Advertentie | |
|
![]() |
||
Nou, ik speel het pc-spel tig keren uitgespeeld (inclusief de addon).
Zie het als doom 1 en 2, maar dan in de middeleeuwen. Het enige waar bepaalde mensen afkeer van het spel kunnen krijgen, is hoe bepaalde monsters uit elkaar spatten wanneer je ze verslaat met een krachtig wapen. Kleine kinderen kunnen misschien nachtmerries krijgen van bepaalde pijnkreunen van monsters. Gelukkig kan je het geluid zachter of uitzetten. (weet niet of dit ook bij de ps1 of nin64 ook kan) Ik zou mijn neefjes/kinderen van bijna negen dit spel wel laten spelen. Kinderen worden hier niet agressief van, want ze zien namelijk hoe nep dit is. En er zijn altijd andere oorzaken, wanneer een bepaald kind agressief reageert. Mensen kunnen ook van dit spel leren, zoals geduld hebben voor bepaalde acties, verder kijken dan zijn neus lang is, enz. Citaat:
En ik durf mijn neefje van 3 dit spel wel te laten spelen, want dit was zo nep. (maar wel leuk)
Laatst gewijzigd op 06-05-2007 om 19:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie er geen probleem mee om een kind van 9 dit te laten spelen, volgens mij speelde ik rond die leeftijd ook Doom en dat is vergelijkbaar. Alleen Hexen is iets minder hersenloos knallen, en meer een 'spooky' sfeer en meer puzzelen. Er is wel bloed en shit, maar niet overdreven veel, en het zijn fantasy-achtige beesten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Offtopic:
Bedoel je de Doomsday-engine of een andere fork?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|