Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik luister de muziek die ik leuk vind, vind t moeilijk om me te beperken tot 1 genre.. ook mn kledingstijl is niet 1 stijl..
Verder ben ik t eens met ]{ing :] Ben ook zo'n beetje begonnen met Metallica..
|
hm, BM'ers (zoals ikzelf) zijn iig wel het meest conservatief (en kennelijk ook onverdraagzaam
![]() Het is natuurlijk wel een soort levensstijl, de vraag is aleen wel in welke mate. Je hebt ze er nl tussen zitten die met al hun spike-troep door de stad lopen, in elke winkel onbeschoft doen, en niet meer dan drie woorden achter elkaar kunnen zeggen. Dat werkt ook averechts in de beeldvorming die men van zo'n groep krijgt, denk ik. Nog iets: Als er in de USA of in Duitsland schoolkindertjes worden uitgemoord, wat staat er dan in de krant?? antwoord A: 18-jarige scholier vermoord 3 klasgenoten ..... antwoord B: 18-jarige, in het zwart geklede, metal luisterende scholier ...enz ... jammerjammer ..... Persoonlijk heb ik m'n levensstijl nou niet echt drastisch verandert de laatste jaren, alleen de manier van kleden misschien....Snap sowieso niet echt waarom en hoe jeje levenstijl erdoor zou moeten laten beinvloeden.... Alsof je van het de een op de andere dag ineens pagan bent oid ![]() Ik denk eerder dat je een genre bij je levenstijl vind, niet andersom ....
||
![]() |
Citaat:
Maar; ga je moorden omdat je Metal luisterd? Of ga je Metal luisteren omdat je je K*T voelt en ga je ook omdat je je K*T voelt mensen moorden? (Maar kranten kunnen het inderdaad wel mooi generalizeren. En mensen zijn daar gevoelig voor. Kijk maar hoeveel mensen er op LPF stemde..) Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 10:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Mijn signature is te klein? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
erg close-minded
|
Achja, ik kleed me metal omdat ik de kleren mooi vind en het de muziekstroming is die me het dichst aan mijn hart ligt.
Verder luister ik van alles en nog wat, maar dat is puur muzikaal, terwijl metal, tja gewoon iets meer is dan muziek.
||
Citaat:
WHAHAHAHAHAHA dit is pas een loze opmerking praat dan niet .......
||
![]() |
Citaat:
maar je bent al zo snel een combinatie van dingen..... 1 stijl zijn is nog best moeilijk hoor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
als je mijn cd collectie bekijkt is het net een postzegel verzameling van alles wat, ik klink me niet vast op 1 genre, er zijn wel genre's waar ik net wat meer naar luister.
maarja waarom zou je jezelf maar op 1 genre richten?? er is zoveel goede muziek
||
![]() |
Citaat:
|
toen k begon met metal luisteren (kwas 11 ofzo) kwam als eerste Iron Maiden in beeld.. Qua kledingstijl natuurlijk niet echt een voorbeeld met hun spandex-broekjes
![]() ![]() Bandshirts worden grijs/vaal, je korte kapsel is ook alleen maar makkelijk en ach.... je doet er gewoon niet zo veel moeite meer voor.. (kheb overigens wel weer 2 shirts besteld ![]() ![]() Volgens mij klink ik een beetje als een ouwe lul zo, maar ik ben het wel met King eens dat je gewoon van alles een beetje oppikt en dat je eigen maakt... en Tom: Kom niet met dit soort loze kreten aanzetten, maar heb respect voor mensen die meer willen dan jij...
|
Kennelijk vind het merendeel hier dat muziek voor vermaak dient en meer niet. Dan is het inderdaad nogal idioot dat je je er wel naar gaat gedragen.
Ik zoek echter meer in muziek dan alleen een uurtje entertainment. Muziek zie ik als kunst, en dwingt mij daardoor om er over na te denken. Het moet mij aanspreken. Als je op die manier naar muziek luisterd is het gewoon een deel van je leven en ga je er ook naar gedragen en kleden. Al draag ik legerbroeken omdat ze goedkoop zijn en lekker zitten en heb ik nog steeds kort haar. ![]()
|
ik luister naar van alles, maar loop niet met de meute mee om er nou per sé bij te horen, ik luister naar wat ik leuk vind en ik gedraag me zoals ik me wil gedragen
||
![]() |
Citaat:
|
Met sommige forummensen had ik dat wel soms het idee. Alleen maar over dat ene genre praten en net doen of je er zelf alles vanaf weet , terwijl je nog maar net komt kijken.
Ik irriteer me ook soms(niet alleen op het forum) aan mensen die niet een keer iets anders willen proberen. Altijd maar in het hokje blijven van dezelfde stijl rock of metal. Ze groeien niet mee of willen dat niet. Ja, als je country leuk vind en iemand vraagt of je een metal mp3 wilt downloaden is het misschien wel logisch,maar ik vind dat teveel mensen te snel zeggen: neeehh das nix
||
Citaat:
|
![]() |
|
|