Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2007, 18:25
wattenstaaf
wattenstaaf is offline
Ik ben een tijd geleden een maand van de pil afgeweest en 2 weken geleden ben ik weer aan de pil begonnen. Vorige week vrijdag begon ik ineens wat bloed te verliezen, kreeg ik krampen en ik heb al een paar keer een sort van vreemde sliertachtige, witvleesig bebloede, propjes verloren(ja ik snap dat het heel vies klinkt maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :x)
Ik heb dit nog nooit gehad en het ziet er toch best wel eng/vreemd uit zeg maar
Weet iemand wat dit is ?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 18:48
Verwijderd
als je ineens bloed gaat verliezen lijkt me dat niet heel erg goed.

zijn de 'propjes' wit met een rood laagje of zijn ze gewoon rood alsof het klontjes bloed zijn?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 20:04
wattenstaaf
wattenstaaf is offline
Nou ik heb ook wel eens van die bloedstolsel achtige dingen gehad, maar dit keer was het echt een wit iets... blubberig en met stukjes roodbloedachtig eraan maar wel van een vaste structuur.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 20:18
Nebel
Nebel is offline
Ik analyseer het nooit zo uitgebreid maar het wil er wel eens vreemd uitzien/meer geklonterd e.d. dan anders. Zo lang je geen vreselijke pijnen hebt lijkt het me niet echt kwaad te kunnen...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 11:01
Verwijderd
Ik heb ook wel eens wat meer slijmerige troep dan anders, dus 't lijkt me ook niet enorm raar. Als je verder geen pijn hebt, lijkt me dat er niets aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 13:41
Lente
Lente is offline
lijkt me wel gek dat je na een week de pil, bloed verliest ben je op de eerste dag van je menstruatie weer begonnen met de pil?
als je wil weten of het okee is, zou ik gewoon even de dokter bellen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 23-05-2007 @ 14:41 :
lijkt me wel gek dat je na een week de pil, bloed verliest ben je op de eerste dag van je menstruatie weer begonnen met de pil?
als je wil weten of het okee is, zou ik gewoon even de dokter bellen
Je moet altijd even wennen aan de pil, ik ben ooit ook eens een maandje gestopt, en toen ik weer begon, merkte ik meteen bijwerkingen van de pil (ik kwam wat aan, maar ook m'n menstruatie veranderde weer, ook de consistentie ervan).
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 14:26
Antubis
Antubis is offline
Dat witte wat eruit komt.. lijkt het op een eitje? Het is doorzichtig en met een staartje? Dat heb ik tenminste en dat zijn volgens mijn dokter witte dode bloedcellen..

Edit:
Dat komt er bij mij uit als ik plas trouwens. De eerste keer dat ik zo'n ding verloor was het tijdens dat ik ongesteld was.
Oud 23-05-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Antubis schreef op 23-05-2007 @ 15:26 :
Dat witte wat eruit komt.. lijkt het op een eitje? Het is doorzichtig en met een staartje? Dat heb ik tenminste en dat zijn volgens mijn dokter witte dode bloedcellen..

Edit:
Dat komt er bij mij uit als ik plas trouwens. De eerste keer dat ik zo'n ding verloor was het tijdens dat ik ongesteld was.
Dat klinkt echt heel vaag 't Is toch gewoon slijm wat in je baarmoeder opbouwt en je vervolgens weer verliest als je niet zwanger wordt? Als je aan de pil bent is dit slijmvlies anders dan wanneer je niet aan de pil bent, dat kan dus verklaren waarom het nu slijmeriger is dan je gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 16:03
Muchacha
Muchacha is offline
Miss mag ik dit niet zeggen maar zou het geen miskraam kunnen zijn? Veel van de zwangerschappen worden spontaan onderbroken door het lichaam en vaak merk je er niks van. Dat was mijn eerste gedachte
Ik droomde vannacht nog zoiets Dat er een prop uitkwam van ongeveer anderhalve cm en dat ik het gewoon in een papiertje wegsmeet. Erna bedacht ik me dat het dat kon zijn en ging ik zoeken in de vuilbak maar niks gevonden. Very weird.

Regels voor berichten