Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is er volgens jou mis met die...Philips 32PF9731D?
Het toestel krijgt anders goede kritieken op kieskeurig, en met Philips zit je naar mijn mening wel safe als het op flatscreen schermen aankomt. Wat ik tot nu toe aangezien heb aan schermen is maakte Pioneer en Philips op mij de meeste indruk. Het merk Samsung is ook heel goed te doen, al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van dat Koreaans spul. ![]() Lees de reviews over de Philips 32PF9731D maar eens.. http://www.kieskeurig.nl/review/58DC...3100526153.htm Tot slot vergeet dat echte 1080P gebeuren maar, is alleen een verkoopstunt van de industrie en heeft voor gewoon DVD en TV kijken totaal geen zin, maar kost wel het meervoud van HD ready! |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 02:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik zelf heb geen gratis muurbeugel bij mijn scherm gekregen, als ik mijn scherm aan de muur wil ophangen kost mij dat ongeveer 150 euro (merk Vogels) Maar omdat ik gelukkig een vrij grote woonkamer heb en al een goed meubel heb ik de plasma TV met de bijgeleverde tafelvoet geplaats. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan 'm geen ongelijk geven. ![]() |
![]() |
|
Er staat een 9"LC buizenprojector te koop in Rijswijk.. Doet 1080i
![]() Voor 720p heeft-ie de bandbreedte niet. Buizen zien er dacht ik wel goed uit.. En dat voor 200 euro. Barco Vision 1500HDTV Zal wel rond de 80 kilo wegen ofzo.
|
![]() |
|
|