Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2007, 11:09
~karlyn~
~karlyn~ is offline
Voor 1,5 jaar geleden was ik wat aan het scharrelen met een jongen bij mij uit het dorp, vond hem toen op een gegeven moment wel heel erg leuk worden, maar hij kwam net uit een relatie dus het werd niks.
Op dit moment heeft hij alweer een jaar een vriendin, en gaan we de laatste tijd weer heel veel met elkaar om. Zien elkaar zelfs soms meerdere keren per week, en praten dan heel veel.
Ook verteld hij me dan veel over zijn vriendin, dat hij zich de laatste tijd veel aan haar ergert, dat ze veel ruzie hebben e.d.
Maar tergelijkertijd stuurt hij mij nu smsjes met dingen als dat we gauw weer wat af moeten spreken, op msn zegt hij dat hij mij een mooi meisje vindt, en als hij op dit moment geen vriendin had wij wat zouden hebben.
Nou gisteravond in de kroeg; waar het erg rustig was en al zijn vrienden op een gegeven moment weggingen, en hij bij mij bleef zitten. Zei hij; 'ja ik heb 2x een relatie van 1,5 jaar en 1x een hele lange'. Dus ik, want ik wist dat niet; 'oh met wie dan allemaal?' Toen begon hij van 1x 1,5 jaar met A zijn ex, en 1x 1,5 jaar met R zijn huidige vriendin, en dan moet jij raden wie die andere is, waarbij hij mij recht in de ogen keek.

Wat nu het probleem is; ik begin hem steeds leuker te vinden, maar hij heeft een vriendin. Maar hij geeft wel steeds aan dat hij mij ook wel leuk vindt. Terwijl hij steeds slechter over zijn vriendin gaat praten, en wij steeds closer met elkaar worden.

graag advies..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2007, 11:22
llell
llell is offline
Dat ie je leuk vindt is wel duidelijk. En slecht over z'n vriendin praten is gewoon om het voor zichzelf goed te praten (dat ie dus 'verliefd' is terwijl hij in een relatie zit).

Met deze situatie schiet jij niks op. Ik zou het er met hem over hebben, en er niet om heen draaien. Wat is jullie toekomst?

Als je dat niet doet: dikke kans dat z'n schuldgevoel bij m gaat knagen en jou dumpt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 11:46
bingomassacre
bingomassacre is offline
Stel dat hij haar inruilt voor jou, zou je je daar dan prettig bij voelen? Iemand die al 1.5 jaar een vaste vriendin heeft en daar naast een beetje loopt te scharrelen, leuke jongen
Als ik je verhaal lees krijg ik zoiezo niet het idee dat ie van plan is om haar echt te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 12:01
Gothic
Gothic is offline
Waarom zou hij zijn vriendin dumpen? Hij heeft jou toch allang? Zonde toch om die ene weg te gooien, wie wil nou niet 2 meisjes...
Oud 03-06-2007, 16:20
Vice
Vice is offline
Waarschijnlijk hoopt hij gewoon dat jij zijn neukvriendinnetje wordt.
Oud 03-06-2007, 16:53
Metal
Metal is offline
Hehe. Zo ken ik er wel meer.
Oud 03-06-2007, 16:53
WolterB
WolterB is offline
Wat een lul
Oud 03-06-2007, 17:51
Drlove
Drlove is offline
Hij probeert je gewoon in bed te praten.
Oud 03-06-2007, 18:15
dallie
dallie is offline
Je wordt verneukt, zorg dat je niet ook nog eens geneukt wordt. Tenzij je het puur voor de seks doet en het niet erg vindt om tegelijkertijd in zijn leugens te tuimelen
Oud 08-06-2007, 12:59
Verwijderd
afkappen, brengt je alleen maar verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 13:15
Verwijderd
niet luisteren naar al deze zeikerds hoor

het zou echte liefde kunnen zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 13:43
Verwijderd
Als iemand na 1,5 jaar nog niet voor me heeft gekozen, had ik de beslissing allang zelf gemaakt: Hij kon het lekker zelf uitzoeken. Ik hou niet van mannen die niet weten wat ze willen

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:39
Verwijderd
Zelf zou ik het wel weten, maar ik hoef die keus niet te maken.

Probeer voor jezelf te bedenken wat JIJ wilt. Wil je zijn 'bijvriendinnetje' zijn (met wellicht een minieme kans, maar ik denk dat die kans vrijwel nihil is, dat je ooit zijn echte vriendin wordt)? Of wil je dat hij voor jou kiest als je verder met hem gaat dan je nu doet? Als je weet wat je wilt, is de keus eigenlijk niet zo heel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als je bij foute jongens uit de buurt kunt blijven, doe dat dan ook.
Oud 08-06-2007, 14:54
Verwijderd
Hoe weet je zeker dat hij niet hetzelfde bij jou gaat doen (als jullie wat zouden krijgen) zoals hij nu bij z'n vriendin doet?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 14:38
Lintjuh
Lintjuh is offline
Als hij aangeeft jou leuk te vinden en jij hem ook, gewoon doen wat je niet laten kunt. Hij heeft een vriendin en moet die verantwoordelijk kunnen nemen. Jij kunt hier niets aan doen.. als je echt verliefd bent.

Wat ik me dan wel af vraag is, als die je echt leuk vindt dump die zijn vriendin wel. Maar als die dit niet doet, kap er dan mee dan wordt het nooit niets en houdt hij je constant aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 15:27
juno
juno is offline
You're backup.

Pik jij dat?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 15-06-2007 @ 16:27 :
You're backup.

Pik jij dat?
Inderdaad. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en ik zou zeggen smeer hem zo snel mogelijk en ga gewoon niet meer met hem om.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:32
Verwijderd
Agut! Ik voel met je mee!

Je kan altijd uithuilen op mijn schouder meiss!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:47
Missy
Missy is offline
De keuze moet jij maken. Misschien is het beter als je de boot een beetje afhoud. Als het niet goed gaat met zijn vriendin, dan moet hij dat eerst 'regelen'.
Misschien wil je het niet horen, maar volgens mij houdt hij je als back-up. Maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd zien.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 15-06-2007 @ 20:47 :
De keuze moet jij maken. Misschien is het beter als je de boot een beetje afhoud. Als het niet goed gaat met zijn vriendin, dan moet hij dat eerst 'regelen'.
Misschien wil je het niet horen, maar volgens mij houdt hij je als back-up. Maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd zien.
Ik vond mijn reactie toch beter
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 20:23
Missy
Missy is offline
Citaat:
Archont schreef op 15-06-2007 @ 20:51 :
Ik vond mijn reactie toch beter
Hoezo dat?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 15-06-2007 @ 21:23 :
Hoezo dat?
Ze kon lekker uithuilen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 21:22
Verwijderd
Waarom ga je niet gewoon weer met hem neuken? Als je nu iets met hem neemt, zoekt hij een ander neukvriendinnetje, zodat jij de positie van z'n huidige vriendin krijgt. Dat lost niets op. Gewoon seksen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 02:15
Magican
Magican is offline
Wat een kerel
Oud 16-06-2007, 09:34
Missy
Missy is offline
Citaat:
Archont schreef op 15-06-2007 @ 21:49 :
Ze kon lekker uithuilen!
Weer een wanhopige poging om de andere FB's ervan te overtuigen dat je FB van L&R moet worden?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 09:41
snoopy
snoopy is offline
Ik ben bang dat als hij nu nog geen keuze gemaakt heeft, hij dit nooit zal doen. Het kan gebeuren dat je in een relatie iemand anders leuk vindt, maar dan maak je het uit met je huidige vriend(in) óf je neemt afstand van degene die je leuk vindt. Aangezien hij geen van beide doet is hij waarschijnlijk niet te vertrouwen (dat merk je ook aan hoe hij met jou omgaat terwijl hij een relatie met iemand anders heeft. Bedenk dat hij dit bij jou ook kan gaan doen en hoe je je dan zou voelen).

Je kunt drie dingen doen:
1) hem voor de keuze stellen: of jou of zijn vriendin. Kans van slagen +/- 10 %. Waarschijnlijk blijft hij bij z'n vriendin, anders zou hij allang bij haar weg zijn.
2) je blijft zo aanmodderen. Er gebeurt niks, meneer is blij want hij heeft in feite twee vriendinnetjes en geen van hen doet moeilijk
3) je zegt hem dat je te goed hiervoor bent en je niet meer laat 'gebruiken' en je neemt afstand.

Wel een klote-situatie. Sterkte!
Oud 16-06-2007, 09:41
Mephisto
Mephisto is offline
Advies: ga in de stad wonen.
Oud 17-06-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 16-06-2007 @ 10:34 :
Weer een wanhopige poging om de andere FB's ervan te overtuigen dat je FB van L&R moet worden?
Ach, ga maar eerst leren forummen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten