Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2007, 10:07
Verwijderd
Hij doet niets tijdens de SeaToolsForWindows basic short test:

Seatools ziet de hdd dus wel, maar die test hoort echt niet lang te duren, hij is er nu al 1 uur mee bezig, maar niets. De short test doe ik nu, vannacht heeft hij de long test gedaan, om aan het begin niets meer te testen. (Dan zegt hij niet iets, maar blijft hij zoals hierboven gewoon staan. De test zelf geeft geen teken van wel/niet leven.) Die long test hoort max. 15 minuten te duren, hij heeft 10 uur gelopen.

Relevante info:
Linux zegt: DriveReady SeekComplete error 0x51 en 0x04. Hij wil em verder niet mounten, touchen of fdisken.
Windows zelf weergeeft hem niet in explorer, maar paragon mount everything zegt dat er I/O fouten op de hdd zijn en disabled de hdd daarom.
Morgen ga ik aan de maxtorren vragen waarom hij zo naar doet via http://seagate.custhelp.com/cgi-bin/...duser/live.php . (hoewel dat niet echt relevant is.)

Weet iemand wat er mis is met mijn torretje?

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 10:11.
Advertentie
Oud 10-06-2007, 10:18
Koning
Koning is offline
Test liever met UBCD, onder Windows wil dat wel vaker wat lastiger gaan. Ik weet niet hoevveel symptomen je zoekt maar dit is gewoon een kapotte drive.
Oud 10-06-2007, 17:45
M@rco
M@rco is offline
Testen met PowerMax?
Oud 10-06-2007, 21:37
J-roenn
J-roenn is offline
idd, en dan met de bootable versie...
Oud 10-06-2007, 23:23
Verwijderd
powermax nog niet geprobeerd. Ik heb vandaag de ubc gedaan, maar my god, niets. omtrack easyrecovery kan et ook niet recoveren, er zitten volgens dat kreng fouten in de partitie en daarom lukt et niet. Fuckaduck.
Oud 11-06-2007, 15:57
J-roenn
J-roenn is offline
zie je die schijf wel gewoon in windows ?
probeer anders eens met total commander de files te kopieeren, als je hem in windows niet ziet, zie je m dan wel in je bios ?
Oud 11-06-2007, 19:23
Verwijderd
Nope, in win niet.
Mijn bios ziet 'em wel en hij maakt mijn pc traag.
Oud 14-06-2007, 09:35
Verwijderd
Topic kan dicht, het torretje is opgestuurd.
Oud 14-06-2007, 09:37
M@rco
M@rco is offline
R.i.p.
Oud 14-06-2007, 16:33
Verwijderd
Ze gaan hem wel maken natuurlijk.
Oud 14-06-2007, 17:02
M@rco
M@rco is offline
Dat zal wel niet, je krijgt sowieso een andere (nieuw, met een beetje geluk, of refurbished).
Oud 15-06-2007, 21:06
Verwijderd
furby? Dan is de nieuwe naam wel makkelijk. Ze gaan hem wel aansluiten op een pc en die idiote recovery tool van hun erop loslaten. fixen idd niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten