Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2008, 19:48
Verwijderd
Hallo,

Ik wou hier even mijn muziek met jullie delen die ik op myspace heb. Ik ben al jaren bezig met muziek en ook al een paar keer benaderd door een platen labels maar is niks geworden verder. Ik maak ambient/electro met een knipoog naar Enigma Laat me weten wat je er van vindt.

http://www.myspace.com/amenticmusic

Mijn nieuwste track is 'Devotion' en heb ik net ge-uploaded. Deel u mening met mij

Groetjes..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2008, 20:04
Verwijderd
De beats op 'Devotion' klinken een beetje dof en FL-achtig en bijster origineel is het niet, maar verder dig ik het wel.

PS: het is "geüpload".
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 20:57
Verwijderd
Blij dat je het wel digt Er is verder geen FL gebruikt ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 21:21
Verwijderd
klinkt erg goed.
heel laid-back en met een mooie beat. hoe kom je aan die goede soundeffecten? heb je die in de studio "gemaakt" of heb je thuis een keyboard met allemaal van die effecten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
klinkt erg goed.
heel laid-back en met een mooie beat. hoe kom je aan die goede soundeffecten? heb je die in de studio "gemaakt" of heb je thuis een keyboard met allemaal van die effecten?

Thanks. Ik heb thuis een klein 'studiotje' wat de naam studio niet eens mag dragen vindt ik

De effects zijn afkomstig van verschillende VST's, dat zijn programmas met daarin geluiden die je kan aansturen met je keyboard. Soort van virtuele keyboard die je met een echte keyboard kan aansturen dus Zo is bijna alles gemaakt, van de beats tot aan de vrouwlijke (oeeh-aah) chants (!)

De nr's op myspace zijn natuurlijk maar een kleine greep van de nr's die ik heb gemaakt. Je kan hier nog wat sample's horen.

Groetjes

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 15:05
Verwijderd
wouw. stoer. ik vind dit al heel wat. en voor jouw soort muziek is het echt heel handig. al die effecten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:32
Verwijderd
Klinkt goed! Fijne beats en mooie sfeer. Wel wat cliché hier en daar...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed! Fijne beats en mooie sfeer. Wel wat cliché hier en daar...

Hoi bedankt Kan je me misschien een voorbeeld van een cliché geven, dan weet ik wat je bedoeld..

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten