Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2007, 13:02
Lima
Lima is offline
Hallo mensen,
Ik ben een meisje van 16 en heb over een weekje al 1 jaar met mijn vriend.
Ik wil even mijn (Lange) verhaal kwijt en hoop dat jullie de moeite nemen om het te lezen .
Nou, anderhalve maand nadat het aan was begon de zomervakantie alweer en beide gingen we ergens anders heen op vakantie. Ik had nog voor gestelt om een 'pauze' te houden aangezien het nog pas zo kort aan was en we beiden veel zouden gaan feesten en drinken op onze bestemming. Maar hij reageerde heel beledigd en wou dat absoluut niet. Hij zei dat hij nooooit met een ander meisje zou gaan en of ik gek was geworden. Ik vond het prima en ben toen ook niet vreemd gegaan.
Beide terug van vakantie, was alles weer top en we voelden nog steeds hetzelfde voor elkaar. Had hem nog gevraagd of hij niet was vreemd gegaan, 'nee natuurlijk niet' was het antwoord.
1 week nadat we weer samen in Nederland waren keek ik in zijn mobiele inbox. Oke, kweet dat velen van jullie nu denken: maar dat doe je niet!! maar er zit een verhaal achter. Hij had ook ooit in mijn telefoon gekeken voor smsjes en had toen ook een big deal gemaakt van 1 of ander onschuldig smsje van een jongen van mijn school. Dus toen ik in zijn inbox ging kijken dacht ik echt gewoon niets aan te treffen maar kwou hem gewoon even terug pakken over ook zoiets doms. Maarja, je voelt m aankomen. Er was dus wel een sms dat niet veel goeds zei!!! Het was een buitenlands nummer en er stond iets in van: 'Ik mis jou ook en je bent zo goed voor me geweest!' in het Engels. Ik ging er dus toen sowieso al van uit dattie vreemd was gegaan en ik vroeg het hem gelijk. Hij zei van niet, hij zei dat dat meisje hem heel erg leuk vond en dat zij het helemaal uit had gemaakt met haar vriend voor hem en hij gaf toe dattie wel close met r was geweest maar echt NIET met r had gezoent. Ik wou het niet geloven en ben dat ook nooit echt gaan doen. Ik ben er nog minstens 5x op terug gekomen en gezegd van: Alsjeblieft, als het is gebeurd zeg het nou gewoon want ik kan en wil je niet geloven dat het niet zo is. Hij bleef hetzelfde verhaal volhouden. Ik heb het maar laten rusten en ben nog veel meer van hem gaan houden. Nu begon ik er gister weer over en ja, eindelijk gaf hij het toe dat hij met haar heeft gezoent. Ik heb het al die tijd al gedacht dus zo'n grote shock was t ook weer niet. Maar ik ben zoooo gekwetst dat hij dus 10 maanden tegen mij heeft lopen liegen. Wat vinden jullie van mijn verhaal? Ben ik gek dat ik bij hem blijf? Ik hou zoveel van hem en ik weet 100% zeker dat hij ook van veel van mij houdt. Wat moet ik nou..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2007, 13:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Haha, sorry het klinkt zo herkenbaar.

Och, mensen zijn mormels op dat gebied. Als hij je niet belazerd dan is het de volgende wel, dat maakt toch geen verschil. Vraag je asjeblieft wel af of een relatie voor jullie nog haalbaar is als bij 1 van jullie het vertrouwen weg is, als je dit niet weet te overbruggen is het meestal gedoemd te mislukken.

Succes.
Oud 24-05-2007, 13:47
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ja ook herkenbaar. Of je door moet gaan met deze relatie kan alleen jij beslissen. Dat hij met haar gezoend heeft hoeft opzich nog niet zo'n ramp te zijn (lang geleden/zij woont ver weg/ geen gevoelens (meer?) ) , maar als jij hem niet meer durft te vertrouwen dan zal het erg moeilijk worden..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:50
trophus
trophus is offline
Hij bewaart t SMS'je wel, dus:
1. Hij is gewoon te lui om SMS'jes te verwijderen
2. Hij hecht er blijkbaar wel waarde aan

Als het echt niet meer mogelijk is om hem te vertrouwen moet je t maar uitmaken denk ik.
Ben zelf niet de "pro" wat betreft relaties maar naar mijn mening is vreemdgaan toch iets wat je niet doet bij iemand waar je echt van houd. flirten is prima, maar vreemdgaan niet.
Oud 24-05-2007, 15:19
wutang
wutang is offline
Sja..

Je hebt het eerst van te voren zelf voorgesteld om rustig aan te doen. Daarmee geef je aan dat het niet zo erg is als je met iemand kust. (in mijn ogen)

Okey, het is verkeerd om het zo lang vol te houden dat ie niet heeft gekust en vervolgens wel toegeeft.
Aan de andere kant, ik zou er helemaal gek van worden als mijn vriedin mij 5x dezelfde vraag stelt terwijl we het er al eerder over gehad hebben.

Het draaid toch om vertrouwen, hoe erg vindt je het dat hij met der heeft gekust en vertrouw je hem nog.
Als je nu bij elke meid argwaan gaat krijgen heeft het dus geen zin meer.
Oud 24-05-2007, 15:26
masterdj
masterdj is offline
herkenbaar....

sterkte.
Oud 24-05-2007, 16:11
RainDrops
RainDrops is offline
Waarom begon hij er nu ineens over? Voelde hij zich toch schuldig, of wilde hij het gewoon even kwijt? Dat is een groot verschil.

Je moet het alleen uitmaken als jij het heel erg vindt of hem echt niet kunt vertrouwen meer. Omdat je post denk ik dat je nog heel veel twijfelt. Je geeft niet het gevoel dat je het wilt uitmaken. Dan moet je het ook niet doen.
Oud 24-05-2007, 16:32
Lima
Lima is offline
Hey allemaal, heel erg bedankt voor de reactie's!!!
Ik wil even reageren op Wutang.
Je vind dat ik het heb aan gegeven dat ik het niet erg vind als hij met andere meisjes gaat. Ik heb het voorstel gedaan met het idee dat ik dan ook mijn eigen gang kon gaan. Zou ik het dan erg vinden dat hij met een ander meisje is gegaan? Nee natuurlijk niet. We zijn elkaar beide niet trouw gebleven. En het was gewoon voor de fun.
Maar in ons geval heeft hij me BELOOFD mij trouw te blijven. Als je dan alsnog met een meisje gaat heb je een belofte verbroken en mij gekwetst.
En vind je het gek dat ik er vaker op terug ben gekomen? Ik ben er heel lang verdrietig over geweest en iedere x gebeurde er weer wat waardoor ik dacht: hij liegt erover. Steeds dacht ik: Nu moet hij het wel toegeven!
Ik ben sowieso iemand die niet gauw een ander vertrouwd. Dat is waarschijnlijk ook wel de reden waarom ik hem niet gewoon gelijk geloofde. Misschien hadden andere meisjes wel gedacht: Hm oke, als hij zegt van niet, dan is t ook zo!
Maar zo ben ik gewoon niet. Ik probeer het wel te veranderen hoor maarja...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 16:32
trophus
trophus is offline
doet BTW wel aan friends denken XD "We were on a break!"
Oud 24-05-2007, 22:18
Verwijderd
Denk dat dit je wel blijft achtervolgen, of je moet echt bereid zijn er een flinke lading energie en tijd in te steken voordat je weer het idee hebt dat hij zijn beloftes e.d. nakomt...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 07:32
Verwijderd
Hey.. heel erg herkenbaar.

Mijn ex bleek vanaf dag 1 al vreemd te zijn gegaan. (en niet alleen zoenen ) Ik wist nergens wat vanaf. Op een gegeven moment gingen we zelfs samenwonen. Nooit wat van gemerkt enzo.

Op een gegeven moment kwamen de roddels en verhalen. Maarja totaal geen hard bewijs. Natuurlijk een aantal keer gevraagd en hij heeft glashard recht in mn gezicht gelogen dat hij echt niet vreemd was gegaan. Achteraf dus toch wel.

Zulke mensen hebben in mijn ogen geen enkel respect voor je. Je gaat mij niet vertellen dat als iemand het 10 mnd vol kan houden om erover te liegen dat het zn laatste leugen is. Waar wil je een relatie op bouwen als je hem niet kan vertrouwen?
Misschien vind het het nu nog een beetje to much om het daarom uit te maken, maar geloof me, het gaat van kwaad tot erger.
Als jij hem dit vergeeft, verlies je je zelfrespect en hij denkt dattie het toch wel kan maken. En voor je het weet doet hij het zo weer, of erger.

Ik hoop echt dat je dit advies serieus neemt, juist misschien omdat ik weet hoe het kan zijn om zo ernstig belazerd kan worden. Zorg dat je jezelf dit niet aandoet. Je bent nog jong en er zijn zoveel leuke jongens. Begin hier niet aan, het zal je relatie zowieso niet ten goede komen. Blijf jezelf afvragen of je meer lol of meer zorgen van je relatie hebt.

Wees verstandig en sterkte ermee.

xxx psycho

Laatst gewijzigd op 25-05-2007 om 07:43.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 11:31
Lima
Lima is offline
Katje,
Daar weet hij van hoor, ik heb het hem gelijk vertelt. Maar vind je dat ik ben vreemd gegaan? Ik niet, mijn vriend ook niet. Ik kan me helemaal niets meer herinneren. Misschien zie je de alcohol als een excuus maar ik weet 100% zeker dat ik echt NIET met die jongen wou zoenen, ik vind eerder dat hij me heeft "aangerand".
Vinden jullie dat dit mijn hele verhaal veranderd? Ik had nog overwogen om er melding over te doen in deze topic. Maar het was al zo'n lang verhaal en aangezien mijn vriend het ook niet als een probleem ziet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:36
wushuman
wushuman is offline
Lima,

Je bent een slet. Goed dat je vriend het zo oplost.

Je doet alsof het zijn schuld is, maar jij wilde een pauze
houden. Was je soms van plan om vreemd te gaan?
En kom je nu zielig doen op een forum?

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 17:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten