Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 21:48
Signy
Signy is offline
Vanaf 12 juni wordt de met twee Gouden Kalveren en twee Gouden Beelden bekroonde 30-delige drie-onder-één-kap dramaserie HERTENKAMP herhaald. De eerste vier weken zal dat zijn op dinsdag t/m vrijdagavond, daarna op maandag t/m donderdagavond, rond middernacht op Nederland 3.
Na deze reeks van dertig afleveringen wordt de eerste experimentele serie van zes afleveringen uitgezonden, waaruit de latere serie is ontstaan.

HERTENKAMP met in de hoofdrollen: de werkloze depressieve vrijgezel met pleinvrees Max. De extraverte actrice Grace, die leeft voor haar werk en publiek. Haar partner Patty, een tv-presentatrice die leeft voor Grace en eigenaresse is van villa Hertenkamp. En het echtpaar Wiebe en Eva, die kamers huren in de villa en daar, tot afgrijzen van Patty en Grace, een spirituele academie beginnen. Hertenkamp volgt deze 5 bijzondere personages in de aangrijpende hoogte- en dieptepunten van hun leven.

--

Nou vanaf afgelopen dinsdag dus, ben er al 2 vergeten, maar miss dat ik ze nog ergens kan kijken.
Wie gaat het nog meer volgen? Ik vond het altijd zo cool.
Oud 14-06-2007, 21:59
Verwijderd
ja dat ga ik zeker kijken want dat vond ik leuk!

maar de publieke omroep ligt eruit hier maar wellicht is dat straks opgelost.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 22:01
Hugdahl
Hugdahl is offline
Oe, ja, dank voor de tip! Ik heb het nooit helemaal gevolgd, alleen maar af en toe een aflevering ervan gezien, maar ga het nu zeker proberen te volgen. Wat ik ervan ken vond ik erg goed.

Edit: hee, ja, de publieke omroep ligt er hier (Utrecht) ook uit. Het is weer donderdag, dus iemand is ongetwijfeld het Publieke Omroep Kantoor aan het stofzuigen en heeft per ongeluk de verkeerde stekker eruit getrokken.

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 08:34
Noddy
Noddy is offline
Oh leuk!! Ik heb hier nog een video van Hertenkamp liggen, kreeg ik toen ik ging figueren bij TV7, met heel veel spelers van Hertenkamp.
Oud 15-06-2007, 17:24
the exploding boy
the exploding boy is offline
haha zulke buren hadden wij vroeger

was wel een hippe serie, dus ik ga de DVd maar kopen voor vaderdag, want mijn vader was de grootste fan geloof ik
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 21:41
Verwijderd
Jaa! Leuk, ik keek het altijd "vroeger". Ben ook van plan om de dvd te kopen denk ik. Nostalgie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten