![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (zaterdag was er nog een discussie over mijn cupmaat. De jongens schatten het toch anders in dan de werkelijkheid ![]() ![]() ![]() Ik denk dat je op zich het beste advies kunt vragen aan die Dr van der Heijden waar je consult bij hebt. Ik zou er in ieder geval niet zo'n punt van maken. Ze zijn allemaal kundig genoeg, zoals je zelf al zegt, en desnoods kijk je foto's en kies je de man die er het aardigst uitziet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg juist altijd reacties van mannen dat ze t liefst een cupje b/c zien (en mensen met cup b/c laten écht hun borsten niet verkleinen) én dat de borsten stevig moeten zijn en absoluut niet mogen hangen. Tsja, hoe wil je dat klaarspelen met cup F?! Ze laat ze heus niet helemaal weghalen, hoor... ![]() OT: ik worstel al een tijdje zelf met de beslissing om mijn borsten te laten verkleinen dus ik volg dit topic op de voet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat houdt je tegen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je met een F zit en heel veel last is een E heus niet veel beter... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als ik aankom is het overal behalve bij mij tieten, dus als ik afval heb ik even grote tieten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb er volgens mij, na de goedkeuring van de verzekering een paar maanden op moeten wachten. Twee a drie. (Niet meer.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en streepjescode: als ze leger worden zit er toch ook minder volume in en dan zijn ze toch ook kleiner? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb cup 60 F, en weeg 50 kg. Moet jij mij even vertellen hoe ik nog meer moet afvallen. Je hebt best gelijk dat vrouwen met meer vet ook grotere borsten hebben, maar die hebben er meestal niet zo'n last van. Het is juist vaak als je in verhouding grote borsten hebt. Mijn dokter en de plastische chirurg raadden mij juist aan om wat aan te komen, 'zodat ik wat meer body had om het gewicht van m'n borsten op te vangen'. @ Loontjuh: waarom ik erover twijfel is omdat ik me afvraag of die pijn in rug/nek/schouders er wel door overgaat en omdat ik bang ben voor de operatie en omdat ik bang ben dat t lelijk wordt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De operatie is niks aan. Ook daarna heb ik nauwelijks pijn gehad en een vriendin die het gedaan heeft ook niet. Mijn moeder iets meer, maar dat is ook al een oude vrouw he ![]() ![]() ![]() Littekens zijn nooit mooi, vind ik dan. Die vriendin van mij heeft nog minder zichtbare littekens dan ik. Maar ik ben zooooo blij met de nieuwe vorm ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook mijn huisarts zei dat het waarschijnlijk geen zin had, want 'zo zwaar vond ze ze niet' ![]()
|
Afvallen kunnen je borsten best kleiner van worden, maar als je cupmaat F (of hoger hebt) dan gaat dat echt niet door afvallen terug naar een b/c. Daarnaast had ik toen ik 60 kilo woog (bij 1.76) ook al E, dus..
Ik heb me een beetje laten ontmoedigen doordat de wachtijd bij de pc's hier 4 maanden is om alleen al een afspraak te krijgen. Maar ben er ook nog steeds serieus over na aan het denken. Want die hoofd/rug/nekpijn is echt niet aan te bevelen. ![]()
||
Citaat:
Nu kan ik het natuurlijk niet inschatten met mijn mannelijke leven maar ik kan me wel voorstellen dat als je er echt last van hebt dat je er dan iets aan wil laten doen. En dat kan tegenwoordig. Verkleinen vind ik echt een hele goeie oplossing (in sommige gevallen) vergroten van een B naar een E-cup vind ik daarintegen aardig triest.
||
Citaat:
![]() Ik heb een bmi van 20 en cup 70 E/F. Tegen de tijd dat ik eeen cup C zou hebben heb ik ernstig ondergewicht denk ik. Ik ben trouwens wel afgevallen, maar mn borsten blijven gewoon stug even groot. Verder heb ik ook weleens aan verkleining gedacht vroeger, maar ik denk niet dat ik het ga laten doen. Ik heb geen ernstige rug/ schouderklachten (iig niet die daardoor komen). Het enige is dat ik problemen heb met shirtjes en beha's enz kopen. En dan al die opmerkingen en vooroordelen. Maar ik ga mezelf niet veranderen omdat anderen zo achterlijk doen. Ik vind mn borsten namelijk wél mooi. Verder lijkt het me heel raar om ineens een C-cup te hebben, je loopt tenslotte toch al aardig lang met grote borsten rond.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarbij zou ik zelf juist niet voor een 'bekende' pc gaan omdat ik altijd bang ben dat zij je meer aan de lopende band behandelen dan als patient met problemen. Heb je aan je pc al foto's gevraagd van andere die ze heeft behandeld? Ik denk dat je daar een heel goed beeld door kan scheppen eigenlijk. Succes ermee!
||
Citaat:
![]() Freya heeft ook mooie trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|