Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tuurlijk ist nuttig..
neuh, je beeld klopt en ja, autobiografisch ![]() en sja, tis simpel, maar tis ook mn eerste gedichtje int nederlands.. kben zoiezo niet echt een dichteres ofzow, heel af en toe komt dr es war uir, en heel heel af en toe lijkt het ook ergens op.. kben meer gewoon ja, schrijfster, niet echt.. maar met gevoelens uitten gaat dat beter, en kwil ook echt schrijven, maar kheb nog maar 1 stukje en nu zit ik vast.. ben er niet over uit hoe ik alles nu op wil schrijven en ja, waar ik nu moet beginnen.. Kzou ook liever meningen willen over dat stukje maar tzal niet toegestaan zijn hier neer te zetten gezien het onderwerp.. mja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar neej, je zou het zo op kunnen vatten, maar dat bedoel ik er niet mee.. Tgaat erom dat dat meisje wel lacht en praat over mooie en goede dingen maar dat die lach nep is en ze die goede en mooie dingen helemaal niet voelt. Oftewel een meisje met een masker op waardoor de buitenwereld niet echt ziet wat ze voelt of wie ze is.. maar kan me jouw associatie wel voorstellen.. kben alleen nie mooi en tgaat over mij dusss.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ze waanden zich gewenst Vogelvrij | 4 | 29-11-2006 21:44 | |