![]() |
||
Bron
Citaat:
Weet gewoon niet meer wat ik moet doen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
REIE Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 12:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja. Hier kun je ook vrij weinig tegen doen..het enige wat je nog zou kunnen doen om dit soort delicten te voorkomen is de Wet wapens en munitie nóg strenger maken, en striktere naleving afdwingen. Gewoon nergens meer in Nederland een pistool.
Maar goed, dan heb je altijd nog wel mensen die een mes gebruiken. Of een honkbalknuppel. Of iemand doodrijden met een auto. Gekken hou je altijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap die schietclubben zowie zo al niet.
Ik bedoel waarom zouw iemand op een schietclub gaan. als je zo graag wil schieten gaan dan Soldier of fortune spelen ofzo daar zyn spellen ook voor gemaakt en als je IRL wil schieten gaat dan in het leger ofzo.... maarjah... misschien is het wel "stoer"
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zeer triest, mensen hebben ook geen fatsoen meer tegenwoordig.
[Offtopic] Bij mijn zusje's school is vlakbij een kindje ( groep 7 ) bijna gewurgd., wilde een fietspad oversteken, werd bijna aangereden door fietser. Kindje roept "Teringlijer" of iets in die richting, fietser stapt af , wurgt dat kinje. Natuurlijk zat dat meisje/jongetje ook fout, maar die fietser helemaal. Gelukkig is de dader opgepakt. Weet iemand wat voor straf zo iemand nou ongeveer krijgt? [/Offtopic}
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ik vind het echt heel erg. Gelukkig gaat het nu weer beter met haar, maar wat voor schade ze op lange termijn heeft is niet duidelijk.
Citaat:
||
Citaat:
|
Hmz.... Als de dader een asielzoeker was geweest had dat wel in de tekst gestaan en had er wel heel wat meer hysterie geweest..... lekker objectief weer....
Net als V vd G die als 'linkse millieuterrorist' overal gehaat en bekotst word..... maar zodra een nazi bijna de franse president neerschiet is het angstig stil.... :{ Volgens mij hebben ze in Maastricht nog nooit een kleurling gezien, maar dat terzijde.... ![]() |
![]() |
|
Dan ken jij de plaatselijke Angel-Side nog niet....
Met name actief op de trappen van een sportkantine naarbij het MVV stadion. Maakt het overigens uit van welk geslacht, geloof, nationaliteit de dader is? Een schietpartij is en blijft een schietpartij, lijkt me voor de berichtgeving ook vrij irrelevant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een feit dat er dan dus wapens verhandelt worden in nederland, en bij die handel komen er altijd wel een paar handelaren naar voren die aan iedereen wel een pistooltje verkoopt, voor extra veel geld dan. Of er word eens een pistooltje gestolen en raakt op de zwarte markt. Was er TOTAAL geen handel, zou alleen de rotterdammse maffia en de politie (btw ook niet corruptie ongevoelig) over pistolen beschikken . Ok ik zet het erg zwart wit maar je snapt het. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik blijf het vreemd vinden hoe mensen gelijk een oordeel klaar hebben over een misdrijf en de persoon in kwestie zonder te weten wat er in bepaalde gevallen aan de hand is en ook maar enige inzage te hebben gehad in de politiedossiers of een gesprek te hebben gehad met de dader...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet zo snel je oordeel klaar hebben staan over dingen waar je niet zoveel vanaf weet, jong. Die knul heeft dat wapen waarschijnlijk -niet- via de schietvereniging gekregen, maar via 't illegale circuit. En dát moet je aanpakken, niet de legale plezierschieters. |
![]() |
|
|