Advertentie | |
|
![]() |
|
hej,
soms is het hard praten en nadrukkelijk aanwezig zijn zeg maar.... ik zie dan opzich wel signalen om me heen, maar in mijn enthousiasme/drukke bui dender ik daar dan zeg maar gewoon overheen.... dus ook op het moment dat ik zie dat iemand er niet zo veel zin in heeft... en als iemand duidelijk zegt dimmen dan ben ik meestal wel meteen stil..
||
Citaat:
![]() Dan lijkt het me niet zo erg, zeker niet als je mensen hebt die je misschien op een iets plezantere manier duidelijk kunnen maken dat je een beetje rustig aan moet doen ![]()
|
das waar, wat vriendinnen en vrienden betreft, heb ik het echt ontzettend getroffen!! super mensen zijn het. ik heb het ook met hun besproken inmiddels, en merk ook aan ze dat ze me niet meteen raar vinden, sommigen herkennen het ook en moeten er wel een beetje om lachen....
en ja, soms....echt soms hoor... kan ik ook echt zo'n "wiiiiiii" bui hebben ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Grutte grut was zijn er toch rare mensen op deze wereld. Ik zeg maar zo geen bolletje aan het drolletje.
Ik bedoel daar maar mee te zeggen dat je er niet druk om moet maken. Vrienden zijn er om uitgescheten te worden. Als je ze toch al niet wilt ga je je daar naar gedragen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik hier mee wil zeggen. En de betere passende mensen laat je in hun waarde.. die steun je door dik en dun. Belt hen op als ze ziek zijn. In den gevalle van dit niet aanwezige kun je het zowiezo laten zitten. Maar is het wel aanwezige dan moet je zorgen dat je overige gedrag zich passend maakt met de persoon in kwestie. Peil hoe de persoon is en pas je simpel weg aan. Geen druk geen paniek en geen vernielzucht. In geval van wel maak dit direct van uitden zelfe goed. Zo zul je ervaren dat vrienschap heel veel waard is en ook echt bestaat. heel veel sterkte! Komt allemaal goed. |
![]() |
|
![]() |
Het is steeds maar weer de vraag waar de grens ligt tussen 'gewoon je eigen gedrag accepteren' en 'het veranderen naar de omgeving'. Misschien moet je eens nagaan op wat je gedrag allemaal invloed heeft. Merk je het ook op school? Alleen bij vrienden? Hoe gaan verschillende mensen ermee om? Zijn er onderliggende oorzaken waar je wat aan zou kunnen doen?
Waarschijnlijk ligt het antwoord ergens in het midden en zal jij je best moeten doen om de scherpe kantjes eraf te halen (niet te enthousiast, perk het wat in als je merkt dat het wat te wordt), maar zullen anderen het tot op zekere hoogte ook van jou moeten accepteren. Waarschijnlijk vind het de ene het leuker dan de ander, maar dat wordt vanzelf duidelijk. Weet ook bij wie je tot waar kan gaan. Ik ben van mezelf ook nogal spontaan (buien waar ik door de kamer heen stuiter niet uitgezonderd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje uit m'n klas Nelvalhil | 23 | 23-04-2013 16:04 | |
Psychologie |
emotioneel labiel door reacties van anderen op gedrag van mezelf rekenerop | 5 | 06-02-2009 03:12 | |
Liefde & Relatie |
ouders van m'n vriendin WelcomeHome | 21 | 01-10-2004 13:13 | |
Psychologie |
Wat voor hulp heb ik nodig? mixtape | 12 | 16-01-2004 13:36 | |
Psychologie |
Leren 'veranderen' mixtape | 12 | 05-06-2003 14:30 | |
Psychologie |
Identiteitscrisis Liz | 5 | 10-02-2002 18:11 |