Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2007, 12:48
Verwijderd
Hoi

Ik ben op zoek naar een nieuwe ADSL provider. Er zijn op zich wel wat aanbieders op de markt en qua prijs verschillen ze niet al te veel. Ik vind het een groot pluspunt als je op de homepage die ze aanbieden ook PHP of ASP.NET scripts en een relationele database kan draaien. Natuurlijk gewoon voor puur hobbyisme, performance is niet zo'n grote factor.

Mijn vraag is weet iemand welke ISPs dat aanbieden? Tussen al die fantastische reclames die ze maken wordt hier geen woord over gerept. Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2007, 13:08
M@rco
M@rco is offline
Ik heb nog nooit een ISP gezien die dat aanbiedt, verder dan simpele statische pagina's hosten en eventueel een bezoekersteller gaat het echt niet. Je kunt denk ik beter bij één of ander el cheapo bedrijf voor een paar euro per maand een account nemen, bijv. PC Extreme ofzo (of zie dit topic, daar staan er nog meer).
Oud 23-05-2007, 13:09
Koning
Koning is offline
Tsja denk niet dat daar zo veel van zijn. Kun je niet beter dan een thuisservertje draaien als het puur hobbyisme is.

Of voor 30 ballen per jaar een domein met hosting nemen?
Oud 24-05-2007, 11:04
Chimera
Chimera is offline
Zelfs XS4All biedt geen PHP support aan dus dat kun je wel vergeten. Daarnaast zijn er genoeg providers die voor weinig geld je domein willen hosten. Zou daar dus voor gaan.

http://www.webreus.nl/ heb ik goeie ervaringen mee.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 10:51
Verwijderd
Ok merci voor de antwoorden. 't Is niet zo problematisch, webruimte kost iid geen fortuin, maar het zou een factor kunnen zijn bij m'n keuze van ISP. Maar blijkbaar biedt niemand dat aan, dus jammer maar helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten