Voor 1,5 jaar geleden was ik wat aan het scharrelen met een jongen bij mij uit het dorp, vond hem toen op een gegeven moment wel heel erg leuk worden, maar hij kwam net uit een relatie dus het werd niks.
Op dit moment heeft hij alweer een jaar een vriendin, en gaan we de laatste tijd weer heel veel met elkaar om. Zien elkaar zelfs soms meerdere keren per week, en praten dan heel veel.
Ook verteld hij me dan veel over zijn vriendin, dat hij zich de laatste tijd veel aan haar ergert, dat ze veel ruzie hebben e.d.
Maar tergelijkertijd stuurt hij mij nu smsjes met dingen als dat we gauw weer wat af moeten spreken, op msn zegt hij dat hij mij een mooi meisje vindt, en als hij op dit moment geen vriendin had wij wat zouden hebben.
Nou gisteravond in de kroeg; waar het erg rustig was en al zijn vrienden op een gegeven moment weggingen, en hij bij mij bleef zitten. Zei hij; 'ja ik heb 2x een relatie van 1,5 jaar en 1x een hele lange'. Dus ik, want ik wist dat niet; 'oh met wie dan allemaal?' Toen begon hij van 1x 1,5 jaar met A zijn ex, en 1x 1,5 jaar met R zijn huidige vriendin, en dan moet jij raden wie die andere is, waarbij hij mij recht in de ogen keek.
Wat nu het probleem is; ik begin hem steeds leuker te vinden, maar hij heeft een vriendin. Maar hij geeft wel steeds aan dat hij mij ook wel leuk vindt. Terwijl hij steeds slechter over zijn vriendin gaat praten, en wij steeds closer met elkaar worden.
graag advies..