen moet je zien als een telefoonnummer voor je netwerkkaart)
Om bij je instellingen te komen, vul je het ipadres in van default gateway in je adressenbalk van je internet explorer/firefox/opera/enz. En als je de instellingen van je router bereikt hebt, dan volg je de verschillende handleidingen op Port-forward.com om de poorten van emule,soulseek,enz door te kunnen sturen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-05-2007 om 17:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar, als ik het ipadres van standaard gateway intik in internet explorer dan vindt-ie hem niet, dan gaat hij in google zoeken. is er geen andere manier om bij die instellingen te komen? |
![]() |
|||
Citaat:
Je moet dus echt bij de instellingen van je router kijken. Citaat:
En als je de handleiding niet kan vinden, zoek de merk/type op en download dan de handleiding de handleiding vanaf de site van de maker.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[LCD-TV] nieuwe aanschaffen no pain n death | 35 | 04-01-2007 00:55 | |
Software & Hardware |
C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen snoopy | 4 | 02-01-2007 19:40 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? #98762 Sjoerd | 500 | 23-03-2005 15:42 |