Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je doet gewoon niet erg je best ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Angstaanjagend slecht nummer. Hierom ben ik heet: Ik ben heet omdat ik tof ben Jij niet omdat je het niet bent Hierom ben ik heet Hierom ben ik heet: Ik hoef niet te rappen Ik kan een miljoen verkopen zonder iets te zeggen op het nummer Ik representeer New York Ik heb het op mijn rug Negers zeggen dat we het verloren hebben Dus breng ik het terug Ik hou van het vieze, vieze Omdat negers me liefde laten zien De dames beginnen met stuiteren Als ik de club sla Maar in het midwesten Houden ze ervan het langzaam te nemen Dus als ik de poep sla Kijk ik hoe je het krijgt op de vloer En als je het hi-fi nodig hebt Neem ik het mee naar de baai Frisco tot Sac-town Ze doen het elke dag Compton tot Hollywood Zodra ik L.A. sla Ben ik in dat lage, lage Ik doe het op de Cali-manier En als ik Chi sla Zeggen mensen dat ik tof ben Ze vinden het leuk hoe ik me kleed Ze vinden mijn kleding leuk Mijn kleding beweegt groepen van zij naar zij Ze vragen me hoe ik het doe en ik antwoord simpelweg: Hierom ben ik heet: Ik ben heet omdat ik tof ben Jij niet omdat je het niet bent Hierom ben ik heet Hierom ben ik heet: Vang me in de buurt Om de dag Een andere teef, een andere aflevering 16 barren, 24 pop 44 liedjes, neger, laat me zien wat je hebt Ik ben daar in auto's aan het rijden Ik duw ze van de parkeerplaats Een hobby van me is winkels sluiten, zodat ik boodschappen kan doen Als je een vogel nodig hebt kan ik hem in stukken gehakt krijgen Zeg me wat je nodig hebt, je weet dat ik ze in kuddes krijg Ik bel mijn maatje terug, ontmoet me bij de straat Ik sla washoogten met het geld in de zak Grote draaiers zijn een hobby van ons Zie je, mijn pooieractiviteiten zijn nooit saai geworden Vind me met verschillende vrouwen, waarvan je weet dat negers ze nooit gehad hebben Want zij die zeggen dat ze me kennen weten dat ik me op mijn room concentreer Speler, als je ertussen komt kun je je maar beter op de straal concentreren Ik hou het zo gemeen, de manier waarop je me ziet leunen En als ze zeggen dat ik heet ben, neger, is dit wat ik bedoel: Hierom ben ik heet: Ik ben heet omdat ik tof ben Jij niet omdat je het niet bent Hierom ben ik heet Hierom ben ik heet: Binnenkort de aflevering zien Me vragen wat ik betaald heb, en ik zeg: "Ja, ik heb een kwart pond betaald." En dan sla ik de schakelaar en haal ik de top weg Dus wijven om de weg zeggen dat ik het neusje van de zalm ben Ze hupsen in de auto Ik vertel ze: "Allemaal aan boord!" We slaan de studio, ze zeggen dat ze het leuk vinden hoe ik opneem Ik geef je zwarte trein en ik heb je kwaad gedaan Dus elke keer als ik ze zie, man, dan zeggen ze dat het hun liedje is Ze zeggen dat ik de bom ben Ze vinden de manier waarop de charme om de nek hangt geweldig En complimenteren de arm, die het oor complimenteert, dan komt het gereedschap Dus als ik de kamer sla stoppen en staren de korte mensen Dan beginnen negers te haten, herorden hun gezicht Ze weten niet dat ik dingen bij de heupzijde houd Ik antwoord: "Niemand moet dood." Gelijk aan kleine Wizzy, want ik heb dat vuur Hierom ben ik heet: Ik ben heet omdat ik tof ben Jij niet omdat je het niet bent Hierom ben ik heet
Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 15:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
'I wanna have your babies, get serious like crazy' Dat is toch al een stuk logischer...? Citaat:
![]() edit: dat je Supertramp niet herkende, je moest je diep schamen ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 17:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
I la-de-like to play-de-lay my olde-lo bango-delo and helde-leld it one-lon my knee-de-lee-de-lee but now-de-low the stringe-lings are bro-de-loken down-elow and that-elats not good-elood for me-de-lee-de-lee-de-lee
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hehe, zelfde nummer: If I didn't smell so good would you still hug me?
||
Citaat:
Het is een kwestie van het zonlicht En een kwestie van gewicht Van de dingen die we doen En ook de dingen die we zien In alle landen waar we wonen En de dochters en de zonen Elke ochtend naast het bed
||
Citaat:
Het land waar internationaal apartheid het meest bekende woord is uit de Nederlandse taal Een taalkundige ramp, die Frans.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bullet in a bible me... just me | 175 | 22-12-2005 17:18 |