Vorige week woensdag heb ik tijdens een volleybaltraining een behoorlijke botsing met iemand anders gemaakt met als resultaat een behoorlijk grote blauwe plek op mijn bovenarm. Gelijk erna was mijn arm behoorlijk rood en 2 uur later was er al een duidelijke blauwe plek zichtbaar terwijl het normaal bij mij wel een dag duurt voordat het zichtbaar is. Omdat hij verder normaal verkleurde en geleidelijk weer afnam heb ik er verder niks aan gedaan. Gistermiddag voelde ik ineens een hele harde bult die niet in te drukken is onder mijn huid aan de bovenkant van mijn blauwe plek, die bult zit er nu nog steeds en daarom heb ik besloten om maandag maar naar de huisarts te gaan voor de zekerheid. Ik vroeg me af of iemand toevallig weet wat het kan zijn????
Het lijkt mij gewoon een grote blauwe plek (bloeduitstorting) dat bloed moet ergens blijven en dat zorgt voor een dikke, harde plek. Ik heb het zelf ook wel eens. Het duurt even maar het trekt vanzelf wel weg