Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 11:01
devilcat
devilcat is offline
Ik ben dus nu in de stopweek, [ik heb de stopweek van maandag tot maandag]
nu ben ik op de woensdag, ik zal zo'n beetje morgen ongesteld worden, nou ga ik vrijdag wat doen, en dan heb ike cht geen zin om dan ongesteld te zijn, Kan ik dan als ik ongesteld word, donderdag of zometeen, beginnnen met de eerste pil van me nieuwe strip????zodat ik me ongesteld heid over sla//?

ik slik dus eigenlijk niet door. Want ik heb nu al 2 dagen de pil niet geslikt. en wil nu op de eerste dag van me menstruatie beginnen, kan dan??

Bednak.t..
Oud 23-07-2002, 11:16
Kleine A*
Kleine A* is offline
naah, je hebt een beetje pech denk ik.
Als je je ongesteldheid wilt overslaan had je dat maandag moeten doen, gewoon doorslikken maar nu is het al bezig dus kan je het met de pil niet meer stoppen.

Het heeft geen zin dus om op de eerste dag te beginnen, dat is alleen als je begint met het slikken van de pil.
Je kan het proberen maar het heeft geen zin.
Het zal waarschijnelijk net zo zijn als dat je gewoon de pil had doorgeslikt en je bv een doorbraak had gehad(dus dat de pil je ongesteldheid niet uit kan stellen)dan heeft het dus ook geen zin om door te slikken.

dus ik zeg: koop goed maandverband(advies is always night ultra dun, voorals je zware ongesteldheid hebt of gewoon beetje veilig wilt rondlopen zonder doortelekken)als je dan als nog weg wilt gaan vrijdag.
Oud 23-07-2002, 15:00
Verwijderd
hier is een piltopic voor
Oud 23-07-2002, 19:42
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
hier is een piltopic voor
Topic gesloten

Regels voor berichten