Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Natuurlijk zijn ze crimineler. Niemand met enige common sense bestrijdt dat. Maar daar zijn goede redenen voor, en díe moeten we bekijken; de oorzaak, niet het gevolg.
|||
![]() |
Citaat:
Dat, gecombineerd met 't feit dat ze een zwakke plek zijn voor de drugsmaffia enzo, en drugsgebruik. En wat betreft cijfers dus ook dat er bij asielzoekers nu eenmaal veel jonge mannen zitten, die over de hele wereld nu eenmaal het crimineelst zijn. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zijn provincialen (mensen buiten de stad) die denken dat alles mag en alles kan in de grote stad en zich daar ook naar gedragen. Tja, dan krijg je een slechte naam... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Denk maar zo: stedelingen menen dat ze wereldburgers zijn, maar hoe hun achtertuin (het platteland) eruit ziet, weten ze niet eens ![]() ![]() Ik kom ook oorspronkelijk van het platteland ![]() ![]() |
![]() |
|
*zucht* statistiek he
![]() "er zijn in totaal 36 moorden meer gepleegd door allochtonen dan door autochtonen" óf "pér moord begaan door een autochtoon zijn er 36 begaan door een allochtoon" en hoe kun je die conclusie nou trekken uit 11 gevallen onder 50000 asielzoekers? kunnen ze dan niet beter de landelijke cijfers hanteren? Ik hou van die 'wetenschap' ![]() Ik geloof best wel dát het zo is. En dat het vrij moeilijk is om er wat aan te doen.
||
Citaat:
dan zouden toch ook meer autochtone nederlanders uit een dorp meer misdaden moeten begaan als die uit een stad? en volgens mij is dat toch ook niet zo? volgens mij ligt de reden gewoon bij het feit dat ze al heel veel doden hebben gezien en heel veel hebben meegemaakt. dan zie je op een gegeven moment de realiteit niet helemaal meer in. en verder vonk dat twiety 't wel goed vertelde (zo denk ik er althans ook over). men ziet veel rijkdom maar mag er niet aankomen....
|
![]() |
Was toch allang bekend. Ach ja, hokjesdenken. McCaine: ik zie daar maar weinig aan besteed in het nieuwsbericht.
|
![]() |
||
Citaat:
Onderzoeken naar criminaliteit zijn er al ontzettend veel geweest. Maar een onderzoek naar de aanleiding wordt er weer niet bijgehaald. In Nederland is men altijd ontzettend goed met cijfertjes, maar verder dan de cijfertjes wordt er vaak niet gekeken. Als er nu verder wordt gezocht aan de hand van deze cijfers kan er naar een oplossing worden gezocht. ‘Alle asielzoekers het land uit’ is natuurlijk geen oplossing, dat is een middel tot het verleggen van het probleem. Beetje gemakkelijke en inhumane oplossing. Bovendien ben ik wel eens benieuwd naar cijfers die witte boorden criminaliteit betreffen. Ik denk dat een bankdirecteur qua geldwaarde wel 3.000 meer fietsen gejat kan hebben met zijn fraude dan een asielzoeker in Hoogeveen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
...De Nederlandse Cultuur... drama | 119 | 02-03-2002 21:30 | |