Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2007, 22:57
Ev4
Ev4 is offline
Hallo ik ben een meisje van 16 jaar, en ik kan de laatste tijd alleen maar denken aan een mysterieuze maar knappe jongen. Vorig jaar op mijn school (3e Klas) kwam er jongen van een andere school in onze klas. Opzich was hij wel knap maar hij was zo in zich zelf. Hij praatte niet echt veel etc. maar als hij je aankeek met zijn hele lichtbruine ogen dan kreeg je een apart gevoel. In ieder geval toen besteedde ik niet echt veel aandacht door te denken aan hem. Maar op het moment dat de grootste hufter van onze school hem duwde en iedereen dacht dat de jongen die zo stil was, zou vallen en niks zo doen. Maar in plaats van dat werd de hufter van de school met een arm opgetild en aangesproken met dat hij de volgende keer een groot probleem krijgt als die dat nog een keer doet. Terwijl ze 20 Centimeter bijna schelen. Ook tijdens de Gymlessen toen een van mijn vriendinnen de deur van de Kleedkamer v. Jongens open deed. Zag iedereen dat hij een behoorlijk gespierd lichaam heeft. Terwijl je dat niet bij hem zou verwachten. Na een tijdje werd ikibest wel verliefd op hem en had ik zijn msn gevraagd. Maar na een maand hoorde ik niks meer. Nu is het al bijna een jaar verder en tijdens een excursie voelde ik mij meer aangetrokken tot hem. Hij geeft wel altijd een vriendelijk knikje altijd maar ik kan gewoon geen polshoogte van hem krijgen omdat hij altijd niet zo veel zegt. Wat moet ik doen? Zal ik op hem af gaan, zonder veel van hem te weten. Of meer van hem te weten te komen behalve de standaard Informatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2007, 23:09
luchtballon
luchtballon is offline
Wat dacht je van een keer met hem praten of naast hem gaan zitten in de les?
Oud 16-05-2007, 23:14
thunder110
thunder110 is offline
Oooeeeh, zo'n jongen zat ook bij mij op de middelbare school, maar dan met de mooiste lichtblauwe ogen! Geen diepe gronden helaas, alleen maar stil water
Oud 16-05-2007, 23:47
Vice
Vice is offline
Als je begint met een praatje, is de kans groot dat je over een tijdje meer over hem weet. Gewoon ervoor gaan.
Oud 17-05-2007, 07:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 17-05-2007 @ 00:09 :
Wat dacht je van een keer met hem praten of naast hem gaan zitten in de les?
En als dat niet lukt, heb je altijd zijn msn nog

Volgens mij moet je even je geslacht onder je naam aanpassen. Er staat nu m (van man, niet van meisje), en ik denk dat het een v moet worden (van vrouw, niet van vent)
Oud 17-05-2007, 07:18
Verwijderd
'mysterieus' of 'verlegen'? Anyway, verlegen is natuurlijk ook niet erg, maar dat verklaart wel waarom hij niets van zich laat horen: hij durft niet (ja of hij vindt je niet interessant). Stap inderdaad gewoon maar eens op hem af, begin een gesprekje met 'm
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 07:53
Verwijderd
Haha awww.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 13:03
Ev4
Ev4 is offline
Op school gaat het gerucht rond dat hij nog al wat meegemaakt zou hebben. In ieder geval ik heb met hem gesproken op msn etc. en het schijnt dat zijn ouders vroeger in Kosovo woonde. Daar hebben ze elkaar ontmoet (maffe combinatie) want ze moeder is Nederlands/ Oekraines en vader is Grieks. In ieder geval misschien heeft hij wel die oorlog meegemaakt. Who knows, maar ik zou het best wel willen weten.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 13:19
mara18
mara18 is offline
waarschijnlijk zijn alle meisjes uit de klas stiekem verliefd op hem
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 14:49
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-05-2007 @ 08:18 :
'mysterieus' of 'verlegen'?
Ik gok op die laatste...
Oud 17-05-2007, 15:07
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hihi, wat een leuk verhaal zeg, ik denk dat ik ook verliefd op em zou worden. marehm, verder sluit ik mij bij de rest aan. Gewoon met hem gaan praten, vraag naar hoe zn toetsen zijn gegaan ofzo.

maar ik gok dat als je hem leert kennen je hem niet meer zo interessant gaat vinden. ik denk dat het mysterie je vooral aantrekt, maar goed he.

Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 11:59
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik vind het wel gemeen dat je pas verliefd op hem wordt als hij blijkbaar gespierd is! Lekker oppervlakkig enzo?!

Ach je kunt idd het beste gewoon met hem praten.
Oud 18-05-2007, 12:04
DvoorA
DvoorA is offline
ah zo leuk, klinkt als een romantische film script En die lopen altijd goed af Ga er gewoon eens naast lopen en probeer een praatje te maken over de leraren ofzo. Als ie dan nog zo stil is kun je gewoon vragen of hij altijd zo spraakzaam is.
Oud 18-05-2007, 12:12
smvs
smvs is offline
Citaat:
kunst schreef op 18-05-2007 @ 12:59 :
Ik vind het wel gemeen dat je pas verliefd op hem wordt als hij blijkbaar gespierd is! Lekker oppervlakkig enzo?!
Ja je kiest uiteraard op een rationeel niveau welke eigenschappen je aantrekkelijk vindt! Tis zo oppervlakkig kots.gif
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 12:19
RainDrops
RainDrops is offline
Klinkt als een perfecte verliefdheid. Je kunt het beste gewoon met hem praten. Ik zou vragen naar waarom hij zo stil is.
Oud 18-05-2007, 14:56
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-05-2007 @ 08:18 :
'mysterieus' of 'verlegen'?
mysterieus = een knappe stille jongen/meisje
verlegen= een niet knappe stille jongen/meisje

tenminste zo beoordelen de meeste mensen (vaak zonder dat ze het zelf door hebben)
Reageren

Regels voor berichten