Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2007, 21:04
jckosten
jckosten is offline
Ik verleng binnenkort m'n Hi contract en dan mag ik uit een reeks telefoons een nieuwe kiezen. Mijn keus is gevallen op de Samsung D900, die paste het best bij m'n bundel terwijl ik het ook wel een hippe telefoon vind.

Kan iemand me zijn/haar ervaringen met de D900 delen? positief, negatief, maakt niet uit. Ik wil graag te weten komen of het een goed idee is om de telefoon te kopen, of dat hij echt kut is....

Alvast bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2007, 13:18
Joh@n
Joh@n is offline
Mocht je je nog eens vervelen heb je sowieso hier een lange en uitgebreide review. En tsja, is het een goede telefoon, ik moet de eerste goede samsung telefoon nog tegenkomen. Het is maar net wat je ervan verwacht, wat je ermee wilt doen etc. Ik vind het maar niets Alleen al het ontbreken van profielen is niets.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 14:02
jckosten
jckosten is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 19-07-2007 @ 14:18 :
Mocht je je nog eens vervelen heb je sowieso hier een lange en uitgebreide review. En tsja, is het een goede telefoon, ik moet de eerste goede samsung telefoon nog tegenkomen. Het is maar net wat je ervan verwacht, wat je ermee wilt doen etc. Ik vind het maar niets Alleen al het ontbreken van profielen is niets.
ja k heb net een goeie samsung achter de rug, ook een kutte gehad maar.... ik wil er mee kunnen bellen, mp3 hebben en kunnen smsen gaat mij er meer om bij deze om te vinden of hij vaak vastloopt, kapot gaat of dergelijken... sorry, had specifieker moeten zijn

Edit: en bedankt voor de review!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 14:13
jckosten
jckosten is offline
ik las trouwens iets over dat de bovenkant als hij opengeschoven is, speling heeft wat irritant kan zijn. kan iemand me daar meer over vertellen?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 11:47
Bonga
Bonga is offline
dta houdt zo goed als in dat de twee delen waaruit de slidephone uit bestaat ook in andere richtingen bewegen dan dat jij zou willen.. je moet voor jezelf bedenken of je dit een probleem vind..
Oud 20-07-2007, 20:34
jckosten
jckosten is offline
ah bedankt

deze topic mag wel gesloten worden, ik heb m;n besluit genomen. Het wordt NIET de D900, mij te gammel en te weinig batterij
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 19:32
Joh@n
Joh@n is offline
Wat gaat het wel worden dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten