Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2007, 14:23
Mister Sir
Mister Sir is offline
Hallo allemaal,

Ik zit eraan te denken om me hier voor in te schrijven. Ik vroeg me af of iemand hier er wat over kan vertellen, ik kon het niet vinden in het lijstje hierboven, dus ik hoop dat er wat mensen zijn überhaupt die het doen of gedaan hebben of misschien vrienden hebben die het doen of gedaan hebben. Vertel wat je wil vertellen, je ervaringen, alles wat mij zou kunnen helpen in mijn keuze. Dus ook negatieve ervaringen wil ik graag horen.

Alvast bedankt voor de feedback!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2007, 18:29
Mister Sir
Mister Sir is offline
Ik was vergeten te zeggen dat ik via de Toelatingsonderzoek op de HBO wil gaan. Dit heb ik al eerder gedaan, en daar bleek uit dat het allemaal dik in orde met mijn capaciteiten was en is. Maar voor deze opleiding moet ik Statistiek, Economie en Engels, naast het algemene onderzoek, ook maken. Engels is geen probleem, nooit moeite mee gehad. Maar ik heb nooit Statistiek gedaan, en hoewel ik nooit moeite had met wiskunde, moet ik wel toe toegeven dat het onder havo niveau was. Economie zit wel in mijn straatje, maar net als wiskunde, niet op havo niveau. Bovendien komt daarbij dat het al een tijdje geleden is...

Nu is mijn vraag, of iemand hier ook ooit is tegenaan gelopen, en hoe ik het beste dit kan aanpakken. Ik kan niet te lang meer wachten met inschrijven, en me opgeven voor dat onderzoek. Ik hoop dat ik tijd genoeg heb ik om het bij te spijkeren. Misschien met wat boeken van de havo? Ik heb dan weer geen idee welke boeken ik hiervoor zou moet gebruiken.

Nogmaals bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten