Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Als je dat nog niet gedaan hebt)
||
Citaat:
Maar wat ben je eigenlijk? Leerling? Assistent? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(maar de situatie ligt wel iets anders dan dat blijkt nu)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt.. Wat een koppijn zijn jullie. Dit moeten wij mannen serieus nemen. blech.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Is dit trouwens nou je eindexamenjaar of niet? Zo niet, hoe lang moet je nog?
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe moeilijk kan het trouwens zijn om je prive leven gewoon prive te houden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor, ik maak maar een grapje. ![]() En je 'wordt' geen homo, je bent het al heel je leven. Mja ik ben nog steeds van mening dat ze wel hun relatie mogen behouden maar ik zou het dus niet van de daken schreeuwen want dat is ook weer niet slim. Officieel mag het natuurlijk niet mja, echte liefde kent geen wetten etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou in principe van school kunnen wisselen. Alleen heb ik op deze school een functie. Waarom wissel je dan niet gewoon van school? Ik kreeg het idee dat ze jou daar zonder bevoegdheid lieten werken en dat jij dus daarmee zou moeten stoppen als je van school af gaat. Maar blijkbaar heb je die lesbevoegdheid gewoon, dus dan mag je daar ook blijven werken op het moment dat je zelf geen les meer op de school volgt. En dan is een relatie met die man gewoon toegestaan. Problem solved toch?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic, wat mensen al zeiden: als dit echt de man is met wie je verder wil, dan lijkt het mij wel de moeite waard om toch van school te wisselen. De functie die je op je huidige school hebt, zou je dan waarschijnlijk wel aan kunnen houden. Maar eerst met het bestuur overleggen, zoals Morgan zei, is ook een goed idee. Kennelijk weten ze het toch al, en je kunt het altijd proberen. Laatst gewijzigd op 29-06-2007 om 10:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is trouwens onzin dat die leraar vanwege een contract niet weg zou kunnen ofzo. Hij heeft een opzegtermijn zoals iedere andere werknemer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Flirten met Leraar. Megan Cleo | 10 | 04-07-2010 21:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100! rare kwast | 491 | 21-06-2007 19:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Aparte/memorabele 1e zoen plaatsen Sade | 123 | 13-02-2005 08:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Natte zoenen. Ieke | 0 | 16-02-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |