Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2008, 15:30
Roxane.
Roxane. is offline
Ik wil zon en zee en strand en warmte; kortom zomer!
Wie heeft het nog meer zo gehad met de winter?
Oud 15-01-2008, 15:36
Verwijderd
Ik ben gevlucht voor de winter. Ik zit nu wel in het regenseizoen in Cusco, maar ik heb met kerstmis op het plein in een rok mijn teennagels zitten lakken. kortom: ook ik heb zon nodig om een leuk mens te zijn. Ik wil het geen winterdip noemen, maar ik word wel wat sneller boos, verdrietig of ongezellig als het altijd maar koud is en regent.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:44
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
grappig dat er nog iemand op het forum is met je ava.

en ja ik moet dadelijk door kut weer..ik wil ook zomer
Oud 15-01-2008, 16:01
Verwijderd
Ik ik ik ik ik! Ik wil ook zomer
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 16:15
Rob
Rob is offline
Ik ben waarschijnlijk de enige die er op het moment niet tot weinig zin in heeft en vind dat de winter rustig door mag zetten.
Oud 15-01-2008, 17:11
Verwijderd
Zonder jas naar buiten, festini perenijsjes, zwemmen, strand, rokjes, hempjes, slippers
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 17:13
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zonder jas naar buiten,festini perenijsjes, zwemmen, strand, rokjes, hempjes, slippers
Oud 15-01-2008, 20:45
Flip!
Flip! is offline
Omg gimme summer and gimme now!
Oud 15-01-2008, 21:06
MartinV
MartinV is offline
Ja idd, dan kan ik tenminste een feest geven waarbij de tuin gebruikt kan worden, kan ik wat meer mensen kwijt
Oud 15-01-2008, 22:03
Verwijderd
Ik vind het zo zonde dat de winter dit jaar weer niet wit is geweest, alleen maar guur, regenachtig en winderig. Als het nou een witte winter was geweest had hij nog wel even door mogen zetten. Gaat het zoals nu door (wat eigenlijk al niet meer uit te sluiten is) dan mag de lente/zomer voor mij al beginnen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 22:07
Verwijderd
De lente mogen ze wel overslaan van mij.
Vioolspelen in de tuin. Huiswerk maken met een kan limonade aan de buitentafel met de parasol.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 22:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb ontzettend veel zin in de lente. Dat het nog frisjes is en waait als ik naar school fiets, maar de zon wel schijnt. En dat t-shirts weer aankunnen. En buiten op het gras kan liggen naar de wolken kijken, en met bloemetjes kloten. Zomer vind ik ook leuk, maar niet als het zo verstikkend warm is als die zomer anderhalf jaar geleden. In de zomer krijg ik wel al snel zin in herfst en winter, maar ik ben winter toch wel veel sneller zat dan lente. <33
Oud 16-01-2008, 01:11
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
nee, weinig nacht aan de zomer altijd.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 08:54
Verwijderd
Ik ben het met CS eens. Omg, de lente! Alles en iedereen krijgt eindelijk weer een beetje goede zin, dat het net warm genoeg is om in je shirt boodschappen te gaan doen, maar dat je om zeven uur toch wel weer je vestje aan moet trekken anders is het echt te fris (Jawel, fris! Niet koud), dat je smorgens buiten komt en de vogeltjes fluiten. En blauwe lucht met witte wolken en als het dan geregend heeft, ruikt het nog lekkerder!
Maarrr de zomer is ook lekker. Het voordeel aan dat het zo warm is, is dat dat 's avonds ook zo lang warm blijft. Die warmte is goed voor de BBQsessies met mijn vrienden. En dat je hier in je luie stoel kan zitten in je bikini met een goed boek. Of dat je uren lang in het zwembadje kan liggen. Of dat je snachts alleen nog maar onder een dun laken hoeft te slapen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 09:23
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb ook het liefst de lente. Gewoon dat gevoel dat je krijgt op de eerste warme voorjaarsdag, dat je dan meteen de zomer in je kop hebt en zonder jas naar buiten gaat, in een t-shirt en mss wel een korte broek, terwijl het eigenlijk net wat te koud is daarvoor. Maar dat merk je niet, omdat je de zomer in de kop hebt, dan voelt het weer altijd weer net ietsje beter dan het is. De lente is volgens mij ook nog eens het seizoen, waarin de meeste mensen op hun vrolijkst zijn, omdat alles dan weer begint op te bloeien en dat de dagen weer langer worden. En het is echt heerlijk om in de lente, als de zon net opkomt, door het bos te wandelen en dat je dan de zon ziet schitteren op de planten en bladeren die onder de dauw zitten en dat je letterlijk de zonnestralen tussen de gaatjes van het bladerdak en de bomen heen ziet komen. <3

*heeft nu al zin in de lente* Maar het enige seizoen waar ik echt iets heb, is het einde van de herfst. Regen vind ik niet erg, maar regen in combinatie met net iets te koud, dat vind ik niet fijn. Dan heb ik geen zin om dingen te gaan doen, dan blijf ik liever lekker thuis. Het begin van de herfst is echter wel heel mooi. Het kleurenspel van de bladeren, af en toe de heerlijke plensbuien, waar ik heel graag doorheen loop als het niet al te koud is buiten en af en toe nog een lekkere najaarsdag.

De zomer vind ik eigenlijk maar saai. Dan gebeurt er eigenlijk niet veel in de natuur. De jonge dieren zijn er al allemaal, vaak is het gewoon alleen maar warm en voorspelbaar en iedereen gaat massaal naar de stranden, zwembaden en (verre) vakantieoorden. De winter is trouwens ook een mooi seizoen hoor, hoewel niet echt de laatste jaren, want het is vaak niet meer koud en het sneeuwt niet enzo.
Oud 16-01-2008, 09:53
Verwijderd
Ik wil ook zomer.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 10:21
Verwijderd
Zomer, blote voeten, ijsjes, geen stomme dikke truien meer, goed voor je stemming. <33
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 10:37
Rob
Rob is offline
Ik voel mij zo'n buitenbeentje.

Nouja, lente mag op zich ook wel. Da's nog niet zo erg.
Oud 16-01-2008, 10:50
remy476
remy476 is offline
als t koud is boeit t me niet......alleen die wind en regen omfg
Oud 16-01-2008, 15:26
Verwijderd
I'm in.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 16:14
indigo
indigo is offline
Citaat:
Zomer, blote voeten, ijsjes, geen stomme dikke truien meer, goed voor je stemming. <33
Ik ben het hier zó mee eens. Leve lange lichte dagen
Oud 17-01-2008, 18:38
strontkind
strontkind is offline
ja ik wil ook zomer.

weer leuke normale kleren aan kunnen
zonder jas naar buiten
niet meer die smerige zeik pis regen.

echt wel! ik HAAT de winter en de herfst. lente en zomer zijn mijn seizoenen!!!!!!
Oud 17-01-2008, 19:24
Verwijderd
Dagenlang in jurkjes in het park liggen, laat thuiskomen en verbrand door de zon, warme avonden <333.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 22:47
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
als t koud is boeit t me niet......alleen die wind en regen omfg
Idd, maar de kou of donker boie t me niet.

Ik hoop juist dat het nog eens een keer goed koud wordt dat we hier op de vijven eens kunenn schaatsen, da tis al een tijd geleden.

EN ik vindt kouder weer (wel droog) wel lekker verfrissend
Oud 18-01-2008, 12:19
Saar&Jess
Saar&Jess is offline
JAAAA...we love summer!

hebben het nu inderdaad wel gehad met de winter!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2008, 14:50
Verwijderd
Licht en warmte <3 Ik hou best van winter maar dan moet je wel kunnen schaatsen en sneeuwballengevechten houden. Die langgerekte herfst die we in januari en februari altijd hebben, getver.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:36
Verwijderd
Strand <3
Zwemmen <3
Buiten chillen <3
Straatvoetballen <3

Zolang het maar niet snikheet is.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 19:00
Ivoor
Ivoor is offline
zeker! want ik kan me niet kleden in de winter, ik kom veel beter tot mijn recht in zomerse jurkjes en rokjes stom, maar waar. En dan leef ik helemaal op, en word huppelig en lacherig ik heb al nieuwe zomerse dingetjes gekocht en wacht vol spanning om ze te mogen aandoen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:28
Eend
Eend is offline
Nee, geen zomer
Oud 19-01-2008, 21:27
Nona
Nona is offline
Ik zit momenteel in Turkije. Izmir nu. Een paar dagen geleden waren we in Ankara en daar sneeuwde het. Heerlijk, frisse lucht (vervuild, maar zo voelt het niet, niet zoals in Izmir en Istanbul), koelte, kunnen ademen, zachte kleding aan en sneeuwballen gooien. Daar voelde ik me echt goed, in de sneeuw. Echt koud was het niet, maar gewoon goed.

Van mij hoeft het dus geen zomer te worden. Morgen kom ik terug naar Nederland en dan mag het weleens echt winter worden.
Oud 21-01-2008, 22:15
Nienna*
Nienna* is offline
Poooh ik heb het écht gehad met de winter.
Ik heb geen enkele reden om niet uit te kijken naar de zomer. Zon, rust, tijd, lezen, Frankrijk, warmte, ontspanning!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 23:17
Skilly
Skilly is offline
Sunshineeeeee nee ik hou toch meer van de winter alleen hou ik niet van de regen.
Oud 23-01-2008, 11:11
Verwijderd
Ik wil komende zomer weer zweten! Afgelopen zomer was echt te droef.
Gisteren viel er een rokje uit de kast en merkte ik weer hoeveel zin ik in zomer heb!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 10:44
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik houd niet van die wespen in de zomer maar het moet of sneeuwen nu of het mag wel zomer zijn weer
Oud 25-01-2008, 08:01
Verwijderd
dit topic is goed voor mijn humeur omdat ik nu aan zomer denk
oh ik heb nu al zin om rokjes en jurkjes te kopen, op mn slippers langs de rivier lopen. picknicken met vriendje, terwijl de hond loom naast je ligt. Met vrienden rosé drinken tot het licht wordt, en het is nog steeds warm. Huppelen en springen en als het een keer een beetje regent geeft het niet want je bent zo weer droog. Naar zee, naar zee! De golven in en je wel insmeren maar tóch verbranden en dan 's avonds die geur van after sun.
jaaaa zomer! en, niet te vergeten, zomer= vakantie!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Zonder jas naar buiten, festini perenijsjes, zwemmen, strand, rokjes, hempjes, slippers
Vioolspelen in de tuin. Huiswerk maken met een kan limonade aan de buitentafel met de parasol.
Ja! Zomer. Warme straten, blote voeten, pasgemaaid gras.
Maar ik ben ook lente-fan omdat je dan ineens weer over kunt gaan op shirtjes.

Koud en droog en ondergesneeuwd is ook perfect, maar dat is er nog niet van gekomen deze winter.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 20:59
Luki
Luki is offline
Bah ik haat zomer, veel te heet! Ik haat lente ook Vieze stuifmeel... Winter mag ook de klere krijgen want het is te koud. En herfst is gewoon zwaar kut!
Oud 26-01-2008, 00:45
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Bah ik haat zomer, veel te heet! Ik haat lente ook Vieze stuifmeel... Winter mag ook de klere krijgen want het is te koud. En herfst is gewoon zwaar kut!
Welke seizoen vind je wel leuk? Luki-seizoen?
Oud 27-01-2008, 17:29
Metal
Metal is offline
Ik zie het somber in. Zul je zien dat het dadelijk in april en mei weer heerlijk warm is, en in juni, juli, en augustus een dikke depressie met een middag temperatuur van 16 graden en wisselvallig weer. Net zoals afgelopen jaar.
Oud 27-01-2008, 18:08
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik zie het somber in. Zul je zien dat het dadelijk in april en mei weer heerlijk warm is, en in juni, juli, en augustus een dikke depressie met een middag temperatuur van 16 graden en wisselvallig weer. Net zoals afgelopen jaar.
Ja dat was echt vreselijk. En dan was ik ook nog de hele zomer thuis. En in april en mei moest ik leren .
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 08:05
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Ik wil herfst! Herfst is zoooooo, inspirerend, leuk, mooi. Is het genoeg om met een vest naar school te gaan in plaats van een jas. Zie ik blad voor blad van de boom afvallen kijk ik naar de kleuren. Hoe mooi.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:16
potapych
potapych is offline
ja, tijdens de winter ben ik veel prikkelbaarder, geen winterdip, maar wel sneller boos, geambeteerd enz..
niet da'k zo'n onverdraagzaam persoon word, maar toch
ik denk dat ik op zonne-energie leef. De geeft mij energie en blijschap.
Weg met de winter, lang leve de zomer!
Oud 23-02-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Daarom gaan we in augustus naar de tropen

Nou okee en de Andes, wat vast en zeker een slecht idee is in de winter, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 16:25
Verwijderd
haha. ik dacht dat het over mij ging ik heb ergens op een andere site de bijnaam summer. ik voelde me helemaal vereerd, todat ik besefte dat het over DE zomer ging
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 23:51
Vice
Vice is offline
Zolang het niet warmer wordt dan 18 graden Celsius, vind ik het prima.
Oud 24-03-2008, 11:58
Rainn
Rainn is offline
Ik heb vorige week raketjes gekocht met mijn vriendin en op straat in de vrieskou geprobeert 'zomertjé te spelen'...
Oud 24-03-2008, 12:31
Lilium
Lilium is offline
Ik heb zin in vakantie met de meiden van mijn studie, de hele dag in de buurt van mijn vriendje zijn, ijsjes, jurkjes & rokjes, boeken lezen in de tuin! Ik heb zelfs ontzettend veel zin om mijn scriptie dan te gaan typen.
Ik heb het wel gehad met die sneeuw en regen, handschoenen en vesten.
Oud 24-03-2008, 12:53
Skilly
Skilly is offline
Ik wil nu de zon. Over 129 dagen ga ik lekker naar Curaçao ik kan niet wachten al de blijde gezichten van me familie ^_^
Oud 24-03-2008, 19:52
Verwijderd
Sneeuw, buh. Best mooi, maar ik wil zon! Of iig warmte.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:55
Verwijderd
zonnnnnnnnn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten