Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is net de vraag of je daar al aan toe bent, veilig.
Is het ook goed? Of is het gewoon? Aan de andere kant kun je namelijk kiezen voor soms slecht, soms goed. En dat het af en toe slecht gaat maakt het goede alleen maar beter. Maarja, of het veilig is is de vraag.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mocht het weer misgaan met C., dan moet je echt wat tijd voor jezelf nemen om weer tot rust te komen, en niet meteen in een nieuwe relatie stappen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Je houd in de eerste plaats van jezelf en de reden waarom het zo loopt is de volgende. Jij bent bang en onzeker. Je houd S aan omdat hij 'for granted' genomen kan worden, C hoop je terug te krijgen maar met hem zijn de zaken onzekerder van aard. Tot daar complete duidelijkheid over is houd je S aan, want god verhoede dat je nog eens zonder de voortdurende affectie en aandacht vane en kerel zou komen te zitten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik herken deze situatie wel. Mijn ex wil mij nu ook terug. Maar ik kies voor mijn nieuwe vriend. Als ik terug naar mijn ex zou gaan zou ik mijn hele leven af vragen wat er was gebeurd als ik voor de ander had gekozen.
Ook weet ik heel goed dat de relatie met mijn ex niet voor niets is uitgegaan, en ik vraag me af het dan wel opeens zou werken. Ook is het soms lastig om verschillende gevoelens die je voelt te kunnen benoemen en te scheiden. Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar je moet proberen er achter te komen wat je nu voelt en wat je wilt. Maar persoonlijk zou ik S. niet meteen aan de kant doen voor je ex. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk anoniempje dat je het best met C verder kunt gaan. De relatie die je met S hebt is in mijn ogen meer vriendschappelijk. Ik zou je wel aanraden om het nu iets anders aan te pakken met C, zodat die irritaties en spanningen minder worden.
Verwijtende reacties naar Anoniempje was natuurlijk te verwachten, maar ik vind het eigenlijk een beetje lomp. Ze weet zelf heel goed dat ze niet goed bezig is en dat hoeven jullie haar dus echt niet te vertellen. Bovendien, geen mens is perfect, zoiets kan iedereen overkomen. Succes ![]() |
![]() |
|
Met mister C. heb je anders toch al wel duidelijk genoeg bewezen dat het nooit iets zal worden. Het is al eens duchtig uitgeraakt, en ondertussen durf/wil je nog steeds niet 100% voor hem gaan, en is een fling met iemand met wie je blijkbaar nog niet eens je interesses deelt voldoende om je over de streep te halen om toch iets met hem (ev. als backup?) te beginnen.
Ik zie er niet veel toekomst in. Denk ook dat zo'n dubbele agenda niet lang vol te houden is, maar dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik. Het veiligste is denk ik als je het eens een tijdje wat rustiger aan doet...
||
eigenlijk ben ik het wel met murphy eens, stop beide relaties. En ga van een afstandje alles nog eens bekijken.
Citaat:
Beëindig in ieder geval de relatie met S, en neem idd meer afstand van C, en denk dan nog eens goed na. En leg dit uit aan C (dat je na wilt denken). |
![]() |
|
![]() |
Hee mensen bedankt voor alle reacties, ik heb er heel erg over na gedacht maar ik denk dat ik nu een goede beslissing heb gemaakt.
Ik heb het contact zo goed als verbroken met C, en hou een vriendschappelijke relatie met S (ik dring hem van normale relatie terug tot vriendschappelijk.. dit is wederzijds nu) S vertrekt overigens deze zomer naar het buitenland, dus dan zal ik helemaal een tijdje rustig aan kunnen doen. Ben er op zich wel opgelucht over, maar echt gelukkig voel ik me er niet echt door op het moment. Dat komt nog hoop ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[i] ten eerste is het natuurlijk niet zomaar uit gegaan met C. daar moet een goede reden voor zijn geweest..
ten tweede voel je nog wat voor C. omdat jullie zoveel overeenkomsten hebben enzo,, maar opposites atractt ![]() ten derde zou ik zowiezo niet verder gaan met S> want je hebt wat gekregen in de tijd dat jij liefde en troots nodig had dus het hadden op dat moment wel 80 S-en kunnen zijn ![]() maar goed mijn conclusie.. beide dumpen ook al geef je nog zoveel om ze.. en wees een tijdje vrijgezel.. dan vind je na een tijdje een super super leuke jongen,, waar je stapelverliefd op ben en vlinders in je buik van krijgt ![]() ik antwoord dit naar eigen ervaring en k heb nu een hele leuke vriend! ![]() ik wens je heel veel succes!! (want het is best moeilijk! ![]() ps ik ben het eens met die boven mij!!
Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 18:36. |
![]() |
||
Citaat:
Meisjes gaan los, en komen meer dan ooit tevoren voor de meest ranzige dingen uit. Maar hey, het is normaal (denk ik). Waarom zit je jezelf zo te "Punnen"? Als het werkt, werkt het toch? Als jeecht zo ver bent te moetenkiezen. Tja. Je kan niet alles hebben he. Gwoon 1 kiezen en er dan voor gaan. T is net als die twee kledingstukken en je kan er maar 1 van mee naar huis nemen.. Wat leerden jouw ervaring daarover? Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 22:56. |
![]() |
||
Citaat:
En wil je er nog een paar gaan neer-kranen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ahh wat moeilijk kiezen zeg! Ik wil graag helpen maar wat moet ik nou adviseren
![]() Misschien is dat het beste, anders blijf je aan een ander denken als je bij een van die twee bent ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO & HBO tegelijk? harryyy | 1 | 07-01-2013 21:39 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Algemene schoolzaken |
2 studies op 2 verschillende universiteiten? Mus | 14 | 14-03-2005 10:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op 2 meiden tegelijk =-S X5-452 | 19 | 18-07-2004 22:11 | |
Software & Hardware |
[MSN] 2x inloggen Martjin | 19 | 11-07-2002 02:13 |