Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie ook niet in hoe je zoiets zou kunnen verlevendigen en toch dezelfde stof kunt overbrengen. Het eerste jaar is voor AE, BE en FE namelijk zwaar oriënterend gericht. Vandaar ook dat de vakken in het eerste jaar slechts 7 weken duren. Na je P wordt de duur verdubbeld naar 14 weken, waardoor er ook meer ruimte vrijkomt voor dat soort zaken. Je hoeft trouwens ook helemaal niet naar zo'n week(end) om je studiegenoten te leren kennen, maar het is altijd fijn als je een aantal mensen vantevoren kent. Zeker als je als 18 jarige VWO'er net begint aan je carrière in het hoger onderwijs. Dan voel je je wellicht minder in het diepe gegooid op je eerste collegedag ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 19:40. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben bezig met BDM bachelor. Zeker niet droog. Er is een goed evenwicht tussen de droge (cognitieve) en de praktische vakken. Ik vind de universiteit ook okee. En.. klein? Dat valt toch heel erg mee? Misschien als je alles binnen een gebouw hebt, maar ik vind het niet klein. Sowieso prettigere sfeer qua gebouwen dan in Nijmegen bijvoorbeeld. Maar dat is maar waar je voorkeur ligt.
||
Citaat:
En als je een bijzonder eetpatroon/dieet iets hebt, kan je dat al aangeven op de inschrijflijst, daar wordt als het goed is gewoon rekening mee gehouden.
||
![]() |
Citaat:
Care to enlighten us? ![]() edit: wellicht bedoelt hij mijn humor op vrijdagnacht... Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 22:13. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Filosofie-agenda Gatara | 8 | 23-05-2013 17:57 | |
Algemene schoolzaken |
Inschrijving UVT Sjans | 1 | 10-07-2009 15:19 | |