![]() |
|
Verwijderd
|
In navolging van het 'wit van buiten, zwart van binnen' topic ('witte negers') het volgende...
zijn er nog mensen die zich heel erg kak kleden maar eigenlijk stiekem toch best wel niet op hockey zitten of eigenlijk toch wel een hekel hebben aan opgeblazen gewauwel over pa's BMW en hoe goed de nieuwe lijn lichtblauw/lichtgeel van Polo wel niet is? of zijn er stiekem nog alto's die eigenlijk wel hard stinken, maar toch stiekem VVD hebben gestemd of toch eigenlijk wel bomen haten? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Al is het aan mijn uiterlijk misschien niet af te lezen, ik kan mij meestal prima verplaatsen in de gedachtengang van het fenomeen "kakker". Ik waardeer de over het algemeen nuchtere en realistische denkwijze. Verder ben ik dan weer niet iemand die bralt over BMW's en denigrerend over het klootjesvolk praat/denkt, wat dat betreft ben ik over het algemeen voornamelijk links ge-orienteerd (<-- van de alt-functies heb ik geen kaas gegeten) maar daar wil ik mij verder niet op vastpinnen aangezien ik vast ook wel wat rechtsere overtuigingen zal hebben.
|
Ik hou niet van hockey, ik woon niet in een groot huis, mijn vader rijdt niet in een BMW en we hebben ook geen zwembad in de tuin. En toch draag ik polo's.
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik hockey, heb papa met bmw, en ben ook zeer te spreken over met name de lichtblauwe broeken van Polo
![]() ![]() ![]() Vind alleen het geblaat over auto's niet om aan te horen, maar das omdat ik auto's gewoon niet boeiend vind ![]() ![]() Ben ik true, ben ik true?? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() worden we buurtjes ![]()
|
![]() |
ik draag altijd polo's en rugby truien; zeil de hele zomer; doe aan golf;we hebben 4 auto's en wonen in een goede buurt;m'n ouders stemmen VVD...
in deze omgeving en in deze kleding voel ik me super prettig en eigenlijk vind ik niet dat mensen daar commentaar op mogen hebben, want je kunt zelf niets doen aan de omgeving waarin je opgroeit...en bij een bepaalde omgeving horen meestal ook bepaalde kledingsoorten!!! |
![]() |
|
och ik ben best kapitalistiesch ingestelt en heb ook wel vrij veel rechtse ideeën maar ach dat is verder niet aan mij te zien ik kleed me vrij normaal in mijn ogen dus niet extreem alto of wat anders ofzo maar ach aan de manier waarop iemand zich kleed kan je weinig aflezen tenzij het zo extreem is dat het ervanaf druipt (bv. te kakkerig gekleed (net van hockey komen en even je 12 kraagjes omhoog zetten met haarspray
![]() ![]()
|
Ik heb gehockeyed tot ongeveer 2 jaar geleden. Van m'n 11 tot m'n 15e ongeveer.
Maar ik ben geen kak, heb me nooit zo gekleed en m'n ouders zijn ook niet zo, ik hockeyde omdat m'n vrienden hockeyden en omdat het een leuke sport is. Ik ken het hele milieu rondom hockey, de wannabe-kakkers, de normale kakkers, de rijke stinkerds die normaal doen etc. etc. Ik moet wel zeggen dat de wannabe's over het algemeen erger brallen(zich proberen te bewijzen ofzo) en stoer doen dan de rijke stinkerds. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De helft van de kraagjesmensen hier hebben misschien wel een paps en mams met geld, maar alleen omdat ze een goede baan hebben, niet omdat de hele familie zo is. Dat is ook waarom zij Juist BMW's rijden, om te showen met hun geld (want ze vinden het speciaal dat ze het hebben). |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind kraag omhoog zo en zo iets voor marrokanen (als je hier eens rond komt kijken snap je waarom)
Maargoed ik denk niet dat er een prototype voor innerlijk bestaat....Er zijn ook goth's die van de sport hockey op zich kunnen houden...en kakkers die van bomen houden ![]() Ik zie het gewoon zo: als er maar 1 type mens was zou het pas saai zijn...
|
Ik hockey niet... heb wel een tijdje als Supporter mee gedaan... en ik speelde altijd in de derde helft
![]() Auto's zijn gewoon lachen, BMW's rulen... Polo's rulen ook... Bootschoenen rulen helemaal... En ik kleed me kak... Dus tja, ik ben kakker en voel me ook kakker... maar stiekem luister ik ook naar Hardcore, Metal, SkiHut, Klassiek... alles eigenlijk!!! En ik ben fervent VVD aanhanger... En van een mooi bosje bomen kan ik inderdaad best genieten... ![]()
|
![]() |
Ik zie er niet kak uit (nou ja, volgens sommigen wel soms, maar volgens mij niet), meer een beetje alternatief denk ik. Maar mijn vrienden zijn wel bijna allemaal kak zeg maar, hockey-fans of lid van het studentencorps e.d. Ik kan met die mensen gewoon altijd onwijs goed opschieten, hoewel ik mezelf dus niet onder het kopje 'kakker' plaats, in ieder geval niet wat kledingstijl betreft. Ik denk omdat die mensen vaak realistisch en eerlijk zijn, dat ik er daarom goed mee kan opschieten. Als je veel aan school doet en later daardoor een goede baan krijgt, heb je het (geld e.d.) verdiend vind ik. Kheb ook wel een beetje een VVD-instelling en heb daar ook op gestemd hoewel ik mezelf 'ietsje rechtser dan gemiddeld' noem. En ja: Ik vind BMW's cool, en NEE ik vind polo niks aan, veel te saai.........
En hoe zit dat bij jou ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje jammer.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook 'kakkers' onderling zijn weer anders, de een hecht meer waarde aan dingen als auto's en kleding dan de ander, dat zegt niet altijd alles over of je 'echt' bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: nou ik er over nadenk, ik vind hockey best een leuke sport op zich, mits het met een beetje leuke mensen gespeeld wordt.. de clubs zitten over het algemeen iets te vol met (en ik jat jaaps woordje even ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik ben qua kledingsmaak geen kakker (meer), draag wel af en toe polo's, maar daarbij maakt het merk me dus ook niets uit; ik heb ze van de H&M en van RL, ik koop wat ik leukvind. 'Kheb vroeger wel op hockey gezeten, vond 't gewoon een leuke sport, mijn ouders stemmen inderdaad VVD geloof ik, m'n vader had een BMW, we wonen best redelijk, zus en ik zijn vroeger wel in de 'kakmerken' gestopt, hebben allebei op tennis en hockey gezeten dus.. Qua cliche-beelden van kakkers zouden we er misschien wel inpassen, maar met uiterlijk ben ik dus geen kakker, noch een alto.
![]() |
![]() |
|
nou goed, ff ons gezin blootleggen...
![]() tja ik deel me zelf eigenlijk nergens bij in.. Draag vanalles eigenlijk.. van alto tot kak eigenlijk, niet dat ik de ene keer een kakker ben en de andere keer als alto, maar eerder dat ik beide combineer.. Maar als het moet, dan kan ik er ook gewoon netjes, representatief uitzien. ![]() en ik woon in een redelijk groot huis, het is iig groot genoeg.. ![]() papz heeft een volvo S80 (mn vriend, zn tweelingbroer en hun neef moeten ervan kwijlen ![]() Het ontbreekt ons aan niks zeg maar.. ![]() We wonen in een leuke gezellige buurt ![]()
|
Ik heb van m'n 10e tot m'n 13e op hockey gezeten was eigenljk best wel leuk,de ouders waren wel een beetje bekakt maar de kinderen helemaal niet dus ik had best naar m'n zin.
Zit er eigenlijk iemand op die vreselijke hockey blokhut club Klein Zwitserland. De kinderen zijn vreselijk en de ouders zijn vreselijk arrogant bonte jassen en zo. Nee m'n moeder en ik zijn pro PVDA en SP en m'n moeder is zo vreselijk milieu vriendelijk dat ik van die biologisch brood moest eten 2 jaar lang.
|
*denkt na*
uhmmz, Ik denk (en weet) dat sommige mensen zich inderdaad kleden alsof ze super kak zijn, maar het dus duidelijk niet zijn... Ze doen alsof ze het zijn ![]() maar goed, de echte kakker is na mijn idee niet iemand die zijn geld wil laten zien, maar juist 'normaal' doet... Althans, wel mooi huis, goede baan.. verzorgde kleding.. netjes blablablaa... En ja, er zijn natuurlijk ook jongens en meisjes op de hockeyclub, die even moeten laten zien hoe geweldige ouders ze wel niet hebben. Naja, als ze trots zijn op hun ouders, dan heb ik daar verder geen problemen mee.. maar als je je ouders naam gebruikt, om jezelf beter te maken.. vind ik toch wel beetje zielig. Een vriendin van mij woont in super groot huis, zwembad in de tuin.. etc.. Maar die hele familie is het verre van 'kak' Naja, ze zijn het wel, indirect.. maar je ziet het NIET! Waar ik ook duidelijk niet tegen kan.. is als mensen dan lopen op te scheppen ![]() ![]() Mensen vinden mij kak, waarom? omdat ik rl-blousjes draag, polo's, waeve.. naja, alleen omdat ik DIE kleren draag word ik kak gevonden?? uhmz.. en dat vind ik altijd zo stom. *vooroordelen* En jah, ik woon in een best groot huis (althans groot genoeg), me pa heeft een goede baan... blablbala.. Naja, en dan wordt je meteen met kakker geasocieerd.. ![]() ![]()
|
Pff ik ben absoluut geen kakker. Althans, niet de "kakker van nu", die drie rose blousjes aanheeft, de broekspijpen 3x heeft omgeslagen en een oililysjaaltje draagt (die fase heb ik 2 jaar geleden achter me gelaten
![]() Ik draag wel polo's/blousjes/instappers e.d., we hebben een heel mooi huis, auto, m'n pa stemt VVD en heeft een goede baan etc. Ik vind dat ik goed ben opgevoed en dat ik normen en waarden vanuit huis heb meegekregen. Die krijg je niet door dure kleding aan te trekken en bij het corps te gaan.
|
Verwijderd
|
Ach ik zie er denk ik wel kak uit. Maar ik ben het eigenlijk helemaal niet... ben niet rechts maar ook niet echt links (stemde bijvoorbeeld boris dittrich van D'66) Mijn ouders zijn wat beschaafder als Nare Man beschrijft... rijden geen bmw, stemmen wel al hun hele leven vvd en qua normen en waarden zijn ze ook wel kak te noemen. Gelukkig heb ik een normale opvoeding genoten
![]() Voorbeeldje van kak van buiten, groen van binnen is Paul Rosenmöller. Zijn vader heeft genoeg geld, maar hij keert zich daar zelfs een beetje vanaf... ik mag hem altijd wel, erg sympathieke man ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 22:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oew, ik ken ook een jongen met een best alternatieve kleding- en muziekstijl, maar met een vader die miljonair is.. (echt heel gemeen - die vader gaat nu een huis voor hem kopen bij 't museumplein en gaat dat huis verhuren totdat die jongen gaat studeren.. en dan gaat hij in dat huis wonen terwijl hij het geld mag houden en hij mag ook zelf verzinnen wat er in de onderste verdieping komt.. een winkel of een cafe ofzo)
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb ook makkelijk praten, Amsterdam is wel moeilijk wat kamers betreft..
|
Verwijderd
|
Ik zit niet op hockey en mijn paps heeft geen bmw'tje.. maar toch heb ik wel een paar poloshirtjes in m'n kast hangen. Overigens doe ik ze nooit aan, dus ik zou mezelf geen kakker willen noemen. Wel vind ik het af en toe wel 'ns leuk om me eens kak te kleden... maar ik moet er niet aan denken om in het dagelijks leven als 'kak' te gaan... en tja.. wanneer noem je iemand eigenlijk 'kak'??
|
![]() |
|
in m'n beinvloedbare pubertijdperiode (zo ongeveer toen ik 16 was) droeg ik wel kak-kleren, rl polo's/jassen/overhemden enzo, omdat ik op een nogal kakschool zit... maar nu niet meer. nog wel af en toe een polootje van matinique ofzo maar dan niet op een khaki broek zoals ik dat vroeger deed.
|
![]() |
|
|