Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 20:06
Verwijderd
nja, hijs denk ik nog niet af, maar kzit wat vast.. kheb em net geschreven, vinden jullie em al af en zo niet waar zit de knoop?

Ze glimlachte
haar gezicht lichtte op
stralende lach
stralende ogen
maar niemand zag
wat ze eigenlijk voelde

Ze begon te spreken
met haar volle lippen
en een lach
over geluk
maar niemand zag
wat ze eigenlijk bedoelde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2002, 11:00
Verwijderd
iemand?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
iemand?
Ik wil wel reageren, maar of ik er iets nuttigs over te melden heb, is een tweede.

Ik krijg bij dit stukje een beeld van een meisje dat zich achter een masker verschuilt; vrolijk doet terwijl ze dat niet is. Autobiografisch?

Het gedicht zelf is een beetje simpel .. maar ja, heb er verder niks over te melden *zit met zijn hoofd ergens anders*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 11:59
Verwijderd
tuurlijk ist nuttig..

neuh, je beeld klopt en ja, autobiografisch maar meer van hoe ik was, kverschuil me nu een stuk minder vaak..

en sja, tis simpel, maar tis ook mn eerste gedichtje int nederlands.. kben zoiezo niet echt een dichteres ofzow, heel af en toe komt dr es war uir, en heel heel af en toe lijkt het ook ergens op..

kben meer gewoon ja, schrijfster, niet echt.. maar met gevoelens uitten gaat dat beter, en kwil ook echt schrijven, maar kheb nog maar 1 stukje en nu zit ik vast.. ben er niet over uit hoe ik alles nu op wil schrijven en ja, waar ik nu moet beginnen..

Kzou ook liever meningen willen over dat stukje maar tzal niet toegestaan zijn hier neer te zetten gezien het onderwerp.. mja
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:13
Snow White
Snow White is offline
Deze vind ik mooi, hij is wel gewoontjes. Maar ik vind hem echt mooi! Dat gevoel je achter een masker te verschuilen komt hier goed naar voren. Echt goed gedaan hoor!!
Oud 14-07-2002, 20:55
Verwijderd
tnx

kben dr ook toch wel tevreden over..

keej, hijs niet super, en wat simpel (in 5 minuutjes geschreven), maar hij zegt wel wat ik wil zeggen duss..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:59
guapo
guapo is offline
als het zegt wat jij er mee wilt zeggen dan is het zo goed en zou ik het niet meer veranderen want dan komt de tekst niet meer van je gevoel maar gewoon omdat je nog wat wou typen en dat zou het verpesten
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:35
Gleipnur
Gleipnur is offline
mijn idee over dit is dat et over'n mooi meisje gaat. de mensen kijken niet verder dan dat want het is genoeg voor hen terwijl ze er zelf niet voor gekozen heeft...
Oud 14-07-2002, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Gleipnur schreef:
mijn idee over dit is dat et over'n mooi meisje gaat. de mensen kijken niet verder dan dat want het is genoeg voor hen terwijl ze er zelf niet voor gekozen heeft...
ik moest et ff 2 keer lezen maar snap nu wat je bedoeld..

maar neej, je zou het zo op kunnen vatten, maar dat bedoel ik er niet mee..

Tgaat erom dat dat meisje wel lacht en praat over mooie en goede dingen maar dat die lach nep is en ze die goede en mooie dingen helemaal niet voelt. Oftewel een meisje met een masker op waardoor de buitenwereld niet echt ziet wat ze voelt of wie ze is..

maar kan me jouw associatie wel voorstellen.. kben alleen nie mooi en tgaat over mij dusss..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:20
Dying Bride
Dying Bride is offline
moooooooooooi
Reageren

Regels voor berichten