Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2007, 10:23
Fo-Shiz
Fo-Shiz is offline
weet iemand misschien hoe ik meerdere menu's (K menu) kan maken en onafhankelijk van elkaar editten, zodat ik in KDE, ongeveer zoals in Gnome meerdere menu's kan maken om het wat overzichtelijker te houden. in google kan ik alleen maar dingen vinden over meerdere desktops, en plugins die het menu veranderen, maar dus niet wat ik zoek...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2007, 07:44
Verwijderd
Via "Menu Editor" van het System submenu van het K menu lukt het niet?

Wellicht helpt de volgende link je:
http://lists.kde.org/?l=kde-linux&m=110911362011817&w=2
(Maar wel even als root inloggen om die files te editten en een backup maken en kijken anders, als je niet als root kan inloggen, sudo gebruiken.)

Als dit niet lukt, is het misschien een idee om deze vraag op linux of kde fora te posetn, maar ik heb ook nog een kde boek wat ik voor je wil openslaan.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 10:38
Fo-Shiz
Fo-Shiz is offline
aan die link heb ik niet zoveel, met de menu edittor kan ik wel mijn menu editten, maar dan zijn de drie K menuś daarna hetzelfde, als ik het goed heb gelezen blijft dat bij die link ook zo. ik wil dus meerdere (3) K menus (of andere, maar dat soort menu's) die ik onafhankelijk kan editten, zodat er verschillende dingen in elk gaan...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 12:10
Verwijderd
Ah. Geen idee hoe je dat kan regelen, misschien dat je zoiets kan embedden in je desktop, als desklet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten