Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2002, 12:38
little punk
little punk is offline
! onder mijn naam staat dat ik een M ben waarsch. ben ik niet, moet het nog even veranderen

Het zit zo mijn vriend komt waarschijnlijk (3aug ) eindelijk een keer logeren (eerst mocht het niet) ennuhm..tsja ik ben waarschijnlijk die nacht dat ie komt ongesteld kwas toch al van plan om aan de pil te gaan, regelmatige menstruatie enzo, en tis toch veilig mocht van het 1 het ander komen dus die ga ik deze week denk ik al halen, maar mocht ik bijv de 2 dagen ervoor ongesteld zijn, als ik die dag de pil wel slik, blijf de menstruatie dan weg? Alvast heel erg bedankt!
Oud 22-07-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
little punk schreef:
! onder mijn naam staat dat ik een M ben waarsch. ben ik niet, moet het nog even veranderen

Het zit zo mijn vriend komt waarschijnlijk (3aug ) eindelijk een keer logeren (eerst mocht het niet) ennuhm..tsja ik ben waarschijnlijk die nacht dat ie komt ongesteld kwas toch al van plan om aan de pil te gaan, regelmatige menstruatie enzo, en tis toch veilig mocht van het 1 het ander komen dus die ga ik deze week denk ik al halen, maar mocht ik bijv de 2 dagen ervoor ongesteld zijn, als ik die dag de pil wel slik, blijf de menstruatie dan weg? Alvast heel erg bedankt!
Je bent ondertussen al V

Maar als je 2 dagen voor 3 aug. ongesteld wordt, kan je beter de pil doorslikken, dus niet eerts een stopweek, en dan met een nieuwe strip beginnen, maar meteen met een nieuwe strip beginnen, want als je 2 dagen ongesteld bent geweest, dan een pil slikt, dan ben je die dag ook ongesteld
Oud 22-07-2002, 14:06
miro
miro is offline
Als je begint met de pil dan moet je beginnen op de eerste dag van je ongesteldheid. Dus dat is waarschijnlijk 1 augustus voor jou dan. Oftewel, dan ben je dus wel ongesteld.
Oud 22-07-2002, 14:17
little punk
little punk is offline
ok

en nu nog iets de pil zelf...moet je daarvoor een afspraak met de dokter maken? hoe doe je dat
Oud 22-07-2002, 18:38
Snufje
Snufje is offline
Speciaal voor dit soort vragen hebben we het grote pil topic gestart..
Topic gesloten

Regels voor berichten