Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De officiële MSN/Live Messenger client laat altijd alleen een status "Afwezig" zien. Maar er is intern wel een verschil tussen de statuscode die je krijgt wanneer je een tijd niet actief bent en de statuscode die je krijgt wanneer je jezelf op Afwezig zet. Een aantal onofficiële clients laten dit wel zien, dacht ik. Er is ook een patch beschikbaar (of eigenlijk een bundel van patches) (op bijv. http://www.mess.be) die het verschil tussen Idle en Away wegwerkt (altijd Idle?). Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 23:36. |
![]() |
||
Citaat:
"Idle" kan je niet zelf instellen, maar krijg je automatisch als je niets doet op je pc gedurende x minuten. De vraag is: hoeveel minuten? Dan zal ik even testen of dat "show as as "away" after x minutes"-ding wel degelijk "idle" als resutltaat oplevert. Bedankt voor de hulp! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Voor zover ik heb begrepen maakt het gewoon onderscheid tussen jij die jezelf op away zet, en dus die 10 minuten dat je afk bent (idle). Zou je 20 minuten invoeren en ga je gezellig rollerschaatsen, word je na 20 minuten op idle gezet.
Citaat:
|
![]() |
|
|