Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2007, 19:45
Bassje
Bassje is offline
Twee weken geleden kwam ik een leuk meisje tegen in een discotheek. Tegen mijn verwachtingen in liep ze op mij af en begon met een gesprekje.
De disco was tot zijn eind gekomen en langzamerhand werd het rustiger. Het meisje liep richting de jassen. Om de hoek keek ze nog snel even naar mij toe. Verder ben ik haar niet meer tegen gekomen.

Tegen mijn vriend heb ik gezegd dat ik haar echt een heel leuk meisje vind. Hij kende haar persoonlijk, zij zat namelijk bij hem op school.

Die volgende week hadden we een examenfeestje, ik wist dat zij hier ook heen zou gaan. Nou had die vriend tegen haar gezegd dat ik haar wil gaan "KNALLEN" o.i.d. .
Zo ben ik totaal niet, en ik vind het verschrikkelijk dat zij zo over mij moet denken.

Later die avond probeerde ik met haar in contact te komen, dit lukte niet. Zij zei tegen mij dat ik haar type niet was.

Ik zit er heel erg mee, wat moet ik nou doen?
Ben ik nu kansloos, of is er nog wel wat aan te doen?

Voorheen zag ik dat zij weldegelijk interesse had in mij ( athans, dit baseer ik op het vele oogcontact en het openingsgesprek ).

wie kan mij tips/advies geven?

Dank!

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 17:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2007, 19:54
Metal
Metal is offline
Leuke vrienden heb je. Breek zijn neus praat eens met die vriend, en laat hem naar haar toe gaan oid. Flinke kutstreek.
Oud 17-06-2007, 20:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wat Metal zegt.
Oud 17-06-2007, 20:41
gurl19
gurl19 is offline
Misschien bleek uit het gesprek dat jij toch haar type niet bent. Anders had ze er toch wel meer mee gedaan. Ik bedoel, als je zoveel lef hebt om op iemand af te stappen dan maak je er ook wel werk van als je diegene leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 20:44
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
vraag aan die vriend is (voordat je hem uitgebreid bedankt hebt voor zijn geweldige koppel techniek) haar e-mail aderes en leg het uit

als ze dan na een tijdje nog niet vind dat je haar typen bent moet je der maar gewoon met rust laten

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 20:45
RainDrops
RainDrops is offline
wat een kansloze actie en wat heb jij kutvrienden. Als je het haar kunt uitleggen zou ik dat vooral doen.
Die vriend zou ik lozen of in ieder geval duidelijk maken dat dit een kut actie is.
Oud 18-06-2007, 06:00
Verwijderd
Wat een naaistreek. Ik vind het wel een goed idee om die 'vriend' van je naar haar toe te laten gaan zodat hij met de staart tussen de benen mag gaan bekennen dat hij onzin aan het praten was en dat jij nooit zou zeggen dat je een meisje zou willen 'knallen'. Laat hem er nog wat geslijm bij in gooien.

Als ze dan nog steeds niet met je wil praten, komt het doordat ze toch minder interesse in je had dan ze leek te hebben (of doordat ze je vriend niet gelooft).

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 06:03.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 17-06-2007 @ 20:54 :
Leuke vrienden heb je. Breek zijn neus praat eens met die vriend, en laat hem haar de waarheid vertellen (en zn excuses aanbieden, zowel aan haar als aan jou) . Flinke kutstreek.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 17-06-2007 @ 20:54 :
Leuke vrienden heb je. Breek zijn neus praat eens met die vriend, en laat hem naar haar toe gaan oid. Flinke kutstreek.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 08:22
WolterB
WolterB is offline
Wat een lul is die vriend van jou
Oud 18-06-2007, 08:43
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 17-06-2007 @ 21:41 :
Misschien bleek uit het gesprek dat jij toch haar type niet bent. Anders had ze er toch wel meer mee gedaan. Ik bedoel, als je zoveel lef hebt om op iemand af te stappen dan maak je er ook wel werk van als je diegene leuk vindt!
Ehh, als ik iemand leuk vind, en een vriend van diegene komt naar me toe en vertelt me dat die jongen me wil 'knallen' dan ga ik er ook niet mee verder hoor. Ook al vond ik hem eerst dus wel leuk.

Ga gewoon met dat meisje praten en leg het uit? Of laat die vriend idd naar dat meisje toegaan om te zeggen dat het niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 09:24
Chimera
Chimera is offline
Leermoment: zoek echte vrienden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 09:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik haat het altijd als vrienden zo doen. Een flinke tijd afstandelijk doen tegen die vriend en laten weten dat je het niet leuk vond wat hij zei. Probeer toch weer een beetje contact met het meisje te krijgen en vertel haar dat die vriend van jou mogelijk een verkeerd beeld van jou heeft gegeven. Als dat de reden van het afstandelijke gedrag is, zou je dat door een mailtje weer recht kunnen zetten en wie weet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 11:46
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Lyne schreef op 18-06-2007 @ 09:43 :
Ehh, als ik iemand leuk vind, en een vriend van diegene komt naar me toe en vertelt me dat die jongen me wil 'knallen' dan ga ik er ook niet mee verder hoor. Ook al vond ik hem eerst dus wel leuk.

Ga gewoon met dat meisje praten en leg het uit? Of laat die vriend idd naar dat meisje toegaan om te zeggen dat het niet waar is.
Ja natuurlijk is dat zo! Maar ik ga er vanuit dat dat pas later is gebeurd toen ze bij elkaar op school zaten. Dus ik vraag me af waarom dat meisje die bewuste avond niet duidelijker is geweest of ze hem leuk vond of niet, omdat ze wel op hem is afgestapt!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 18-06-2007 @ 12:46 :
Ja natuurlijk is dat zo! Maar ik ga er vanuit dat dat pas later is gebeurd toen ze bij elkaar op school zaten. Dus ik vraag me af waarom dat meisje die bewuste avond niet duidelijker is geweest of ze hem leuk vond of niet, omdat ze wel op hem is afgestapt!
Waarschijnlijk omdat "hoi, wil je alsjeblieft met me neuken?" nogal wanhopig overkomt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:22
Verwijderd
je bent gewoon haar type niet.

als een meisje je echt leuk vind maakt het niet uit wat een eventuele vriend tegen haar zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:26
Verwijderd
Ja maar kom nou. Ze hebben één keer met elkaar gepraat. Natuurlijk vindt ze hem dan nog niet 'echt leuk', anders is ze wel heel licht ontvlambaar. Dat zegt niet zo veel over of ze hem misschien leuk zou kunnen gaan vinden als ze elkaar wat vaker zouden zien.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:30
Verwijderd
je kan in een oogopslag wel zien of iemand je type is of niet lijkt me?

ik heb het natuurlijk niet over helemaal hoteldebotel tot over je oren verliefd, maar over gewoon denken, 'wat een leuke jongen'.

flirten tijdens uitgaan, prima, maar nuchter is het vaak toch weer een ander verhaal.

bovendien neem ik mensen die het over knallen hebben niet serieus en ik mag toch aannemen dat zij dat ook niet gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:32
Verwijderd
Ja, je kunt wel zien of iemand qua uiterlijk en stijl je type is, maar toch niet of je iemand 'echt leuk' vindt. Als ik iemand op zich wel leuk vond bij één gesprekje en ik hoor later (van iemand die ik al langer ken) dat hij dingen zegt die ik stom vind, dan ga ik echt niet denken 'wat een leugenaar want hij is echt zooo leuk dus dat heeft hij niet echt gezegd!!', dan denk ik 'goh, dat had ik niet van hem verwacht, kennelijk is-ie toch niet zo leuk'.

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 18-06-2007 @ 13:30 :
je kan in een oogopslag wel zien of iemand je type is of niet lijkt me?

ik heb het natuurlijk niet over helemaal hoteldebotel tot over je oren verliefd, maar over gewoon denken, 'wat een leuke jongen'.

flirten tijdens uitgaan, prima, maar nuchter is het vaak toch weer een ander verhaal.

bovendien neem ik mensen die het over knallen hebben niet serieus en ik mag toch aannemen dat zij dat ook niet gedaan heeft.
Maar als ik van anderen zou horen dat iemand me alleen wil scoren (...is dat wat knallen is? Wtf is knallen uberhaupt?), zou ik per definitie ook al geen zin meer hebben om met die gozer in contact te komen.

Maar goed, als een jongen leuk is en goedgebekt kan ie me zelf wel uitleggen dat hij met een onbenullige eikel omgaat en dat hij me leuk vindt en niet enkel wil scoren. En dan zou ik dus wel weer contact willen. Ofzo. Daar hoeft die vriend echt niet aan te pas te komen hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 13:41
Lyne
Lyne is offline
Ik neem aan dat dat knallen is ja. Wij kennen hier alleen ballen, dus ik naam aan dat dat hetzelfde betekent.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 13:45
Verwijderd
knallen is neuken lijkt me idd
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 16:03
Dvine
Dvine is offline
Neem contact met haar op en zeg dat die vriend van je het helemaal verkeerd zei tegen haar en dat je juist niet zo bent.
Oud 18-06-2007, 19:22
Tiño
Tiño is offline
lekkere vriend, hij wil haar vast voor zichzelf.
Reageren

Regels voor berichten