Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 01:42
Verwijderd
In navolging van het 'wit van buiten, zwart van binnen' topic ('witte negers') het volgende...

zijn er nog mensen die zich heel erg kak kleden maar eigenlijk stiekem toch best wel niet op hockey zitten of eigenlijk toch wel een hekel hebben aan opgeblazen gewauwel over pa's BMW en hoe goed de nieuwe lijn lichtblauw/lichtgeel van Polo wel niet is?

of zijn er stiekem nog alto's die eigenlijk wel hard stinken, maar toch stiekem VVD hebben gestemd of toch eigenlijk wel bomen haten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 01:46
a new noise
a new noise is offline
ik ben gothic maar stiekem... doneer ik bloed!
Oud 10-07-2002, 02:04
Verwijderd
mja ik woon in de kak zone van amsterdam, redelijk groot huis, me ouders stemmen op de VVD, me meoder heeft een paard en me vader rijd in een BMW... Maar ja dat zijn me ouders
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 02:28
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
kakpunk revival
Oud 10-07-2002, 04:01
Verwijderd
*schopt stiekem haar hockeyrokje onder de tafel* ik in elk geval niet

mijn nichtje is wel hardstikke kakkeralto.. ze kleedt zich buiten een paar maffe shirtjes heel netjes enzo, maar luistert daarbij wel industrial en ska
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:27
Paige
Paige is offline
Uuhmm..Ik draag graag polo's en andere nette kleding..Ik praat met een "rrrrr", woon in een kakbuurt..

Maar ik zit niet op hockey..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:57
beuk
beuk is offline
Ik ben geen kakker, ik heb een hekel aan hockey (eigenlijk aan de meeste sporten ) en van een BMW moet m'n vader niets hebben. En laten we er nog een cliche tegenaan gooien: ik pretendeer geen kakker te zijn, ik vind een overhemd gewoon mooi
Oud 10-07-2002, 11:04
Alet
Alet is offline
Citaat:
beuk schreef:
blaaaaaa
je avatar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:06
beuk
beuk is offline
Citaat:
Alet schreef:

je avatar
Let nou eens op als ik wat vertel
Oud 10-07-2002, 11:10
Alet
Alet is offline
Citaat:
beuk schreef:

Let nou eens op als ik wat vertel
De coolheid van je avatar leidt de aandacht helemaal af van je post, misschien moet je toch maar weer een andere nemen

Grapje hoor, ik heb het nauwlettend gelezen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
mja ik woon in de kak zone van amsterdam, redelijk groot huis, me ouders stemmen op de VVD, me meoder heeft een paard en me vader rijd in een BMW... Maar ja dat zijn me ouders
same here. woon in Velp, kakdorp bij Arnhem, ouders stemmen vvd, hebben 3 auto's, beide dikke baan en voelen zich fijn elitair..en ik..tsja
Oud 10-07-2002, 14:00
independancy wanted
independancy wanted is offline
Al is het aan mijn uiterlijk misschien niet af te lezen, ik kan mij meestal prima verplaatsen in de gedachtengang van het fenomeen "kakker". Ik waardeer de over het algemeen nuchtere en realistische denkwijze. Verder ben ik dan weer niet iemand die bralt over BMW's en denigrerend over het klootjesvolk praat/denkt, wat dat betreft ben ik over het algemeen voornamelijk links ge-orienteerd (<-- van de alt-functies heb ik geen kaas gegeten) maar daar wil ik mij verder niet op vastpinnen aangezien ik vast ook wel wat rechtsere overtuigingen zal hebben.
Oud 10-07-2002, 14:03
Anne
Anne is offline
Ik hou niet van hockey, ik woon niet in een groot huis, mijn vader rijdt niet in een BMW en we hebben ook geen zwembad in de tuin. En toch draag ik polo's. Omdat ik ze gewoon mooi vind, ze zitten lekker en die kraag omhoog... ach, dat staat gewoon leuk. Maar om nou te zeggen dat ik me kak kleed... neuh... Ik heb ook dagen dat ik als een vaag persoontje met de meest vage kleren rondloop dusseh... *me is weird*
Oud 10-07-2002, 18:21
Synonym
Synonym is offline
Ik voel me niet kakker ofzo maar heb wel op hockey gezeten.
Was ook heel erg leuk, alleen had ik een stel k*twijven (sjorrie) in mijn team zitten, wat alles minder leuk maakte...

Maargoed... ik zou in ieder geval geen VVD stemmen hahaha
Van die zakenmannetjes
Stem voor, stem SP!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:23
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
nare man schreef:
In navolging van het 'wit van buiten, zwart van binnen' topic ('witte negers') het volgende...

zijn er nog mensen die zich heel erg kak kleden maar eigenlijk stiekem toch best wel niet op hockey zitten of eigenlijk toch wel een hekel hebben aan opgeblazen gewauwel over pa's BMW en hoe goed de nieuwe lijn lichtblauw/lichtgeel van Polo wel niet is?

Ik voldoe precies aan deze beschrijving.
Oud 10-07-2002, 18:26
italianboy
italianboy is offline
ik heb Groen Links gestemd, Femke Halsema

Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:35
Esmée
Esmée is offline
Ik hockey, heb papa met bmw, en ben ook zeer te spreken over met name de lichtblauwe broeken van Polo En ik kleed me er ook nog naar
Vind alleen het geblaat over auto's niet om aan te horen, maar das omdat ik auto's gewoon niet boeiend vind En stemmen mag ik nog niet

Ben ik true, ben ik true??
Oud 10-07-2002, 18:36
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Alet schreef:

je avatar
Ik vind 'm een beetje creepy
Oud 10-07-2002, 18:56
drama
drama is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
In dat geval, vraag ff aan je pa hoelang de ABN AMRO bij jou om de hoek al leeg staat

worden we buurtjes
Oud 10-07-2002, 18:57
drama
drama is offline
...en ik heb niet gestemt.
Oud 10-07-2002, 19:24
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:

Ik voldoe precies aan deze beschrijving.
Zo kak kleed jij je toch niet? Ik ken ergere
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:11
poloilily
poloilily is offline
ik draag altijd polo's en rugby truien; zeil de hele zomer; doe aan golf;we hebben 4 auto's en wonen in een goede buurt;m'n ouders stemmen VVD...
in deze omgeving en in deze kleding voel ik me super prettig en eigenlijk vind ik niet dat mensen daar commentaar op mogen hebben, want je kunt zelf niets doen aan de omgeving waarin je opgroeit...en bij een bepaalde omgeving horen meestal ook bepaalde kledingsoorten!!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:59
AtHell
AtHell is offline
och ik ben best kapitalistiesch ingestelt en heb ook wel vrij veel rechtse ideeën maar ach dat is verder niet aan mij te zien ik kleed me vrij normaal in mijn ogen dus niet extreem alto of wat anders ofzo maar ach aan de manier waarop iemand zich kleed kan je weinig aflezen tenzij het zo extreem is dat het ervanaf druipt (bv. te kakkerig gekleed (net van hockey komen en even je 12 kraagjes omhoog zetten met haarspray wat btw wel extreem ruig is) of juist te alto (in de pauze snel naar buiten rennen door de modder rollen, mensen expres provoceren en je nooit wassen)).

Oud 10-07-2002, 22:47
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik heb gehockeyed tot ongeveer 2 jaar geleden. Van m'n 11 tot m'n 15e ongeveer.
Maar ik ben geen kak, heb me nooit zo gekleed en m'n ouders zijn ook niet zo, ik hockeyde omdat m'n vrienden hockeyden en omdat het een leuke sport is.
Ik ken het hele milieu rondom hockey, de wannabe-kakkers, de normale kakkers, de rijke stinkerds die normaal doen etc. etc. Ik moet wel zeggen dat de wannabe's over het algemeen erger brallen(zich proberen te bewijzen ofzo) en stoer doen dan de rijke stinkerds.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:53
kamiquani
kamiquani is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik ken het hele milieu rondom hockey, de wannabe-kakkers, de normale kakkers, de rijke stinkerds die normaal doen etc. etc. Ik moet wel zeggen dat de wannabe's over het algemeen erger brallen(zich proberen te bewijzen ofzo) en stoer doen dan de rijke stinkerds.
Precies, ECHTE kakkers hoeven helemaal niet rijk te zijn, of met de kraag omhoog te lopen. Echte kakkers hebben geen BMW, maar een Volvo station wagon. Echte kakkers hebben een familie-huis, nog beter, ze hebben echt een familie die net zo is als zij.

De helft van de kraagjesmensen hier hebben misschien wel een paps en mams met geld, maar alleen omdat ze een goede baan hebben, niet omdat de hele familie zo is. Dat is ook waarom zij Juist BMW's rijden, om te showen met hun geld (want ze vinden het speciaal dat ze het hebben).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 06:08
Secreet
Secreet is offline
Ik vind kraag omhoog zo en zo iets voor marrokanen (als je hier eens rond komt kijken snap je waarom)

Maargoed ik denk niet dat er een prototype voor innerlijk bestaat....Er zijn ook goth's die van de sport hockey op zich kunnen houden...en kakkers die van bomen houden

Ik zie het gewoon zo: als er maar 1 type mens was zou het pas saai zijn...
Oud 11-07-2002, 08:28
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik hockey niet... heb wel een tijdje als Supporter mee gedaan... en ik speelde altijd in de derde helft ...

Auto's zijn gewoon lachen, BMW's rulen... Polo's rulen ook... Bootschoenen rulen helemaal... En ik kleed me kak...

Dus tja, ik ben kakker en voel me ook kakker... maar stiekem luister ik ook naar Hardcore, Metal, SkiHut, Klassiek... alles eigenlijk!!! En ik ben fervent VVD aanhanger...

En van een mooi bosje bomen kan ik inderdaad best genieten...
Oud 11-07-2002, 09:02
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm nee ik ben gewoon het standaart alto:gekleurd,vegetarisch,druk,openminded(maar stiekum toch closeminded),provocerend etc.
Ik heb denk ik niet echt trekjes die van een andere stijl vandaan komen,wat dat betreft blijf ik (onbewust) echt binnnen mn 'hokje'.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 09:25
red violin
red violin is offline
Ik zie er niet kak uit (nou ja, volgens sommigen wel soms, maar volgens mij niet), meer een beetje alternatief denk ik. Maar mijn vrienden zijn wel bijna allemaal kak zeg maar, hockey-fans of lid van het studentencorps e.d. Ik kan met die mensen gewoon altijd onwijs goed opschieten, hoewel ik mezelf dus niet onder het kopje 'kakker' plaats, in ieder geval niet wat kledingstijl betreft. Ik denk omdat die mensen vaak realistisch en eerlijk zijn, dat ik er daarom goed mee kan opschieten. Als je veel aan school doet en later daardoor een goede baan krijgt, heb je het (geld e.d.) verdiend vind ik. Kheb ook wel een beetje een VVD-instelling en heb daar ook op gestemd hoewel ik mezelf 'ietsje rechtser dan gemiddeld' noem. En ja: Ik vind BMW's cool, en NEE ik vind polo niks aan, veel te saai.........

En hoe zit dat bij jou
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 09:32
Qamra
Qamra is offline
Mooie omschrijving van wannabe's zeg

Hebben we die wannabe fase nou nog niet gehad?
Oud 11-07-2002, 09:35
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Mooie omschrijving van wannabe's zeg

Hebben we die wannabe fase nou nog niet gehad?
Had helemaal nix met wannabe's te maken...dat is wat jij er in ziet,dus in jouw ogen zijn mensen die van buiten een andere stijl hebben dan van binnen wannabe's...
Beetje jammer..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 09:45
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
kamiquani schreef:

Precies, ECHTE kakkers hoeven helemaal niet rijk te zijn, of met de kraag omhoog te lopen. Echte kakkers hebben geen BMW, maar een Volvo station wagon. Echte kakkers hebben een familie-huis, nog beter, ze hebben echt een familie die net zo is als zij.

De helft van de kraagjesmensen hier hebben misschien wel een paps en mams met geld, maar alleen omdat ze een goede baan hebben, niet omdat de hele familie zo is. Dat is ook waarom zij Juist BMW's rijden, om te showen met hun geld (want ze vinden het speciaal dat ze het hebben).
Geld speelt toch wel degelijk een rol hoor als ik dat ff mag zeggen. En hoe kun jij uit die paar posts hier afleiden of de rest van de familie net zo welgesteld is als de ouders, daar weet je niks van... dus doe ff niet alsof je alles doorhebt
Ook 'kakkers' onderling zijn weer anders, de een hecht meer waarde aan dingen als auto's en kleding dan de ander, dat zegt niet altijd alles over of je 'echt' bent.
Oud 11-07-2002, 09:46
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Had helemaal nix met wannabe's te maken...dat is wat jij er in ziet,dus in jouw ogen zijn mensen die van buiten een andere stijl hebben dan van binnen wannabe's...
Beetje jammer..
Hey ben je dr weer!
Oud 11-07-2002, 09:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Hey ben je dr weer!
Ja ik heb me net ff laten unbannen...om 4 uur vannochtend mocht de ban eraf
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ja ik heb me net ff laten unbannen...om 4 uur vannochtend mocht de ban eraf
*juicht*

ontopic:
nou ik er over nadenk, ik vind hockey best een leuke sport op zich, mits het met een beetje leuke mensen gespeeld wordt.. de clubs zitten over het algemeen iets te vol met (en ik jat jaaps woordje even ) wannabe-elite.. van die doosjes met tien kraagjes van allemaal een verschillende kleur en een hoop praatjes over hun paps die 'nu nog niet maar uiterlijk een jaar later' toch echt 'een nieuwe bmw gaat halen' waarbij ze niet vertellen dat hij nu nog in een opel rijdt die alleen op hockey gaan omdat het hoort als je kak bent.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:37
Stevill
Stevill is offline
ja ik bedek mijn hokje ook met een vierkant
Oud 11-07-2002, 15:54
Verwijderd
Hm, ik ben qua kledingsmaak geen kakker (meer), draag wel af en toe polo's, maar daarbij maakt het merk me dus ook niets uit; ik heb ze van de H&M en van RL, ik koop wat ik leukvind. 'Kheb vroeger wel op hockey gezeten, vond 't gewoon een leuke sport, mijn ouders stemmen inderdaad VVD geloof ik, m'n vader had een BMW, we wonen best redelijk, zus en ik zijn vroeger wel in de 'kakmerken' gestopt, hebben allebei op tennis en hockey gezeten dus.. Qua cliche-beelden van kakkers zouden we er misschien wel inpassen, maar met uiterlijk ben ik dus geen kakker, noch een alto.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:17
PardonMe
PardonMe is offline
nou goed, ff ons gezin blootleggen...

tja ik deel me zelf eigenlijk nergens bij in.. Draag vanalles eigenlijk.. van alto tot kak eigenlijk, niet dat ik de ene keer een kakker ben en de andere keer als alto, maar eerder dat ik beide combineer..
Maar als het moet, dan kan ik er ook gewoon netjes, representatief uitzien.

en ik woon in een redelijk groot huis, het is iig groot genoeg.. vrijstaand enzo..
papz heeft een volvo S80 (mn vriend, zn tweelingbroer en hun neef moeten ervan kwijlen zouden dr graag es een stukje mee rijden) en mam heeft nog een eigen auto..
Het ontbreekt ons aan niks zeg maar..
We wonen in een leuke gezellige buurt
Oud 11-07-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
drama schreef:

In dat geval, vraag ff aan je pa hoelang de ABN AMRO bij jou om de hoek al leeg staat

worden we buurtjes
eeh me moeder zegt ongeveer een klein jaartje!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:05
ESCO
ESCO is offline
Ik heb van m'n 10e tot m'n 13e op hockey gezeten was eigenljk best wel leuk,de ouders waren wel een beetje bekakt maar de kinderen helemaal niet dus ik had best naar m'n zin.
Zit er eigenlijk iemand op die vreselijke hockey blokhut club Klein Zwitserland.
De kinderen zijn vreselijk en de ouders zijn vreselijk arrogant bonte jassen en zo.

Nee m'n moeder en ik zijn pro PVDA en SP en m'n moeder is zo vreselijk milieu vriendelijk dat ik van die biologisch brood moest eten 2 jaar lang.
Oud 11-07-2002, 19:08
charly not
charly not is offline
*denkt na*
uhmmz, Ik denk (en weet) dat sommige mensen zich inderdaad kleden alsof ze super kak zijn, maar het dus duidelijk niet zijn... Ze doen alsof ze het zijn Dat vind ik altijd een beetje jammer...
maar goed, de echte kakker is na mijn idee niet iemand die zijn geld wil laten zien, maar juist 'normaal' doet... Althans, wel mooi huis, goede baan.. verzorgde kleding.. netjes blablablaa...
En ja, er zijn natuurlijk ook jongens en meisjes op de hockeyclub, die even moeten laten zien hoe geweldige ouders ze wel niet hebben. Naja, als ze trots zijn op hun ouders, dan heb ik daar verder geen problemen mee.. maar als je je ouders naam gebruikt, om jezelf beter te maken.. vind ik toch wel beetje zielig.
Een vriendin van mij woont in super groot huis, zwembad in de tuin.. etc.. Maar die hele familie is het verre van 'kak' Naja, ze zijn het wel, indirect.. maar je ziet het NIET!
Waar ik ook duidelijk niet tegen kan.. is als mensen dan lopen op te scheppen blegh.. *brallen* lalalalaa... verder niks mis mee.. kan best gezellig zijn hehe.. naja...
Mensen vinden mij kak, waarom? omdat ik rl-blousjes draag, polo's, waeve.. naja, alleen omdat ik DIE kleren draag word ik kak gevonden?? uhmz.. en dat vind ik altijd zo stom. *vooroordelen* En jah, ik woon in een best groot huis (althans groot genoeg), me pa heeft een goede baan... blablbala.. Naja, en dan wordt je meteen met kakker geasocieerd.. En als ik dan een alto was geweest,, in het zelfde huis.. in de zelfde auto.. dan niet UHmm.. ja, ik weet het duidelijk niet... hoe het nu eigenlijk zit...
Oud 11-07-2002, 19:16
Roos
Roos is offline
Pff ik ben absoluut geen kakker. Althans, niet de "kakker van nu", die drie rose blousjes aanheeft, de broekspijpen 3x heeft omgeslagen en een oililysjaaltje draagt (die fase heb ik 2 jaar geleden achter me gelaten .

Ik draag wel polo's/blousjes/instappers e.d., we hebben een heel mooi huis, auto, m'n pa stemt VVD en heeft een goede baan etc. Ik vind dat ik goed ben opgevoed en dat ik normen en waarden vanuit huis heb meegekregen. Die krijg je niet door dure kleding aan te trekken en bij het corps te gaan.
Oud 11-07-2002, 19:26
beuk
beuk is offline
Citaat:
rosi schreef:
auto
1 auto maar?
Oud 11-07-2002, 19:34
italianboy
italianboy is offline
Jullie hebben echt de verkeerde hockeyclubs gezien:

Die van mij is alles behalve een kakker-toko; je hebt er wel een paar lopen, maar de meeste zijn meer de carhartt-achtige mensen zoals ik ze altijd noem; of de H&M look. + Daarbij normale praat ipv prestige praat
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:34
Verwijderd
Ach ik zie er denk ik wel kak uit. Maar ik ben het eigenlijk helemaal niet... ben niet rechts maar ook niet echt links (stemde bijvoorbeeld boris dittrich van D'66) Mijn ouders zijn wat beschaafder als Nare Man beschrijft... rijden geen bmw, stemmen wel al hun hele leven vvd en qua normen en waarden zijn ze ook wel kak te noemen. Gelukkig heb ik een normale opvoeding genoten je moet er toch niet aan denken dat je echt zo'n bral mentaliteit hebt? Bij ons heeft eigenlijk alleen mijn broer dat patserige een beetje in zich... het heeft altijd iets triests over zich heen heen dat patseren met papa&mama's geld. Kak van buiten heeft iets heel vanzelsprekends (althans voor mij) maar kak van binnen daar moet ik eigenlijk weinig van hebben...

Voorbeeldje van kak van buiten, groen van binnen is Paul Rosenmöller. Zijn vader heeft genoeg geld, maar hij keert zich daar zelfs een beetje vanaf... ik mag hem altijd wel, erg sympathieke man

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:36
Verwijderd
oew, ik ken ook een jongen met een best alternatieve kleding- en muziekstijl, maar met een vader die miljonair is.. (echt heel gemeen - die vader gaat nu een huis voor hem kopen bij 't museumplein en gaat dat huis verhuren totdat die jongen gaat studeren.. en dan gaat hij in dat huis wonen terwijl hij het geld mag houden en hij mag ook zelf verzinnen wat er in de onderste verdieping komt.. een winkel of een cafe ofzo)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:49
beuk
beuk is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
oew, ik ken ook een jongen met een best alternatieve kleding- en muziekstijl, maar met een vader die miljonair is.. (echt heel gemeen - die vader gaat nu een huis voor hem kopen bij 't museumplein en gaat dat huis verhuren totdat die jongen gaat studeren.. en dan gaat hij in dat huis wonen terwijl hij het geld mag houden en hij mag ook zelf verzinnen wat er in de onderste verdieping komt.. een winkel of een cafe ofzo)
Mwa dat lijkt me ook niet alles hoor. Nu pak je dat misschien graag aan, maar over 4 jaar heb je nog steeds het idee dat je je ouders wat schuldig bent.. ik hou er iig niet zo van als m'n ouders alles voor me willen regelen.
Maar ik heb ook makkelijk praten, Amsterdam is wel moeilijk wat kamers betreft..
Oud 11-07-2002, 19:51
Verwijderd
Ik zit niet op hockey en mijn paps heeft geen bmw'tje.. maar toch heb ik wel een paar poloshirtjes in m'n kast hangen. Overigens doe ik ze nooit aan, dus ik zou mezelf geen kakker willen noemen. Wel vind ik het af en toe wel 'ns leuk om me eens kak te kleden... maar ik moet er niet aan denken om in het dagelijks leven als 'kak' te gaan... en tja.. wanneer noem je iemand eigenlijk 'kak'??
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:16
konflict
konflict is offline
in m'n beinvloedbare pubertijdperiode (zo ongeveer toen ik 16 was) droeg ik wel kak-kleren, rl polo's/jassen/overhemden enzo, omdat ik op een nogal kakschool zit... maar nu niet meer. nog wel af en toe een polootje van matinique ofzo maar dan niet op een khaki broek zoals ik dat vroeger deed.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:09
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
- Ik draag alleen polo's en overhemden
- Ik heb rechtse ideeën
- We hebben genoeg geld

Maakt mij dat kak?
Vast wel, ik slaap er in ieder geval geen minuut minder door!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten