Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2007, 14:54
Dragonforce
Dragonforce is offline
Hey allemaal,

ik hoorde deze week dat een paar meiden op m'n vorige school over een van mijn vroegere leraren hadden geklaagd bij de directeur. Hij stond telkens heel dicht tegen ze aan, keek in hun blousjes enz.

Wat er verder met hem gebeurd weet ik nog niet, maar wat is jullie raarste ervaring op dit gebied?

Mijne is waarschijnlijk: Ik vroeg iets bij wiskunde (waar ik niet al te best in ben) en het antwoord was gelijk: ''Nou dan ben je een lul, dan moet je maar een niveau lager doen!"

Verder heel het jaar niets gevraagd, heb nu een topleraar en sta zelfs voldoende!

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 16:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2007, 15:57
T_ID
T_ID is offline
Vieste is geen woord.
Oud 08-07-2007, 16:43
Dragonforce
Dragonforce is offline
Veranderd!
Oud 08-07-2007, 17:56
T_ID
T_ID is offline
Ontopic: Dat is een leraar die waarschijnlijk lichtelijk krankjorum was, die blaadjes uitdeelde met de mededeling "hier niet op schrijven". Toen een vriend van me als eerste dat hij deed na ontvangen zijn naam erop schreef griste de man het blaadje uit zijn handen, maakte er een prop van, gooide het op zijn bureau, klom op zijn bureau en begon het propje plat te stampen, om daarna met een uitgestreken gezicht een nieuw blaadje te geven met de vraag "en kun je dan op deze niet schrijven".

Later is hij ontslagen omdat hij een te rumoerige klas opsloot in het lokaal om daarna naar huis te gaan, maar damn wat was die gozer melig.
Oud 10-07-2007, 12:27
drukknoopje
drukknoopje is offline
Mijn raarste leraar was manisch-depressief en ging de eerste les Duits een plattegrond op heb bord tekenen waarop de indeling stond van de instelling die hem had behandeld.
Later had hij een jongen geschopt en een andere geprobeerd te wurgen in de klas en toen was ie ontslagen en weer terug in die instelling.
Reageren

Regels voor berichten