Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar > deze < vond ik zelf ook wel goed.
||
![]() |
Citaat:
www.hsbos.nl en dan naar opleidingen gaan en dan milieutechnologie kiezen.. Milieutechnolgoie aan de Hogeschool `s-Hertogenbosch Deze opleiding is geschikt voor studenten die geïnteresseerd zijn in biologie en scheikunde en die over de grenzen van deze vakgebieden heen kunnen kijken, koppelingen kunnen maken met andere vakgebieden, zoals ruimtelijk ordening, stedelijk en landschappelijk beheer. Wie denkt dat een milieutechnoloog de wereld gaat verbeteren heeft het mis. Als milieutechnoloog sta je volop in het leven. Met beide benen stevig op de grond. Je wilt aan een duurzaam en schoon leefmilieu meewerken. Je staat aan het front van nieuwe ontwikkelingen. Je hebt oog voor economische belangen en praktische zaken als haalbaarheid, wetgeving en beleid. Je denkt mee en je beslist mee. Milieutechnologie is actueler dan ooit. Het is het vak van de toekomst. Omdat het milieu de toekomst van ons allemaal uitmaakt. Ambitieus? Dat zeker. Hard nodig? Reken maar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() was een goede test. dit was mijn top 10: 1. Dansacademie 2. Conservatorium 3. Toneelopleiding 4. Communication and Multimedia Design 5. Informatica 6. Opleiding tot Leraar Basisonderwijs (Pabo) 7. Opleiding van Kader in de Gezondheidszorg 8. Kunstacademie 9. Opleiding tot Leraar Allochtone Levende Talen 10. Maatschappelijk Werk en Dienstverlening toch al dingen die ik hier hoorde! kweet nog niet wat ik wil gaan doen, maar toch bedankt ![]() als er nog ideeën zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Welke HBO opleiding Officemanagement? Schoevers/LOI chantalbs | 0 | 07-04-2014 14:51 | |
Studeren |
Hulp bij keuze nieuwe studie!?! (Huidige HBO opleiding Werktuigbouwkunde voltooid) sayang1991 | 4 | 29-01-2013 07:40 | |
Studeren |
welke hbo opleiding? Ma.vl | 8 | 17-08-2009 10:12 | |
Studeren |
Creative HBO opleiding emiel01 | 3 | 12-06-2009 22:06 | |
Studeren |
HBO opleiding Communicatie Digitale Media studeren in rotterdam stapvooruit | 0 | 14-04-2009 20:14 | |
Algemene schoolzaken |
vraagje over stufi enzo ná een hbo opleiding kastdeur | 7 | 18-02-2003 13:42 |