![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik had het er van de week net nog over met mijn fitness-instructeur dat naar mijn idee mijn rechterkant beter ontwikkeld is dan mijn linker. Hij zei dat dat kwam doordat mijn rechterkant dan sterker is (wat dus ook klopt), uiteraard de spieren daardoor groter, maar dat dat na loop van tijd stabiliseert als ik dus ook het aantal gewichten dat ik druk, stabiliseer. Aangezien jij geen gewichten gebruikt (toch?), maar jezelf opdrukt, lijkt mij dat je gewicht stabiel is, en daarom denk ik dat het verschil in grootte van spieren tussen beide kanten ook wel gelijk zal gaan komen naar verloop van tijd. Je traint immers niet de ene kant meer dan de andere? Over de positie van de plaatsing van je handen bij het drukken kan ik niet met zekerheid een antwoord geven, maar ik meen te weten dat deze op schouderbreedte dienen te worden geplaatst. Verder denk ik niet dat er bij duurlopen de mogelijkheid bestaat om je borst te ontwikkelen. Overigens, je zou misschien ook kunnen gaan fietsen i.p.v. duurlopen. Het is fysiek minder zwaar (gezien je blessure?) en je verbrandt toch zeker evenveel of misschien wel meer (afhankelijk van de zwaarte van het trappen en snelheid). Kijk anders misschien eens op www.dutchbodybuilding.com, daar weten ze je allicht beter te helpen en misschien andere manieren te bedenken om af te vallen en spieren te kweken zonder hulpmiddelen (aan mod, sorry als ik geen reclame mag maken, delete dan het onderste gedeelte van mijn post maar, ik weet namelijk niet of hier regels over bestaan ofzo). Succes ermee! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |