Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2007, 14:23
Verwijderd
Ik ga aankomende woensdag her-GS doen. Ik heb vandaag een video meegekregen, over Nederlands-Indie afleveringen van SchoolTV.

Alleen werken bij ons die video-apparaten niet echt meer. Nu heb ik op internet de juiste filmpjes gevonden maar...je hebt wachtwoord nodig en gebruikersnaam. Heeft iemand hier dat? Zoja...zou je het naar mij kunnen sturen (jnbroertjes@hotmail.com) ??
Het gaat om Teleblik Inloggen, daar is een acoount voor nodig. Zo'n account kan iedereen wel maken, maar daarna als je een dossier met filmpjes wil bekijken is een digi-code nodig. Die code heb ik niet!

ENORM BEDANKT...al heb het idee, dat maar weinig mensen dit hebben

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 14:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2007, 14:43
T_ID
T_ID is offline
Dat je moet inloggen komt doordat je voor SchoolTV moet betalen. Het verstrekken van een code zou dan tegen de warez regels op dit forum in gaan. Het vragen om deze codes ook trouwens.
Oud 18-06-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 18-06-2007 @ 15:43 :
Dat je moet inloggen komt doordat je voor SchoolTV moet betalen. Het verstrekken van een code zou dan tegen de warez regels op dit forum in gaan. Het vragen om deze codes ook trouwens.
O, dat wist ik niet. Ik dacht dat je daar van school gewoon een code voor kreeg o.i.d. Ik wil gewoon mijn examen zo goed mogelijk voorbereiden en daar kunnen die beelden bij helpen! Ik kan mezelf daar niet eens voor aanmelden, zonder code...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 18:05
Verwijderd
Misschien kun je aan de docent vragen of die een code heeft...?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:59
Verwijderd
Dit topic mag worden gesloten!
hoe moet dat??

Het probleem is opgelost, ik heb een video apparaat aan de praat gekregen! Ik kan nu gewoon de video bekijken, een opluchting
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten