Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nickelson is gewoon een jassenmerk hiero, maar heb dr nog geen gabber of skin mee gezien eerlijk gezegd |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er niet om wie begonnen is met het dragen van dit soort merken, in dit topic gaat het erom in hoeverre bepaalde merken (die doorgaans gedragen worden door een aantal bepaalde subculturen) worden geassocieerd met begrippen als "nazi's en gabber neonisme" etcetera.
|
Verwijderd
|
Precies. En het kan best zijn dat er mensen rondlopen die Nickelson of Lonsdale gewoon mooi vinden, daar twijfel ik niet aan. Het zijn tenslotte gewoon merken. Maar als er onder jongeren een bepaald beeld van zo'n merk zou heersen (bijvoorbeeld: draag je Lonsdale, dan ben je neo) dan zou ik er niet in gaan lopen, ik zou liever niet voor neo aangezien willen worden, ook al is dat (voor)oordeel misschien ongegrond...
Bovendien vind ik het gewoon lelijke schraperkleding |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze moeten die zooi gewoon niet aantrekken, het ziet er niet uit... En ja ik ben even lekker politiek incorrect (hoewel het tegenwoordig politiek correct is om politiek incorrect te zijn...) maar ik vind die kleding gewoon echt superkansloos eruit zien. Het wordt niet alleen geassociëerd met neonazi's, maar ook met sloeberige scooterjeugd in het algemeen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
je kan het dragen/je kan het niet dragen
je kan erover oordelen/je kan het laten je kan het afkeuren/je kan je er neits van aantrekken boeiend?
|
Verwijderd
|
ik zag pas een ontzettend cool geruit bloesje met korte mouwen hangen...en toen zag ik dat het van lonsdale was (logo op borstzakje) ..tja niet dat dat zo ontzettend uit zou moeten maken, maar ik ben koreaans en ben toch af en toe wel bang dat als ik dat zou dragen naar een of ander hardcorepunk concertje (waar ik weleens kom ja) ofzo dat ik toch wel effe lelijk aangekeken zou worden...of uitgescholden..
gebeurt me ook wel zonder dat bloesje hoor, daar niet van, maar ik denk toch dat het niet al te slim is van mij als ik dat zou kopen. ten eerste omdat ik me er ongemakkelijk in zou voelen bij bepaalde gelegenheden enzo en ten tweede omdat ik het best wel een rotmerk vind eigenlijk. ja idd, omdat het geasocieerd wordt met neo's enzo...misschien erg naief van me, maar toch... |
![]() |
|
Wat maakt het nou uit wat je draagt?? Als je iets mooi vind en je draagt het maakt het je persoonlijk niet anders. Londsdale vind ik mooi spul hebben en ik draag het ook, maar ik ben geen neo.
En Nickelson is niet echt een "gabber"merk je ziet heel weinig gabbers met zoon jas lopen eerder een bomber of een Alfa (trouwens ook steeds minder maar dat maakt niet uit) Iedereen heeft een andere smaak van kleding (gelukkig maar) en je kan niet aan iemands kleding zeggen of het een sukkel of wat dan ook maar is. En Nare Man wat heb jij tegen jongeren die scooter rijden?? Jaloers omdat jij er geen een had ofzo??? Of is er iets anders??
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel op graspop stond Lonsdale en Fubu bij elkaar (Skarhead) en skarhead stond weer naast alle andere hardcore bands on stage dus ach...
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu kan ik vast niet slapen... ik bedoel, ik kan nu gewoon niet anders dan me aan zijn voeten werpen, huilend al mijn overhemden verbranden en voortaan alleen nog maar met vodden over straat gaan lopen en @dangerous lunatic: scooters zijn gewoon triest...kijk als je nou elke dag een uur naar school moet fietsen kan ik me voorstellen dat je ouders zo'n ding voor je kopen...maar zo'n ding hebben om mee te patsen is gewoon triest, ga dan een opleiding volgen ofzo |
![]() |
||
Citaat:
sorry maar een witte trui of polo van 13 in een dozijn met een billboard van lonsdale erop is geen smaak. De witte trui wel maar t merk word gekocht omdat t je een bepaalde identiteit verleent die je graag hebt. Of het nu bij je lifestyle hoort of niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat geldt ook voor muziek, als iemand Limp Bizkit echt te gek vin dan heeft iedereen gelijk een beeld van diegene alsof hij meeloper is, bullshit (niet altijd maargoed)...
||
Citaat:
(jammer dat je pas de 20e komt logeren dan ben ik al op vakantie ![]()
||
Citaat:
En je hebt natuurlijk mensen die het allemaal erg overdrijven en heel meeloperig zijn qua bands die 'stoere' mensen leuk vinden... Maargoed... (Godverdomme ja, ik vinnet echt kut man, ik bedoel, moet je al tijden meeten enzo, wordt echt wel es tijd... Ah, wie weet later deze zomer)
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ook een scooter gehad (ik heb nu een auto) en ik volg ook een opleiding dus snap ik je argument niet hoor.
||
Citaat:
Mensen die Limp Bizkit goed vinden zouden die band ook goed vinden als hij anders zou heten en minder in de belangstelling zou staan .. dat is dus smaak... |
![]() |
|
Als ik van die pubers in Lonsdale zie, met hun scooter, hangend met z'n tienen bij een lantaarnpaal (die vaak op onverklaarbare wijze ook beschadigd blijkt te zijn, de volgende dag) en aan het ouwehoeren over hoe klote buitenlanders wel niet zijn, hoeveel bier ze kunnen zuipen, hoeveel wijven ze hebben geneukt en dat iedereen die niet voor de voetbalclub is een loser is, dan komt er toch maar 1 ding in me op: kansloos.
Je mag natuurlijk niet generaliseren enzo, maar dit is het eerste wat in me opkomt bij de woorden lonsdale/nickelson... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (nee eigenlijk zei ik niets slechts, ik gaf gewoon een voorbeeld uit eigen ervaring) er kan dan wel minder racisme ofzo zijn voor de buitenwereld (dus 2 bands bij elkaar op 1 feest, geweldig...maar als de mensen niet veranderen en alleen de organistaie heb je er nog niks aan), maar als buitenlander merk je er zoiezo meer van op zo'n feest dan als blanke.. tis gewoon zo, je wordt vreselijk vies aangekekenen, wordt toch best wel af en toe ook wel uitgescholden zeg maar... niet door iedreen nee, maar toch... tis nie prettig...en dus daarom draag ik liever ook geen merken als lonsdale op zulke feesten want dan lok ik het volgens hun toch alleen maar zelf uit. dat wilde ik er effe mee zeggen... ![]() |
![]() |
|
Best grappig - Onze eigen Nare Man zet gewoon z'n mening neer, en ik ben ervan overtuigd dat-ie dat met 't volste respect voor anderen doet, en opeens voelt iedereen zich persoonlijk aangevallen en maken zij persoonlijke aanvallen tégen Nare Man.
Jammer dat ze (lees: dutchterror en dangerous lunatic) niet doorhebben dat ze juist dáárdoor voldoen aan het kopje 'kansloos'... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|