Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit momenteel in Turkije. Izmir nu. Een paar dagen geleden waren we in Ankara en daar sneeuwde het. Heerlijk, frisse lucht (vervuild, maar zo voelt het niet, niet zoals in Izmir en Istanbul), koelte, kunnen ademen, zachte kleding aan en sneeuwballen gooien. Daar voelde ik me echt goed, in de sneeuw. Echt koud was het niet, maar gewoon goed.
Van mij hoeft het dus geen zomer te worden. Morgen kom ik terug naar Nederland en dan mag het weleens echt winter worden.
|
Verwijderd
|
dit topic is goed voor mijn humeur omdat ik nu aan zomer denk
![]() oh ik heb nu al zin om rokjes en jurkjes te kopen, op mn slippers langs de rivier lopen. picknicken met vriendje, terwijl de hond loom naast je ligt. Met vrienden rosé drinken tot het licht wordt, en het is nog steeds warm. Huppelen en springen en als het een keer een beetje regent geeft het niet want je bent zo weer droog. Naar zee, naar zee! De golven in en je wel insmeren maar tóch verbranden en dan 's avonds die geur van after sun. jaaaa zomer! en, niet te vergeten, zomer= vakantie! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben ook lente-fan omdat je dan ineens weer over kunt gaan op shirtjes. ![]() Koud en droog en ondergesneeuwd is ook perfect, maar dat is er nog niet van gekomen deze winter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ja, tijdens de winter ben ik veel prikkelbaarder, geen winterdip, maar wel sneller boos, geambeteerd enz..
niet da'k zo'n onverdraagzaam persoon word, maar toch ![]() ik denk dat ik op zonne-energie leef. De geeft mij energie en blijschap. Weg met de winter, lang leve de zomer!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou okee en de Andes, wat vast en zeker een slecht idee is in de winter, maar goed. |
![]() |
|
Ik heb zin in vakantie met de meiden van mijn studie, de hele dag in de buurt van mijn vriendje zijn, ijsjes, jurkjes & rokjes, boeken lezen in de tuin! Ik heb zelfs ontzettend veel zin om mijn scriptie dan te gaan typen.
Ik heb het wel gehad met die sneeuw en regen, handschoenen en vesten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[southpark] season 7 cartman666 | 396 | 28-04-2008 22:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wil iemand mijn engels mondeling even nakijken? (A) Loor | 1 | 11-03-2007 22:45 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
H2O - All We Want Verwijderd | 11 | 14-10-2002 17:43 |