Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm dan ben ik rond de 65 als ik dat haal
grr Gaaaaat mn pensioen alhoewel ik weet iig da'k m niej hoef op te bouwen ![]() maar ik geloof best wel dat een zeer groot deel op raakt. Maar men moet ook kijken naar de stand van de huidige techonlogie Zoals energie opwekking. Binnen 10 jaar zal er Kernfusie zijn. Schone energie, onuitputbaare energie, onmisbare energie als je er meer over wil weten moet je t maar ff zeggen. Ik vraag me dus af of het wereld natuur fonds daar ook rekening mee heeft gehouden ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 19:07. |
![]() |
|
een aantal bronnen zoals olie enz. zijn over na iets van 50, 100 jaar indd op als we doorgaan op dezelfde manier van leven. daarom zet ik me in om verandering in dit gedragspatroon te krijgen, niet alleen bij mezelf maar ook bij anderen.
||
Citaat:
|
Overal komt een einde aan, dus ook aan de wereld. Het blijft natuurlijk speculeren wanneer dat is, deskundigen voorspellen over 5 miljard jaar. Ik ben ervan overtuigd dat de aarde weer in een stofwolk verdwijnt. Maar komt er opnieuw leven? Ik denk het wel. Dit kan misschien wel miljarden jaren duren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat er ooit weer een big bang komt of iets zoals dat, de mensheid maakt zichzelf wel weer stuk en dan alles overnieuwe begint, en dat elke keer weer. Maar ik geloof niet in een Jezus die alle mensjes scheid van goed en slecht. Bovendien is niemand alleen maar goed of slecht!
|
![]() |
||
Citaat:
meteoriet slaat in op de aarde met zo'n een kracht zeg maar een meteoriet zo groot als europa? ![]() dan lijkt het waarschijnlijker ![]() hij slaat in ten eerste zal er denk ik een breuk ontstaan door de aarde heen vanwege de enorme kracht ten tweede zal er zoveel stof en puin de lucht in geslingerd worden dat het jaren lang donker blijft op de aarde waardoor alle planten uisterven wat als gevolg zou hebben dat de dieren sterven en de mensheid verhongerd als ze al niet dood zijn gegaan tijdens de chaos die daardoor zal onstaan massale rellen wereldwijd. Ik denk dat Amerika het niet kan laten om alle geheime troep uit te testen en alles richting west europa gooid ![]() maarjah dat is dus het einde van de mensheid...
|
de wereld vergaat in iedergeval wanneer de zon uitbreidt tot een rode superreus (dan wordt de zon namelijk zo breed als Mars). Of het darvoor gebeurt wet ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat de wereld vergaat als alle steenkool op is. Hooguit sterft de mensheid uit. Zal mij een zorg wezen.
||
Citaat:
|
5% van de wereldbevolking leeft in de VS.
Deze 5% verbruikt 25% van de totaal verbruikte energie!!! Dit zullen ze niet veranderen zolang een verandering ten koste gaat van hun economie. Het interesseert ze gewoon geen ene ruk dat de wereld eraan gaat (lees: energiebronnen te schaars zijn om alle wereldinwoners in leven te houden): zij zijn toch de rijksten dus zij hoeven zich niet druk te maken. Ik zou ze zo een schop onder hun kont willen geven naar Cambodja en de Filipijnen waar ze zonder geld of voedsel op zak eens moeten proberen te overleven voor een jaar. En vooral niet bij mij komen zeiken omdat ik ze een trap onder hun kont heb gegeven naar een non-VS land ![]() Gatara |
![]() |
|
...*zucht* prachtige theorieen hier ...
![]() ik denk dat je wel kan probere de mense erop te wijzen dat alles opraakt ..maar dat maakt geen ruk uit.. ennuhh die aarde vergaat wel.. daar hoef je je geen zorgen over te maken.
||
Citaat:
![]() Gatara |
![]() |
||
Citaat:
Dan is de mensheid met 99.9% zekerheid allang niet meer aanwezig, danwel allang naar andere sterretjes toegevlogen. Misschien hebben we het milieu van de Melkweg tegen die tijd wel volledig verziekt ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Vraag voor de gelovigen onder ons Joyfulness | 51 | 19-11-2005 21:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |