Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2007, 22:23
Southtown
Southtown is offline
ik vind niets via de officiele site noch via google, dus... wie weet het
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2007, 22:34
M@rco
M@rco is offline
Niet, volgens mij. Er is wel een optie "Show me as "Away" when I'm inactive for "x" minutes" die je in kunt stellen.
Oud 28-06-2007, 22:41
TopDrop
TopDrop is offline
Je kunt het instellen ergens bij je instellingen ja. Moet je even kijken. Ik kan het niet precies zeggen, want ik heb een andere msn client.
Oud 28-06-2007, 22:47
Southtown
Southtown is offline
Ik bedoel niet "away"/"afwezig" maar echt "idle"
ik denk dat dat iets speciaals is bij de nieuwe Windows Live Messenger, of iets bij MSN Plus.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 23:05
TopDrop
TopDrop is offline
Ik wist niet dat daar verschil tussen zat bij msn?
Oud 28-06-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 28-06-2007 @ 23:34 :
Niet, volgens mij. Er is wel een optie "Show me as "Away" when I'm inactive for "x" minutes" die je in kunt stellen.
Dan sta je op Idle dacht ik ja.

De officiële MSN/Live Messenger client laat altijd alleen een status "Afwezig" zien. Maar er is intern wel een verschil tussen de statuscode die je krijgt wanneer je een tijd niet actief bent en de statuscode die je krijgt wanneer je jezelf op Afwezig zet.

Een aantal onofficiële clients laten dit wel zien, dacht ik. Er is ook een patch beschikbaar (of eigenlijk een bundel van patches) (op bijv. http://www.mess.be) die het verschil tussen Idle en Away wegwerkt (altijd Idle?).

Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 11:51
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 29-06-2007 @ 00:05 :
Ik wist niet dat daar verschil tussen zat bij msn?
"Away" is een status die je zelf kan instellen, net zoals "Be Right Back".
"Idle" kan je niet zelf instellen, maar krijg je automatisch als je niets doet op je pc gedurende x minuten. De vraag is: hoeveel minuten?
Dan zal ik even testen of dat "show as as "away" after x minutes"-ding wel degelijk "idle" als resutltaat oplevert.
Bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:24
Verwijderd
Voor zover ik heb begrepen maakt het gewoon onderscheid tussen jij die jezelf op away zet, en dus die 10 minuten dat je afk bent (idle). Zou je 20 minuten invoeren en ga je gezellig rollerschaatsen, word je na 20 minuten op idle gezet.
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 29-06-2007 @ 12:51 :
"Away" is een status die je zelf kan instellen, net zoals "Be Right Back".
"Idle" kan je niet zelf instellen, maar krijg je automatisch als je niets doet op je pc gedurende x minuten. De vraag is: hoeveel minuten?
Dan zal ik even testen of dat "show as as "away" after x minutes"-ding wel degelijk "idle" als resutltaat oplevert.
Bedankt voor de hulp!
idd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:27
Southtown
Southtown is offline
Khebbet zelf getest en idd: hij zet je op "idle" na die x minuten die je opgegeven hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten