Hey.. heel erg herkenbaar.
Mijn ex bleek vanaf dag 1 al vreemd te zijn gegaan. (en niet alleen zoenen

) Ik wist nergens wat vanaf. Op een gegeven moment gingen we zelfs samenwonen. Nooit wat van gemerkt enzo.
Op een gegeven moment kwamen de roddels en verhalen. Maarja totaal geen hard bewijs. Natuurlijk een aantal keer gevraagd en hij heeft glashard recht in mn gezicht gelogen dat hij echt niet vreemd was gegaan. Achteraf dus toch wel.
Zulke mensen hebben in mijn ogen geen enkel respect voor je. Je gaat mij niet vertellen dat als iemand het 10 mnd vol kan houden om erover te liegen dat het zn laatste leugen is. Waar wil je een relatie op bouwen als je hem niet kan vertrouwen?
Misschien vind het het nu nog een beetje to much om het daarom uit te maken, maar geloof me, het gaat van kwaad tot erger.
Als jij hem dit vergeeft, verlies je je zelfrespect en hij denkt dattie het toch wel kan maken. En voor je het weet doet hij het zo weer, of erger.
Ik hoop echt dat je dit advies serieus neemt, juist misschien omdat ik weet hoe het kan zijn om zo ernstig belazerd kan worden. Zorg dat je jezelf dit niet aandoet. Je bent nog jong en er zijn zoveel leuke jongens. Begin hier niet aan, het zal je relatie zowieso niet ten goede komen. Blijf jezelf afvragen of je meer lol of meer zorgen van je relatie hebt.
Wees verstandig en sterkte ermee.
xxx psycho