![]() |
|
Yeeeeeee!
http://youtube.com/watch?v=uxSdbSNck...elated&search= Ik ben blij dat ze in ieder geval The Ink Spots als muziekje hebben genomen, toch nog iets vertrouwds.... Voor de rest smaakt het vooral naar meer. Ik weet nog steeds niet of ik wel blij ben dat er een Fallout 3 komt nu Bethesda het doet... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar dit is natuurlijk wel een ander soort game, dat naar verwachting, ook wel goed ontvangen zal worden |
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb van fallout nog nooit gehoord wat voor soort spel is het eigenlijk ;p
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
50-60 jaren stijl => ernstig verval.. ik zeg alleen maar dat de stijl + uitwerking in 3D zeker mogelijk is... ik ben het met bovenstaande reacties eens dat isometrisch en turnbased er niet in zit... maar... een 3d game waarin ene isometrisch overzicht een van de opties is.. wel.. maar nogmaals... Fallout had heel veel goede gameplay elementen... als ze er 1 verwijderen en dat compenseren door andere te perfectioneren denk ik dat het zeker wat kan worden.. zolang (wat hie boven ook werd gezegd) er teminste een beetje 'feeling' van de oude fallout games in de ontwikkelaars zit
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zitten wel wat fouten in het universum, maar toch erg vermakelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
overigens hoop ik niet dat de game flopt, hoe meer geld het in het laadje brengt, hoe meer kans op een echt goed vervolg ![]() Oohja, zelf hoopte ik op hetzelfde systeem als bij die nieuwe UFO games, ben ff de naam kwijt.. euhm wat de nieuwe UFO EU moest worden maar niet werd ![]() dat vechtsysteem zou ik nog wel kunnen accepteren, maar first person... nee ik denk dat dat totaal niet bij fallout 3 past. Dus beter renamen ze de game gewoon ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 10:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Iemand is vriendelijk genoeg geweest om het artikel te scannen.
Na het lezen ervan klinkt het wel goed. Ze beseffen zich wel dat weinig mensen zitten te wachten op een 'Oblivion with guns' en doen (in ieder geval in hun informatie-verstrekking) hun best om dat idee te ontkrachtigen. Bovendien blijkt dat het combat-systeem niet zo 'verdeeld' is tussen die twee stijlen als ik hieronder postte, maar dat de speler echt de kant van de actie-punten enz. op wordt geholpen en dat je alleen tijdens het 'regenereren' van die actiepunten vrijuit kán knallen, met als penalty dat je punten dan langzamer 'vollopen' om weer tactisch te schieten (op groin, natuurlijk). Daarnaast lijkt het dat ze zich wat aangetrokken hebben van de kritiek die er op Oblivion kwam wat betreft ht vage level-systeem en wat andere punten en worden we weer interessante, levendige, slimme en overtuigende NPC's beloofd, maar goed... dat worden we al een jaar of twintig. Hetzelfde geldt voor de dynamische game-wereld met free storyline waarin je beslissingen om verschillende problemen op verschillende manieren op te lossen effect hebben op de wereld en jouw positie erin. Tot nu toe zijn die beloften nog niet echt waargemaakt, geloof ik. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ten eerste... in de ouwe Fallouts zag alles er hetzelfde uit (je main char zag er in verschillende type armor ook net zo uit als de vijand!)... Verder zie je in dat plaatje ook al dat er een verschil zat tussen super mutants in fallout 1 en 2... en het hele principe van mutant is dat ze afwijken van iets normaals... Nou neemt het niet weg dat het erg 'afwijkt' van de stijl die in FO1&2 werd gehanteerd, maar zie de andere plaatjes op de scans, das al duidelijk. Maar goed, in principe brachten FO2 en FO:tactics ook al veel zaken die 'afweken' van FO1. Ik wacht wel even af tot er meer bekend is... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
E3 topic m3tr01dm1nd3d | 15 | 02-08-2008 18:03 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 |