Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja ik vond deze bij www.mp3-player.de. Wist niet dat ie dus idd nauwelijks te vinden valt in NL. Verzending is daar 12.90
![]() http://www.mp3shop.nl/product/38932/...-x20-4-gb.html Dit misschien iets? Mja is wel meteen stuk duurder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Thanx verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zijn eigenlijk alle mp3-spelers ook geschikt voor Applecomputers?
|
Volgens mij alleen die met UMS (USB Mass Storage) of natuurlijk de iPod. Mja en daarnaast alle spelers die geen UMS hebben maar eigen software die geschikt is voor een Mac OS. Bijv Sony werkt niet op Apple..
Daarnaast het is me al zo vaak gebeurd dat ik vergat om mn speler uit te zetten ofzo en dat dan de accu bijna leeg was als ik weer muziek wilde gaan luisteren op de terugreis (trein..) Dan baal je dat je geen batterij-oplader hebt gekocht zoals deze; ![]() of deze; http://www.engadget.com/2004/11/02/i...-battery-pack/ Heb voor mn iRiver ook zo'n selfmade battery gemaakt.. werkt helaas niet met oplaadbare batterijen, die leveren niet genoeg spanning. Laatst gewijzigd op 09-06-2007 om 20:36. |
![]() |
||
Citaat:
Oplaadbare batterijen... NiCd-batterijen zijn prul, vooral omwille van hun geheugeneffect. NiMH-batterijen verliezen enorm veel capaciteit als het koud is, dus dan loop je je de pleuris te wisselen. Allebei zijn ze redelijk snel versleten, en vind ik het gedoe met opladen heel vervelend. Li-Ion-batterijen vind ik meestal het handigste. Geen gesukkel met batterijen opladen en verwisselen. Daarnaast ben ik nog steeds van oordeel: nothing beats iPod. De shuffle heb je inderdaad voor minder dan 100 euro.
|
Zelf heb ik trouwens goede ervaring met Mpio.
![]() de 4gb versie Maar misschien ergens ander nog goedkoper.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Stel ik zou nu om welke reden dan ook moeten kiezen tussen mn h320 of de ipod blijf ik bij de h320. Niet omdat ik iriver fanboy ben, want alleen al vanwege het feit dat ze h320 niet meer produceren zou ik een ander merk harddisk player kopen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[MP3] Software om geluid luider maken i.v.m. mp3-speler Blacksummers | 4 | 10-02-2007 22:56 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] Tips gevraagd Igorrrai | 30 | 30-12-2005 18:12 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3-speler, tips? Nuck | 31 | 22-05-2004 12:57 | |
Software & Hardware |
[Portable] MP3-speler johnbiezen | 54 | 05-12-2003 06:21 | |
Software & Hardware |
heeft iemand ervaring met deze MP3-speler??? Kapee | 4 | 08-02-2002 21:09 |