Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ TS: Misschien heeft jouw vriendje nog nooit een vriendin gehad en is het voor hem nu allemaal nieuw enzo? Als dat niet zo is... kun je mss vragen wat precies zijn angst is of wat zijn probleem is... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf ook geen vlienders in de buik meer, maar ik geef heel erg om hem, meer dan alleen vriendschap..
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik denk de hele dag aan hem; ik tel de uren die nog moet wachten voor dat ik hem zie en dan ga ik naast de raam vachten als ik weet dat-ie bijna aankomt; ik smelt als ik hem in zijn ogen kijk...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb het ook meegemaakt, maar bij mij was het na precies 5 maanden.
heb/had nog steeds vlinders in mn buik, maar soms twijfelde ik. heb het tegen hem verteld, en hij twijfelde ook. hebben goed gepraat, en het ging weer goed. maar toen ging hij toch weer aan het twijfelen, en maakte het eergister ben er nog steeds helemaal kapot van, ik wil hem niet kwijt. gister is hij nog hier geweest, om het goed uit te praten. maar, we hebben wel weer gekust.. is dat slecht? eigenlijk? want ik ben nog helemaal verliefd.. heb ook gevraagt of hij mij terug wou, maar hij wou gewoon even rustig, niet gebonden zijn. maar hij zei wel dat het zeker weer iets kon worden tussen ons.. wat moet ik nu denken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat je 'geen vlinders voelt' lijkt me niet relevant als je overduidelijk wel verliefd op hem bent - het feit dat je zo veel aan hem denkt zegt toch genoeg. Ik heb nog nooit 'vlinders gevoeld' bij verliefdheid en begrijp niet waarom mensen hun relationele leven baseren op of ze wel of niet last van hun darmen hebben.
En verder. Dat je het met anderhalve maand nog niet weet, dat kan natuurlijk heel goed, en dat zou geen probleem zijn. Maar het na anderhalve maand al niet meer weten, dat vind ik wel érg snel. Ik denk dat het wel helpt als je niet 24 uur bij elkaar zit. Jullie wonen dan misschien in één huis, maar ik neem aan dat je wel elk een eigen kamer hebt (en waarschijnlijk ook elk een eigen studie, eigen vrienden, etc). Je kunt elkaar best elke dag zien, maar als je voortdurend bij elkaar zit is het niet vreemd als je vriend dat benauwend vindt. Mensen die samenwonen zitten ook niet continu bij elkaar. |
![]() |
|
![]() |
ik heb hetzelfde voor als jij... alleen dat ik al wat langer met hem samen ben...
Geef hem tijd, verstik hem niet teveel... meer kan je niet doen... doe veel toffe dingen samen... en ik wens je heel veel succes!
||
![]() |
Citaat:
|
Ik had bij mijn ex hetzelfde gevoel. Ik hield heel veel van hem, maar het was mijn eerste (serieuze) relatie. Mijn vorige relaties waren niets waard. Ik was bang dat ik met hem ging trouwen en kindjes ging krijgen en niets anders (beters) gekend zou hebben. Uiteindelijk is dat gevoel toch overgegaan, maar zijn we na bijna 2 jaar toch uit elkaar gegaan omdat we teveel van elkaar verschilden en we allebei ook wel een beetje verliefd waren op iemand anders...Dit terzijde
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |