![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi!
Ik ben van plan om voor mijn vakantie op Malta een Canon Powershot A550 te kopen. Aangezien ik het niet echt zie zitten om dat ding over de rotsen te laten stuiteren, wil ik er graag een draagtas bij. Vreemd genoeg is dat niet standaard. De website waar ik hem koop biedt aan om voor +/- 15 euro extra een 'lederen Lamborghini'-tas er bij te doen, maar aangezien ik niet echt iemand ben die graag auto-merken op non-auto objecten ziet, zocht ik even verder. Op bol.com staat deze tas, die van Canon zelf is en die dus vast een stuk beter is. Het enige probleem is dat er bij staat dat hij voor o.a. de A540 en A530 is, maar er staat geen A550 bij. Volgens Google Image search lijken die camera-typen redelijk veel op elkaar, maar kan ik met een gerust hart die tas bestellen, of moet ik op zoek naar iets anders? Op de site van Canon zelf staat natuurlijk niets over tassen, want het zou toch eens handig zijn. LUH-3417 |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Goh, mijn fototoestel (canon pro 90) is na 6-7 jaar naar azië gaan in weer en wind, zand, en allemaal slechte omstandigheden voor elektronica zonder beschermtas nog steeds ongekrast en onbeschadigd hoor. Enige nadeel is dat de 1e generatie van digitale camera's traag worden, maar voor de rest is dat toestel in perfecte staat. En bij zo'n reizen maakt elke plaats iets uit.. Bij de nieuwe zat een tas bij, gratis bijgekregen, is direct vuilnisbak ingevlogen
||
Citaat:
en nu olympus E400
|
|