Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2007, 10:40
thuiswerk
thuiswerk is offline
Gezocht voor een nieuw project een jongen ambitieuze webdesigner of in ieder geval iemand die een behoorlijke pagina in elkaar kan zetten. Ben een nieuw project begonnen en kwam er achter dat ik toch niet zo goed ben met het web-designen. Het gaat om een semi erotische site. Als je belangstelling hebt vertel ik er graag meer over. Heb er reeds €1700 in gestoken (en ben student). Ben er dus erg op gebrand om het project te laten slagen. Wat biedt ik jou? Als jij de pagina ontwerpt biedt ik je 20% van de inkomsten aan. Het is de bedoeling om abbonementen te verkopen. Er zullen dus maandelijks inkomsten zijn. Je bent dus voor 20% eigenaar van de site. Dat leggen we contractueel vast zodat iedereen weet waar die aan toe is. Belangstelling? Wil je meer info? Stuur even een mailtje.
Advertentie
Oud 17-05-2007, 16:00
T_ID
T_ID is offline
Is S.com bedoelt om virtuele pooiers die reclame maken te ondersteunen?
Oud 17-05-2007, 17:21
Mestkever
Mestkever is offline
Wat dacht je. Ik neem een vage domeinnaam? Zodat het lijkt dat je niet te achterhalen bent voor de mensen die nog geld van je krijgen?
Oud 17-05-2007, 17:58
Adore
Adore is offline
Ik denk niet dat we hier veel interesse zullen vinden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten