Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2007, 22:10
TopDrop
TopDrop is offline
Heeft iemand ervaring met de PSP GPS ontvanger, de PSP camera of het gebruik van een Infrarood toetsenbord icm de PSP? Zijn ze aan te bevelen? Ik zit erover te denken om ze misschien aan te schaffen. Ik heb al een PSP, en als ik die voor een paar tientjes kan ombouwen tot TomTom, camera of PDA dan zou dat mooi zijn
Advertentie
Oud 03-07-2007, 00:31
Codaz
Codaz is offline
Reken niet op een paar tientjes. Ik heb met 2/3 ervaring.

GPS, kosten 50 euro.
Toetsenbord ongeveer 25 euro.

Hier in Nederland kun je eigenlijk alleen de camera halen voor 50 euro.

De GPS heb ik laten komen vanuit Japan en het toetsenbord vanuit de VS.

Werkt prima allemaal. Je moet er echter geen über TomTom kwaliteit van verwachten. Dit kan de GPS.

-Kaarten laten zien. Het meeste ter wereld zit er wel in, of je moet Maleïsie, India of Dubai willen, daar bestaan geen kaarten van.

-Routes (echter niet in het apparaat zelf, je MOET routes van te voren maken op pc en dan overzetten).

-Plaatsbepaling, dus je ziet waar je rijdt/loopt.

De Camera is leuk, maar niet zo'n super toevoeging als de GPS of het toetsenbord.

Toetsenbord werkt heel goed, alleen is het chatten en mailen wat omslachtiger dan op pc, vanwege de scherm grootte.

Als je meer wilt weten, PM.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Codaz schreef op 03-07-2007 @ 01:31 :
Reken niet op een paar tientjes. Ik heb met 2/3 ervaring.

GPS, kosten 50 euro.
Toetsenbord ongeveer 25 euro.

Hier in Nederland kun je eigenlijk alleen de camera halen voor 50 euro.

De GPS heb ik laten komen vanuit Japan en het toetsenbord vanuit de VS.

Werkt prima allemaal. Je moet er echter geen über TomTom kwaliteit van verwachten. Dit kan de GPS.

-Kaarten laten zien. Het meeste ter wereld zit er wel in, of je moet Maleïsie, India of Dubai willen, daar bestaan geen kaarten van.

-Routes (echter niet in het apparaat zelf, je MOET routes van te voren maken op pc en dan overzetten).

-Plaatsbepaling, dus je ziet waar je rijdt/loopt.

De Camera is leuk, maar niet zo'n super toevoeging als de GPS of het toetsenbord.

Toetsenbord werkt heel goed, alleen is het chatten en mailen wat omslachtiger dan op pc, vanwege de scherm grootte.

Als je meer wilt weten, PM.
Aha, bedankt

Hoe zit het precies met die kaarten voor de GPS? Moet je die zelf maken/downloaden, of zitten die erbij als je 'm koopt? En dat van die routes wist ik al. In Nederland is die Geodata niet publiekelijk verkrijgbaar.

Ik heb al twee digitale camera's, en ik rij geen auto, dus die camera en gps hebbik niet echt nodig. Het lijkt me overigens wel leuk om er wat mee te spelen

Dat toetsenbord ben ik wel echt in geinteresseerd. Waar kun je ze kopen? De omslachtigheid qua schermgrootte valt best mee hoor. Ik heb er al een chatprogrammaatje opstaan, en dat werkt best goed. Behalve dat het typen zo langzaam gaat omdat ik dus geen toetsenbord heb. Verder heb ik nog een email client (waarmee je pop3 mail kun verzenden en ontvangen) en ik heb een soort windows notepad. Toetsenbord lijkt mij erg handig
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten