Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2007, 08:51
wwcwwww
wwcwwww is offline
Ik gebruik nu zo'n 7 maanden de nuvaring. Alles ging goed totdat ik 2 maanden geleden (begin mei) een aantal klachten kreeg; een zeurend gevoel daaronder, jeuk, irritaties, pijn bij en na het vrijen, geirriteerd gevoel tijdens en na het plassen en meer afscheiding.
Ik dacht dat het een blaasontsteking was, en ging vervolgens maar naar de huisarts. Mijn urine bleek niet 'schoon' dus de huisarts schreef mij een antibioticakuur voor. Na de eerste antibioticakuur was weinig veranderd, dus ben ik teruggegaan. Toen heb ik een wat zwaardere kuur gekregen en bij de tweede antibioticakuur is het verergerd.

Vandaag ben ik wederom bij de dokter geweest en nu stelde ze vast dat het een schimmelinfectie is. Heb hiervoor een enkele capsule gekregen. Alleen het probleem is dat mijn urine ook geinfecteerd is met een bacterie; ik dacht dat dat normaal was met een schimmelinfectie maar het schijnt zo te zijn dat dat los van elkaar staat. Dus dat betekend dat er in mijn blaas ook iets niet goed is.
Nou goed.

Mijn vraag is.. zou dit door de ring kunnen komen? De huisarts adviseerde me de ring gewoon in te houden en te blijven gebruiken, tenzij het verergert.

Ik vroeg me af of er hier meer mensen zijn die dit met de nuvaring ook meegemaakt hebben en wat jullie klachten eventueel waren? Ik word er namelijk helemaal gek van.
Oud 28-06-2007, 09:38
Rachel
Rachel is offline
Ik heb zelf geen ervaring met de nuvaring, maar er zijn hier inderdaad mensen die daar wel eens over klaagde. Ik kan nu zo 1,2,3 het topic niet vinden waar ik het gelezen heb.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 09:43
Fosca
Fosca is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1

Regels voor berichten