Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik kon wel dit vinden ![]()
Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 18:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind neusapen zo raar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb ik acheteraf wel iets van ''eh oeps, dat was ook niet mijn bedoeling'' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik echt boos ben, dan ben ik een trut en dan zeg ik meestal niet zo erge lieve dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet elke dag met de trein vanuit Breda naar Roosendaal reizen en een paar weken geleden dus ook weer. Ik was bij de rookpaal aan het roken en aan het bellen met m'n moeder toen ik m'n peuk liet vallen (op mezelf want ik zat) dus ik zat helemaal in paniek die peuk te pakken toen er een trein binnenkwam. Nog steeds bellend heb ik de peuk maar weggegooid en ben ik de trein ingestapt. Na een kwartiertje ofzo was ik nog steeds aan het bellen kwam ik erachter dat ik niet in de trein zat naar Roosendaal maar in de trein richting Dordrecht en ik riep dus ook, door de telefoon in een overvolle coupé: "Fuck, ik zit in de verkeerde trein." ![]() En ik heb in de periode dat ik nog deed alsof ik hetero was een vriendje gehad en bij onze tweede date werd ik ziek en toen moest ik opeens kotsen. Over hem heen. ![]() En toen ik nog op kamertraining zat woonde ik op de derde verdieping. Nou was mijn wasbak bijna helemaal verstopt waardoor het heel erg lang duurde voordat het water wegliep. Is opzich niet zo erg, ware het niet dat ik op een zekere dag vergat op m'n kraan uit te doen en gewoon naar school ben gegaan. Toen ik aan het einde van die dag thuiskwam stond het water tot op de begane grond en was de begeleiding aan het dweilen. (Ik was wel op een goed tijdstip thuisgekomen want ze waren bijna klaar met dweilen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe heel gave dingen als ik dronken ben, ik ging ook een keer expres in de gracht kotsen want "ik heb nog nooit in een gracht gekotst en eens moet de eerste keer zijn". |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Toen ik als 14-jarig snotaapje voor het eerst de kroeg binnenliep heb ik na iets te veel bier (2 dus) recht voor de ingang staan kotsen, zodat iedereen er met een boog omheen moest en me vuil aankeek. Toen ik later zelf naar buiten liep was ik mijn plas drek zelf vergeten dus gleed ik erover uit en viel tegen een fiets. De stank van de kots was genoeg voor mij om weer te kotsen, maar deze keer in iemands fietstas. Ze zijn het nu nog steeds niet vergeten. ![]() Overigens ben ik vorige week als 17-jarig snotaapje stuiterend op m`n stuitje, in diezelfde kroeg, van de trap gepleurd. In mijn 'haast' nam ik ook toevallig de arme donder mee in wiens fietstas ik jaren terug heb staan kotsen. Dus dat wordt weer genieten vanavond. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-05-2007 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral als er dan mensen langskomen en vragen van "OHH, gaat het wel?" en dat je dan even stopt en heel vrolijk zegt van "Ja hoor, prima" en dan verder gaan met kotsen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je domste actie (: hometownheroine | 87 | 10-02-2011 17:18 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatste uitgeprobeerd en was het een succes? zoemzoem | 10 | 30-05-2007 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse militairen martelden in Irak Levitating Nun | 257 | 25-11-2006 23:24 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 |